کد خبر 1433495
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴
قتل

مرد جوان به دلیل رابطه پنهانی با همسر قاتل با ضربات چاقو در نازی‌آباد تهران کشته شد.

به گزارش مشرق، ساعت ۱۷ یک شنبه پانزدهم آبان، درگیری مرگبار دو مرد جوان تبعه افغانستان در ساختمانی نیمه‌کاره در محله نازی‌آباد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد. با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۳۰ نازی‌آباد و تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در طبقه اول ساختمان نیمه‌کاره‌ با جسد مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه گردن و سینه هدف ضربات چاقو قرار گرفته و به طرز هولناکی به قتل رسیده بود.

بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که مقتول در یک درگیری هولناک توسط مرد جوانی با ضربات چاقو به قتل رسیده و عامل این جنایت پس از ارتکاب جرم، از مهلکه گریخته است. تحقیقات بیشتر کارآگاهان دایره ویژه قتل پلیس آگاهی پایتخت مشخص کرد، مقتول با همسر قاتل در کشور خود به صورت پنهانی ارتباط داشته که این موضوع درگیری مرگباری را بین آن ها رقم زده و به قتل مرد جوان ختم شده است.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم، دوربین‌های مداربسته اطراف ساختمان نیمه‌کاره را برای شناسایی قاتل و تشخیص تردد وی بازبینی کردند.

با دستور بازپرس جنایی، جسد برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری مرد جنایتکار آغاز شد.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    9 5
    2 میلیون تبعه افغان در کشور ساکن هستند اما 50 درصد جرائم و جنایت ها مربوط به اینهاست اخیرا هم که دست به اقدامات تروریستی میزنند و مسئولین ما کماکان در خواب
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
      3 1
      فکر کنم آمار 20 سال پیش رو میگی . دو میلیون ؟!!! فقط بالای 4 میلیون تو تهران و حاشیه ساکنن . مشهد و جاهای دیگه جای خود
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    2 1
    دولت محترم این افغان ها را به کشور خودشون برگردونند طالبان هم که اعلام کرد عفو شامل حال همه میشه 6882سالهاست توکشورمون مشکلاتی به وجود اوردند بروند کشورشان راآباد کنندهم به نفع خودشون هم ما ازشرق کشورتا جنوب کشور اینا پخش هستند..
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    3 0
    میگم اییین همه بیخیالی ومماشات وخودشون رو به نفهمی زدن مسئولین کشور تا کی ادامه داره؟؟؟؟یعنی نمی‌فهمن که وجود اییین همه تبعه خارجی بیگانه به ضرر امنیت واشتغال کشور هست؟؟؟؟واقعا نمی فهمن ؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس