ماجرای انگشتری که لحظه شهادت در دست شهید علی وردی بود+فیلم

سید هادی حسینی گفت: معترضین اغتشاشگر نیستند و باید صدایشان شنیده شود، اغتشاشگران کسانی هستند که آرمان علی وردی را اینگونه شهید می‌کنند و به طرز وحشیانه‌ای چاقو به صورتش می‌کشند.

به گزارش مشرق، برنامه جهان آرا شب گذشته با حضور حسین سازور فعال اجتماعی و مداح اهل بیت و سید هادی حسینی دوست شهید آرمان علی وردی با موضوع بررسی ابعاد مختلف ‎جنایت اکباتان روی آنتن شبکه افق سیما رفت.

در برنامه شب گذشته جهان آرا، سید هادی حسینی دوست شهید آرمان علی وردی ضمن اشاره به فعالیت‌های جهادی شهید علی وردی گفت: ایشان فردی تکلیف‌گرا و به دنبال راه اندازی کانون تربیتی بود. در کارهای جهادی نیز از جمله در مواقع سیل، زلزله و توزیع بسته‌های معیشتی فعال بود. او به واقع شهید زندگی کرد و همیشه هم آرزوی شهادت داشت.

وی همچنین ضمن بیان نحوه شهادت شهید علی وردی افزود: در روز حادثه، شهید آرمان علی‌وردی بدون هیچ سلاح و تجهیزاتی تنها با کوله پشتی مربوط به کتاب‌های حوزوی خودش به شهرک اکباتان رفت، برای دفاع از امنیت و ناموس مردم، چون او نمی‌توانست نسبت به این مسئله بی‌تفاوت باشد. در این حین با گروهی برخورد کردند که گویی او را از قبل شناسایی کرده بودند؛ آرمان قصد داشت از کنار آنها عبور کند ولی آنها او را به همین جرم که تیپ و ظاهر بسیجی داشت می‌گیرند و به باد کتک می‌گیرند.

او ادامه داد: معترضین اغتشاشگر نیستند و باید صدایشان شنیده شود، اغتشاشگران کسانی هستند که آرمان علی وردی را اینگونه شهید می‌کنند، به طرز وحشیانه‌ای چاقو به صورتش می‌کشند. ضرباتی که به وسیله جسم سخت به سر او زده‌اند آنقدر شدید بوده که حتی انگشتر دستش هم خرد شده است. این تصاویر که پخش شد فهمیدیم که چقدر فجایع سختی بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محسن .ف IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    35 0
    بچه های ارزشی و پاک و حزب الهی قربانی خیانت و کم کاری مسئولین بی لیاقت دارن میشن .
  • یک هموطن IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    12 2
    باسلام به نظرمن باید این اغتشاشات راجمع کرد دیگرمردم وجامعه نیاز به آرامش دارند دوستان آیا دربین نیروهای امنیتی یک نفرمثل سردارسلیمانی نیست که اینهاراجمع کند به نظرمن بایددرمقابل پنجاه نفر 200 نفردرمقابل 500 نفر2000 نفرنیرو ببرید ونگذارید یک نفر بتواند ازاین آشوبها فرارکند یعنی برای هرنفر4 نفرباشند اگراین کاررابکنید ونگذارید که دراین اغتشاشات حتی یک نفر بتواند فرارکند فتنه جمع میشود البته نباید بامعترضان مثل برهم زنندگان امنیت ومتجاوز به جان ومال مردم برخورد کرد اینهارابایدتعهد گرفته و باوثیقه آزاد امامتجاوزان به جان ومال مردم رابایدبه اشد مجازات تنبیه کرد هرجافراخوان میدهند قبلش شمانیروهای فراوان ببرید دیگرحتی جرات حضوروشعاردادن نخواهندداشت لطفااین اراذل واوباش راجمع کنید
    • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
      0 0
      چطوری .به کتشون میره بایداول فضای مجازی روکلن دست بگیرن بعد آموزش وپرورش که کلن وله
    • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
      0 0
      بگیرنشون هم با رافت اسلامی آزادشون می کنند پس فایده ای نداره.
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    16 1
    هدیه به ارواح طیبه هشهدا،صلوات.ٱللَّٰهُمَّ صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَعَلَىٰ آلِ مُحَمَّدٍ كَمَا صَلَّيْتَ عَلَىٰ إِبْرَاهِيمَ وَعَلَىٰ آلِ إِبْرَاهِيمَ إِنَّكَ حَمِيدٌ مَجِيدٌ ٱللَّٰهُمَّ بَارِكْ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَعَلَىٰ آلِ مُحَمَّدٍ كَمَا بَارَكْتَ عَلَىٰ إِبْرَاهِيمَ وَعَلَىٰ آلِ إِبْرَاهِيمَ إِنَّكَ حَمِيدٌ مَجِيدٌوعجل فرجهم الشریف.
  • علیرضا IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    19 2
    ارمان عزیز که لیاقتش شهادت بود اما اینکه هم پلیس حق اسنفاده از سلاح نداره وهم خیلی در محاکمه ومجازات تعلل میشه واقعا جای تاسف و سوال ببرامون شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس