کد خبر 1433963
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
دیلی‌میل ترکیب انگلیس برابر ایران را لو داد

کارشناسان روزنامه دیلی میل، ترکیب احتمالی انگلیس در بازی اول سه شیرها در جام جهانی و برابر ایران را پیش‌بینی کرده‌اند.

به گزارش مشرق، آیا رحیم استرلینگ بازی را از ابتدا آغاز می کند؟ آیا هنوز هم می توان به هری مگوایر اعتماد کرد؟ و آیا گرت ساوت‌گیت جایی برای جیمز مدیسون در فهرست تیم در نظر خواهد گرفت؟ سرمربی سه شیرها با سردرگمی عجیبی برای انتخاب ۲۶ بازیکن مورد نظر خود برای حضور در جام جهانی مواجه شده است و حالا کارشناسان روزنامه دیلی میل ترکیب تیم ملی این کشور در دیدار نخست انگلیس مقابل ایران را پیش بینی کرده اند.

دیلی‌میل ترکیب انگلیس برابر ایران را لو داد +عکس

در حالی که کمتر از دو هفته تا آغاز جام جهانی باقی مانده است، بحث در مورد ترکیب اصلی انگلیس تا حدودی اجتناب ناپذیر بوده است. هر کجا که می روید، نظرات مختلفی پیرامون ترکیب اولیه، تاکتیک ها، موافقان و مخالفان شنیده می شود.

بیشتر بخوانید:

طرح جالب فیفا با حضور طارمی در کنار رونالدو +عکس

کارشناسان دیلی میل به برخی از این سوالات پاسخ داده اند. آنها ترکیب اصلی انگلیس برای بازی افتتاحیه سه شیرها در جام جهانی و برابر ایران را پیش بینی کرده اند که در زیر می خوانیم:

دیلی‌میل ترکیب انگلیس برابر ایران را لو داد +عکس دیلی‌میل ترکیب انگلیس برابر ایران را لو داد +عکس

* کریس ساتون:
من تعادل ترکیبم را دوست دارم. من فیل فودن چپ پا را در سمت راست قرار داده ام و رحیم استرلینگ راست پا را به عنوان وینگر چپ انتخاب کرده ام که آنها را به داخل محوطه جریمه سوق می دهد.

اما من در کناره ها کیه‌ران تریپیه راست پا را به عنوان مدافع راست و لوک شاو چپ پا را به عنوان دفاع چپ برگزیده ام. گرت ساوت‌گیت دوست دارد که میسون مونت بازی را از ابتدا شروع کند اما برای پست ۱۰، انتخاب من جیمز مدیسون است. فقط به آمار و ارقام او نگاه کنید تا متوجه شوید علت انتخاب او چه بوده است.

انتخاب دفاع میانی سخت بود. در نهایت به سراغ تجربه جان استونز و اریک دایر رفتم اما این گزینه ها برای انگلیس، شرایط ایده آلی نیست.

دیلی‌میل ترکیب انگلیس برابر ایران را لو داد +عکس دیلی‌میل ترکیب انگلیس برابر ایران را لو داد +عکس

* سامی موکبل:
اگرچه این تیمی است که من پیش‌بینی می‌کنم انگلیس با آن کار را شروع کند، اما معتقدم آنها در روزهای پایانی ترکیب را تغییر خواهند داد. حضور کیه‌ران تریپیه به جای ترنت الکساندر آرنولد شاید بزرگترین تغییر باشد.

تریپیه فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته، در حالی که فرم الکساندر آرنولد سینوسی بوده است. انتظار داشته باشید که کایل واکر در خلال رقابت های جام جهانی پست دفاع راست خود را پس بگیرد، البته اگر بتواند آمادگی خود را بعد از عمل کشاله ران به دست آورد.

جود بلینگهام باید جلوتر از کالوین فیلیپس بازی کند. چرا که او در حال پشت سر گذاشتن دوران نقاهت پس از عمل جراحی شانه است و فقط ۱۴ دقیقه در این فصل بازی کرده است. بلینگهام باید در کنار دکلان رایس در خط میانی بازی کند.

دیلی‌میل ترکیب انگلیس برابر ایران را لو داد +عکس دیلی‌میل ترکیب انگلیس برابر ایران را لو داد +عکس

* ایان لیدیمن:
گرت ساوت‌گیت در قلب خط دفاع با معضلی مواجه است که پاسخ قانع کننده ای برای آن وجود ندارد. هری مگوایر احتمالا از ابتدا کار را آغاز کند، اما در واقع او نباید بازی کند!

کاپیتان منچستریونایتد نه در فرم خوبی است و نه آمادگی حضور در مسابقه را دارد. همکاری جو گومز با جان استونز برای من بسیار منطقی است. گومز یک مدافع برجسته است که پس از مصدومیت، با حضور در ترکیب لیورپول، به فرم خوب خود بازگشته است.

دیدار با ایران مسابقه ای است که انگلیس باید با تمام توان در آن ظاهر شود. هر چیزی غیر از پیروزی مشکل ساز است. بنابراین آنها باید با یک دفاع چهار نفره و یک مهاجم بازی کنند.

دیلی‌میل ترکیب انگلیس برابر ایران را لو داد +عکس دیلی‌میل ترکیب انگلیس برابر ایران را لو داد +عکس

* کریگ هوپ:
من فقط عدم حضور جیمز مدیسون در ترکیب را نمی پذیرم و او را برای شروع بازی انتخاب می کنم. گرت ساوت‌گیت باید ترمز دستی را رها کند (از احتیاط دست بکشد) و یک ترکیب چهار نفره هجومی را در تیم مستقر کند، به خصوص که جک گریلیش با آزادی بیشتری برای انگلیس بازی می کند.

در حالی که دکلن رایس مراقب خط میانی است، جود بلینگهام می تواند بیشتر و از عمق، مهاجمان را حمایت کند. در این گروه نیازی به استفاده از دو هافبک دفاعی نیست. کانر کودی باید جلوتر از هری مگوایر بازی را شروع کند، در حالی که کیه‌ران تریپیه روی فرم ترین بازیکن کنونی انگلیس است.

واکر، اگر وضعیت ایده‌آلی داشته باشد، می تواند شرایط را تغییر دهد، اما به عنوان یک قانون، بازیکنانی که از مصدومیت بازمی گردند، نباید از ابتدا بازی کنند.

دیلی‌میل ترکیب انگلیس برابر ایران را لو داد +عکس دیلی‌میل ترکیب انگلیس برابر ایران را لو داد +عکس

* کیه‌ران ژیل:
در ترکیب تیم من جایی برای رحیم استرلینگ وجود ندارد زیرا من طرفدار بوکایو ساکا و فیل فودن هستم. چلسی با استفاده از او در پست‌های بسیار، از جمله حضور عجیب در دفاع کناری، هیچ لطفی به استرلینگ نکرده است.
تصمیم گیری در مورد همکاری خط دفاع مرکزی دشوار است، اما من به سراغ جان استونز و هری مگوایر رفته ام. به رغم کمبود زمان حضور مگوایر در ترکیب منچستریونایتد، انتخاب من به این دلیل است که به اریک دایر اعتماد ندارم.

هر تیمی که توسط گرت ساوت‌گیت انتخاب شود، باید به مقابله با ایران برود اما انتخاب من این یازده بازیکن است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی با غیرت IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    0 0
    ان چیزی که میتوان از نظرات بالا نتیجه گرفت اینست که افراد زیر به احتمال حداقل 90 در صد در ترکیب تیم ملی انگلیس حضور خواهند داشت: دروازه بان = پیکفورد. مدافعین = تریپلر و استون و شاو .. هافبکها = رایس و بلینگهام ... فورواردها = رحیم استرلینگ و فودن و هری کین. به امید شکست انگلیس توسط ایران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس