کد خبر 1433889
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
دلیل برگزاری دربی در روز وسط هفته مشخص شد

سازمان لیگ اعلام کرده که دربی استقلال و پرسپولیس قرار است روز سه شنبه برگزار شود و این در حالیست که طی هفته‌های اخیر، دیدارهای لیگ طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه برگزار شده بود.

به گزارش مشرق، برگزاری دربی حساس دو تیم پرسپولیس و استقلال در زمانی غیرمتعارف و در وسط هفته، سوالات زیادی را شکل داده است. با این حال سهیل مهدی مسوول برگزاری مسابقات دو عامل اصلی پنجره نقل و انتقالاتی و همچنین ایام سوگواری را دلیل مشخص شدن این تاریخ برای انجام این بازی معرفی کرده است.

وی در واکنش به دلیل مشخص شدن این تاریخ برای انجام دیدار دربی گفت: به این دلیل که بعد از آن تاریخ، ایام شهادت وجود دارد و ما نمی‌توانستیم تاریخ دیگری بازی را برگزار کنیم. می‌خواستیم روز پنج شنبه یا جمعه باشد منتهی شرایط برگزاری در پایان هفته نبود. از سوی دیگر ما باید با اجرای مسابقات به فکر ایام پنجره نقل و انتقالاتی هم باشیم. از آن طرف این محدودیت هم وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

اعلام برنامه هفته‌ دوازدهم تا پانزدهم لیگ؛ تاریخ دربی مشخص شد

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در واکنش به اینکه برگزاری یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ در وسط هفته، چالش های بزرگی برای هواداران دو تیم شکل خواهد داد گفت: در خصوص انتقاد حق دارند، اما کاری نمی‌شود، کرد. از این جهت ساعت ۱۷:۳۰ را انتخاب کردیم، که در فصل سرما قرار داریم، امکان برگزاری بازی دیرتر از این ساعت وجود نداشت. زودتر از آن هم، به دلایل شرایط شغلی طوری تنظیم کردیم که بتوانند بازی را مشاهده کنند. البته ساعت برگزاری مسابقه با نظر شورای تامین امکان تغییر دارد.

سهیل مهدی در پاسخ به این سوال که آیا پیش از این به باشگاه‌ها تاریخ ۲ دی ماه اعلام شده بود، گفت: چیزی به باشگاه‌ها اعلام نکردیم و تاریخ رسمی دربی همین است که اعلام شده است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس