کد خبر 1433309
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
چانگان

کمپانی چانگان در فیلیپین یک تصویر تیزر از شماره ۵۵ را که روی چیزی شبیه به یک جای پارک نقاشی شده است را آپلود کرد که در بکگراند آن یک وسیله نقلیه نامشخص حضور دارد

به گزارش مشرق، کمپانی چانگان در فیلیپین یک تصویر تیزر از شماره ۵۵ را که روی چیزی شبیه به یک جای پارک نقاشی شده است را آپلود کرد که در بکگراند آن یک وسیله نقلیه نامشخص حضور دارد که چرخ پنج پره با یک رکاب قرمز در تصویر دیده می‌شود. علاوه بر این، زیر عکس یک شرح وجود دارد که روی آن نوشته شده است: «رزرو ویژه».

خودروی جدید چانگان در فیلیپین دیده شد +عکس

با این توضیحات بنظر می‌آید که تیزر به این نکته اشاره می‌کنند که چانگان می‌تواند CS۵۵ Plus II را به‌زودی عرضه کند. 

البته این اولین بار نیست که با CS۵۵ Plus II در کشور فیلیپین دیده می‌شود. اخیراً این برند چینی در حال آزمایش این کراس اوور خوش‌چهره با نشان‌های پوشانده شده است.

خودروی جدید چانگان در فیلیپین دیده شد +عکس

چانگان CS۵۵ Plus II یک کراس اوور جمع و جور است که اولین بار در نمایشگاه خودرو شانگهای ۲۰۲۱ به نمایش درآمد. و درست حدس زدید، CS۵۵ Plus II حد وسط بین کراس اوورهای چانگان CS۳۵ Plus و چانگان CS۷۵ Plus است که شرکت مادر در کشور عرضه می کند. چانگان CS۵۵ Plus II با طول ۴۵۰۰ میلی متر، عرض ۱۸۵۵ میلی متر و ارتفاع ۱۶۹۰ میلی متر، به ابعاد جیلی آزکارا و چری تیگو ۷ پرو نزدیک می‌شود.

خودروی جدید چانگان در فیلیپین دیده شد +عکس

از نظر طراحی، چانگان CS۵۵ Plus II به اندازه مدل‌های چانگان CS۳۵ Plus و چانگان CS۷۵ Plus جدید و تازه است. و جالب اینجاست که طرح داشبورد آن تا حدودی شبیه به طراحی i-Cockpit پژو است و یک فرمان جمع و جور و پانل ابزار آن در بالای داشبورد نصب شده است.
 

خودروی جدید چانگان در فیلیپین دیده شد +عکس

کراس اوور خوش‌استایل چانگان CS۵۵ Plus II در تمام بازارها از یک موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربو به نام نهنگ آبی سری NE استفاده می‌کند. این موتور توانمند می‌تواند ۱۸۸ اسب بخار با ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند و به یک گیربکس هفت سرعته مرطوب دوکلاچه متصل می‌شود.

حالا باید دید که چانگان پس از عرضه رسمی کراس اوور CS۵۵ Plus II را چگونه قیمت گذاری می‌کند. چانگان CS۳۵ Plus با مشخصات فول آپشن حدود ۲۰ هزار دلار (۷۲۱,۵ میلیون تومان) قیمت دارد، در حالی که چانگان CS۷۵ Plus تنها با قیمت ۲۳.۶۴۱ دلار (۸۵۱ میلیون تومان) به فروش می رسد. با توجه به این اعداد، احتمالا چانگان CS۵۵ Plus II برچسب قیمت در حدود ۲۱.۴۳۰ دلار (۷۷۱,۵ میلیون تومان) داشته باشد.

منبع:خودرو بانک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    0 0
    بیا بابلسر بلوار پاسداران تو نمایشگاه اتومبیل همین عکس هست
    • DE ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      0 0
      حالا مثلا بنز دیده شده یا ب ام و؟ یا یه حیوان در حال انقراض؟ 🤣

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس