سجادی: حمایت‌ دولت مردمی سیزدهم از فوتبال ویژه بوده است/ ملی‌پوشان تا پای جان تلاش می‌کنند

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به حمایت ویژه دولت از تیم ملی فوتبال گفت: می‌دانیم فرزندان ایران تا پای جان خواهند جنگید و منتظریم که با تلاش‌شان، شادی و هیجان و حس غرور را تجربه کنیم.

به گزارش مشرق، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان این مطلب را سه‌شنبه شب در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال در جام جهانی که در محل برج میلاد تهران برگزار شد، گفت.

وی اظهار داشت: از سال ۱۹۲۹ که اولین رقابت‌های جام‌جهانی آغاز شد تا امروز ملی‌پوشان فوتبال برای افتخارآفرینی تلاش کرده‌اند و شادی و غرور را برای مردم به ارمغان آورده‌اند. در این دوره سریعترین صعود به جام‌جهانی را شاهد بودیم.

سجادی افزود: از روزی که ورزشگاه امجدیه خانه ملی‌پوشان بود تا امروز که ورزشگاه آزادی خانه ملی‌پوشان است، شاهد رشد و پویایی فرزندان ایران از سراسر ایران، از شرق تا غرب، از دریای خزر تا خلیج همیشه فارس هستیم. این موفقیت‌ها نه تنها در فوتبال بلکه در همه رشته‌های ورزشی رقم خورده است، افتخاراتی که با تلاش بی‌وقفه همه ورزشکاران، کادر فنی، مربیان و مسئولان از شهرهای بزرگ تا دورافتاده‌ترین شهرهای ایران به دست آمده است.‌ این افتخار را در نتایج تیم ملی می‌بینیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه به عنوان یک ورزشکار افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشته‌ام، افزود: افتخار بر تن کردن لباس تیم ملی توسط قهرمانان، فراتر از کسب عناوین ورزشی است، ملی‌پوشانی که در میدان رزم تا پای جان تلاش می‌کنند و تلاش تا پای جام را شیر دختران و پسران دلاور که فرزندان راستین ایران هستند را به خوبی در میدان معنا کرده‌اند. آنها می‌جنگند و اعتبار و عزت و غرور را نصیب ایران می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ما هم‌ با تمام، پشت ورزشکاران و فرزندان ایران هستیم، افزود: دولت مردمی سیزدهم از ابتدای کار توجه ویژه به ورزش داشته است و نتیجه این حمایت‌ها کسب عناوین و افتخاراتی برای اولین بار یا پس از سال‌ها و درخشش در بازهای آسیایی و پارآسیایی بوده است‌

وی تصریح کرد: در راستای حمایت از ملی‌پوشان و هوادارن اقدامات متعددی توسط دولت مردمی صورت گرفته است که از جمله آن می‌توان به افزایش سهمیه‌های بلیت هوادارن، کاهش هزینه‌های سفر، هماهنگی با سایر وزارت‌خانه‌ها، پرواز اختصاصی و هماهنگی بازی‌های دوستانه نام برد که بخشی کوچکی از این حمایت‌ها بوده است.
وزیر ورزش و جوانان افزود: همه برای موفقیت ایران در جام‌جهانی تلاش می ‌کنند و می‌دانیم فرزندان ایران تا پای جان خواهند جنگید و منتظریم که با تلاش‌شان، شادی و هیجان و حس غرور را تجربه کنیم.‌

سجادی اظهار داشت: یقین دارم که ملی پوشان خوش خواهند درخشید و خاطره حس غرور، امید، انگیزه و ایمان را سال‌های آینده و آیندگان از تلاش تیم ملی در قطر به یاد خوهند آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • هادی IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    0 0
    سجادی بی خاصیت ترین و داغون ترین وزیر ورزش تاریخ ایرانه‌. یه داغون بی بصیرت و فرصت طلب. بودنش واسه انقلاب فاجعه باره
  • حمید IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 0
    خاک برسرتو بی عرضه بی لیاقت ،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس