مخالفت تل آویو با آزادی عواوده/اقدامات خرابکارانه شهرک نشینان

وزارت امور اسرا و آزادگان فلسطین در غزه اعلام کرد که دادگاه رژیم صهیونیستی در شهر «اللد» بار دیگر با درخواست آزادی خلیل عواوده اسیر فلسطینی با وثیقه مخالفت کرد.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، وزارت امور اسرا و آزادگان فلسطین در غزه در بیانیه ای اعلام کرد که جلسه دادگاه خلیل عواوده اسیر فلسطینی در «الرمله» و «اللد» برگزار شد و دادگاه رژیم صهیونیستی با آزادی او مخالفت کرد.

گفتنی است، اسیر عواوده ۴۰ ساله و ساکن شهر الخلیل در کرانه باختری است و قرار بود بیست و دوم اکتبر گذشته پس از ۱۷۲ روز اعتصاب غذا آزاد شود، ولی مسئولان رژیم صهیونیستی اندکی پیش از آزادی او، اتهام دیگری را به او وارد و بازداشت وی را تمدید کردند.

در خبر دیگر مربوط به فلسطین اشغالی اینکه، شهرک نشینان صهیونیست، شبکه آبیاری زمین های زراعی منطقه «عین فرعا» را در جنوب الخلیل تخریب کردند.

همچنین شهرک نشینان صهیونیست، زمین های زراعی منطقه «مکحول» در الاغوار شمالی را به منظور مصادره و سلطه بر آن، شخم زدند، مساحت این زمین ها بالغ بر ده هکتار اعلام شده است.

منطقه الاغوار شمالی در معرض حملات و تعرض های روزانه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست قرار دارد.

از سوی دیگر، ده ها نفر از شهرک نشینان صهیونیست تحت حمایت و حفاظت نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند. گفته می شود هدف یورش های مکرر به این مسجد، تقسیم زمانی و مکانی آن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس