کد خبر 1432748
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۶
حسین شریعتمداری نمایه

نیروی انتظامی و بسیج بارها نشان داده‌اند که مرد میدان‌های سخت و پایان‌بخش روزهای بد حادثه هستند و پرسش این است که چرا به آنها اجازه برخورد پشیمان‌کننده با آشوبگران و متجاوزان داده نمی‌شود؟!

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت:

۱- سرهنگ زمانی رئیس ‌زندان‌های سیاسی دوران ستمشاهی بود. او بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به علت جنایات بیشماری که مرتکب شده بود، محاکمه و اعدام شد.

بعد از ظهر یکی از روزهای سال ۱۳۵۶ بود که سرهنگ زمانی وارد زندان شد و در حالی که تعداد دیگری از افسران شهربانی او را همراهی می‌کردند، وسط حیاط ایستاد تا برای زندانیان سخنرانی کند.

سخنان او همیشه کوتاه و موضوع آن خط و نشان کشیدن برای زندانیان بود. آن روز در حالی که به شدت خشمگین به نظر می‌رسید شروع به سخن کرد.

در بخشی از سخنان خود گفت: (نقل به مضمون‌) فرض کنید پلیس پای خود را روی گردن مجرمی قرار داده و گردن او را تا سرحد مرگ فشار می‌دهد! و در همان حال متوجه می‌شود که او بی‌گناه است. به نظر شما واکنش پلیس چه خواهد بود؟! منتظر پاسخ نماند، چون می‌دانست زندانیان سیاسی برای سخنان او ارزشی قائل نیستند و هیچ‌گاه با او هم‌دهن نمی‌شوند! سرهنگ زمانی در ادامه گفت: اگر تصور می‌کنید که پلیس بعد از اطلاع از بی‌گناهی او پایش را از گردن او بر می‌دارد، اشتباه می‌کنید! نمایش اقتدار پلیس خیلی بیشتر از جان یک انسان ارزش دارد! حتی اگر بی‌گناه باشد! 

۲- سرهنگ زمانی و سایر افسران عالی‌رتبه رژیم شاه، در مراکز نظامی آمریکا و انگلیس پرورش یافته و آموزش دیده بودند. بینش و منش وحشیانه او نسبت به مردم را امروزه در اکثر کشورهای غربی، مخصوصاً آمریکا به وضوح می‌توان دید. در آمریکا به اعتراف اف‌بی‌آی (F B I ... پلیس فدرال آمریکا) همه ساله بیش از هزار شهروند آمریکایی با شلیک مستقیم پلیس در خیابان‌ها کشته می‌شوند.

قتل جرج فلوید، پس از آن‌که در «‌مینیا پلیس‌»‌، یک افسر پلیس سفیدپوست به‌نام درک شووین زانویش را به مدت ۹ دقیقه و ۲۹ ثانیه بر روی گردن وی فشار داد (‌همان اقدامی که سرهنگ زمانی به آن افتخار می‌کرد!‌)، فقط یک نمونه از هزاران نمونه است. بسیاری از قربانیان فقط با این بهانه که قصد مقاومت در مقابل دستور پلیس را داشته‌اند به قتل رسیده‌اند و... این قصه سر دراز دارد. 

۳- بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، نه فقط در سازمان و ساختار پلیس تحولی جدی پدید آمد بلکه نیرو و پرسنل این نهاد نیز با تغییر و تحولی بنیادین روبه‌رو شد تا آنجا که به گفته رهبر معظم انقلاب « ‌نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور است... این نقش ارزشمند، در سال‌های اخیر برجستگی بیشتری یافته است‌».

اغراق نیست اگر گفته شود که طی ۴۳ سال گذشته، همگان نیروی انتظامی را در کنار مردم، اطمینان‌بخش به عنوان یار و غمخوار ملت دیده‌اند.

از سوی دیگر، مردم ما و نیروی انتظامی که بخشی جدا نشدنی از مردم است پیرو آئین مقدس و عدالت پروری هستند که اعمال نیک و بد را حتی اگر به‌اندازه «مثقال ذره»‌ای باشد در پیشگاه خدای متعال مورد بازخواست می‌دانند و بر این باورند که ناظر امروز (خداوند تبارک و تعالی‌) قاضی فرداست.

بنابراین بدیهی است که رفتاری نظیر آنچه امروزه در میان نیروهای پلیس آمریکا و برخی دیگر از کشورهای غربی جریان دارد، نمی‌تواند در ساحت انسان‌دوستانه پلیس جمهوری اسلامی جایی داشته باشد و همگان شاهدیم که نداشته و ندارد. اما، این وجیزه نکته دیگری را دنبال می‌کند. بخوانید!

۴- با جرأت می‌توان گفت، به همان ‌اندازه که بینش و منش و رفتار پلیس در غرب وحشی بیرون از انسانیت و نقض‌کننده ابتدایی‌ترین حقوق مدنی شهروندان است، هرگونه اقدامی که به اقتدار پلیس انسان‌دوست کشورمان آسیب برساند نیز برای مردم خطرآفرین است.

نگاهی به برخی از رویدادهای این روزها و برخوردهای وحشیانه داعشی‌های داخلی با مردم مظلوم کوچه و بازار و حتی با پلیس، قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد و از آن دردآورتر مماشات غیر قابل توجیه نیروهای نظامی و انتظامی در مقابل این وحشیگری‌هاست! در فلان نقطه گلوی پلیس را می‌برند! با چاقو به پلیس حمله می‌کنند! روی بدن پلیس بنزین می‌ریزند و جسم پاک و مطهر او را به آتش می‌کشند! پلیس را به قتل می‌رسانند! و... در همان حال تقریباً هیچ واکنش بازدارنده‌ای از پلیس مشاهده نمی‌کنند!

رخداد وحشیانه پنج‌شنبه شب آشوبگران در کرج و حمله به پلیس و به خون غلتاندن آنها چگونه قابل توجیه است؟!

آشوبگرانی که چند درجه وحشی‌تر از داعشی‌ها هستند، نزدیک به دو ماه است که مملکت را به آشوب کشیده‌اند، اهانت‌های آشکار به مقدسات اسلامی، اهانت به ساحت مقدس امام حسین علیه‌السلام، حمله به حسینیه‌ها، آتش زدن قرآن، کشیدن چادر از سر زنان محجبه، آتش زدن آمبولانس‌های حامل بیمار، قتل مردم کوچه و بازار با سلاح سرد و گرم دزدی و غارت مغازه‌ها، شکنجه طلبه پاکباخته و فداکار، قتل فلان بسیجی و فلان نیروی پلیس و فلان نیروی متعهد، ترور فلان امام جماعت، سلب آرامش و آسایش مردم در این نقطه و آن نقطه و ... تساهل در مقابل این همه اقدامات وحشیانه چگونه قابل توجیه است؟!

نیروی انتظامی و بسیج بارها نشان داده‌اند که مرد میدان‌های سخت و پایان‌بخش روزهای بد حادثه هستند و پرسش این است که چرا به آنها اجازه برخورد پشیمان‌کننده با آشوبگران و متجاوزان به جان و مال و ناموس مردم داده نمی‌شود؟! 

۵- دیروز در راهپیمایی حماسی مردم که حداقل در ۹۰۰ شهر با حضور چند ده میلیونی ملت برگزار شد یکی از اصلی‌ترین خواسته مردم که با گلایه‌های دوستانه نیز همراه بود، انفعال نیروهای بازدارنده نظام در مقابل جنایات وحشیانه آشوبگران بود.

این انفعال و بی‌عملی برای مردم قابل توجیه نیست و حق نیز با آنهاست.

یکی از خانم‌های میانسال که با همسر و فرزندانش در راهپیمایی حماسی دیروز شرکت کرده بود، در حالی که چشم اشکباری داشت می‌گفت «‌شما را به خدا خطاب به مسئولان بنویسید مگر ما فرزندانمان را از سر راه آورده‌ایم که آنگونه از سوی عوامل آمریکا و اسرائیل به خاک و خون کشیده شوند؟! دیگری می‌گفت: به آقایان بگویید، سهل‌انگاری را به حساب خویشتنداری ننویسند! جوانی با عصبانیت می‌گفت؛ اعلام کرده‌اند که پلیس از گلوله‌های جنگی استفاده نمی‌کند! آیا این، پیام ناخواسته به آشوبگران نیست که با خیال راحت به هر جنایتی که می‌خواهند دست بزنند و مطمئن باشند که دست پلیس از اقدام پشیمان‌کننده بسته است؟! و ده‌ها گلایه دیگر از همین جنس.

۶- برخی از دست‌اندرکاران اعلام می‌دارند که مماشات با آشوبگران با هدف جدا شدن سره از ناسره صورت می‌پذیرد! که با عرض پوزش باید گفت:‌ اولاً؛ مگر تاکنون این تفکیک و جدایی صورت نپذیرفته است؟! و ثانیاً؛ آیا هنگامی که می‌بینید آشوبگری با دشنه و یا فلان سلاح گرم در پی حمله به یکی از شهروندان است، باید صبر کرد تا انگیزه‌اش روشن شود! و یا بر اساس عقل و منطق و قانون باید از حمله وحشیانه او جلوگیری کرد؟! و ثالثاً؛ آشوبگران باید به کدام جنایت دیگر دست بزنند تا احساس شود زمان مقابله جدی و بی‌ملاحظه با آنها فرا رسیده است؟! و البته که در این میان از آتش‌افروزی برخی از مدعیان اصلاحات و سلبریتی‌های انسان‌نما نیز نباید غفلت کرد. آنها با تروریست‌های آشوبگر هم‌پیاله‌اند. چرا از آنان درباره دروغ‌های فتنه‌انگیزانه‌ای که منتشر می‌کنند بازخواست نمی‌شود؟! 

۷- خوشبختانه دو روز قبل برخی از نمایندگان محترم مجلس به انفعال کنونی در مقابل آشوبگران اعتراض کرده و از دستگاه‌های مسئول خواستند تا بدون فوت وقت به مقابله جدی با اغتشاشگران بپردازند که امید است این خواسته نمایندگان مردم با استقبال مسئولان ذی‌ربط روبه‌رو شود.

۸- و بالاخره گلایه این یادداشت برخاسته از خواسته‌ای است که این روزها بسیاری از مردم شریف و پاکباخته این مرز و بوم بر زبان دارند و خدای نخواسته به معنای نادیده گرفتن زحمات مسئولان و دست‌اندرکاران مقابله با آشوب‌ها نیست بلکه انصاف حکم می‌کند که از تلاش شبانه‌روزی این عزیزان قدردانی شود و گلایه‌ها، مصداق «لِنگش کن! پای گود نشسته‌ها نباشد»‌! که امید است چنین نباشد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 47
  • در انتظار بررسی: 16
  • غیر قابل انتشار: 33
  • حمیدرضا IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    43 5
    والبته که در این میان از آتش افروزی برخی مدعیان اصلاحات وسلبریتی های انسان نمانباید غفلت کرد!!
    • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      7 27
      بله دقیقا مش حسین آقا یکی از اوناست
    • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      7 2
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا ؟؟؟؟؟ زیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    29 4
    policeدرهمه جهان نیروی مسلح علیه تخریب وقتل وفحاشی خیابانی است
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    12 0
    ضرب المثل ایرانی جوجه را آخر پاییز میشمارن چیزی به آخر پائیز نمانده
  • علی IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    25 5
    حاج حسین عزیزم متاسفانه بسیار داریم ضعیف عمل میکنیم درحالیکه دشمن با جنگ روانی بی‌سابقه خود رو مظلوم نشون داده و نظام رو ظالم بطوریکه چهره کشورمان رو در خارج واقعا خدشه دار کردن ما نمی تونیم از حقانیت خودمون دفاع کنیم
  • IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    17 7
    با اغتشاشگر مسلح با شدت برخورد کنید و در صورت نیاز گوش بی توجهان بخواست مسئولان را بپیچانید تا متوجه رفتار خود شوند که هشداری شود ناخواسته تحت تاثیر گمراه کننده دشمن در صف سیاهی لشکر داعشی های آموزش دیده مزدور قرار نگیرند و فردا گویند فریب خوردیم و این قبیل حرف های زده شده
  • IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    19 4
    قوانینی مانند بکار گیری سلاح ، دفاع از خود، حقوق شهروندی ، مبارزه با مواد مخدر مشکلات اساسی دارند و به نفع مجرمان نوشته شده اند و قدرت نیروهای امنیتی و پلیس را بشدت کاهش داده اند --- نمایندگان محترم ، قوانینی را که قدرت پلیس را کاهش داده اصلاح کنید
  • مهران IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    22 5
    خواسته مردم برخورد بدون مماشات با آشوبگران است
  • FR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    14 5
    بخدا از درس و مشق افتادیم اعصاب و روان هم برامون نمونده
  • IR ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    3 29
    دولت منفعل ضعیف اگه رو حانی بود تو سه روز قضییه رو جمع می کرد
  • FR ۰۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    20 5
    دیگه مدارا جایی نداره
  • IR ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    13 5
    زنده باد. احسنت
  • IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    28 2
    اگر فرزندان ، وزرا و نمایندگان مجلس هر روز و شب در آماده باش های بچه های بسیج شرکت می کردند " رود این ماجرا جمع می شد . این نگرانی را خانواده های حزب الله که فرزندانشان هر روز کف میدان هستند می فهمند نه مسئولی که فرزندش در منزل و جای امن است .
    • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      11 1
      آفرین بر شما
  • علوی IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    4 1
    مشرق! اینقدر پیام ها را سانسور میگنی و ادم را وادار به خود سانسوری میچکنی والا مقصودم شمخانی بود .
  • ناشناش IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    12 0
    پلیس مظلوم واقع شده مردم مظلوم واقع شدند که یک سری داعشی از خدا بی‌خبر باید اینگونه وحشی بازی در بیاورند ومردم را قتل عام کنند چه دستهایی پشت پرده است که باید امنیت مردم به مخاطره بیافتد اگر پلیس نتواند حق مردم را بگیرد پس مردم به کدام مرجع رجوع کنند چرا اینقدر با این اراذل واوباش مماشات میکنید مردم بارها در راهپیمایی ها خواستار برخورد قاطعانه با آشوبگران داعشی داشته اند مسئولین از چه هراس دارید که پلیس را اینگونه خوار وخفیف کرده اید بخدا باید به درگاه خداوند جواب پس بدهید.
    • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      3 0
      نظرشماصحیح است،علت اینهمه کوتاهی ب ادم القامیکنه ک کاسه ای زیرنیمکاسه است، .ماملت غیوروباایمان مجدانه تقاضای اشدمجازات وپایان رافت اسلامی راداریم
  • ناشناس IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    22 4
    بخدا در هیچ جای دنیا پلیس اینقدر خوار وخفیف نیست چرا دست پلیس را باز نمی‌گذارید که این وحشی های داعشی هر غلطی که می‌خواهند بکنند مردم امنیت می‌خواهند.
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    19 1
    قانون محاربه دقیقا برای چنین شرایطی (ایجاد رعب و ناامنی عمومی) وضع شده. منتهی معلوم نیست چرا مسئولان قضایی که چند وقت پیش مدام این قانون را گوشزد می‌کردند، الان اصلا حرفی از آن نمی‌زنند و به محاربه عنوان قتل می دهند و بجای اینکه محاربان را با مدعی‌العموم طرف نمایند، پرونده را به دعوای شخصی تنزل داده و نزدیکان و حامیان محارب شرور را برای گرفتن رضایت اجباری به جان خانواده شهدای مظلوم می اندازند. این نه تنها دور از قانون و عدالت و انصاف است، بلکه باعث تجری محاربان هم خواهد شد
  • سید IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    6 1
    والله به قرآن. دیگه حاج حسین که در این رابطه صحبت کنه یعنی که کار از رافت اسلامی و مدارا رفته به سمت انفعال.
  • Mohamad IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    3 7
    جناب آقای شریعتمداری همین الانش کم خون ریخته نشده بیش از نیمی از جوان‌ها تحقیر شدند. فکر می‌کنید علت عصبانیت جوان‌ها چیه کشتار آبان ۹۸ اگه ۹۸ مدار میشد الان این اعتراضات طول نمی‌کشید.
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    8 1
    فاحشه های بی روسری رو بفرستید کافه های عربستان خدمت کنند اونجا هر چقد میتونن هرزگی کنن یا ب گلوله ببندید چون اینها عامل اولیه و مهم اشوب هستن
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      2 0
      بکشیدشون ولی،زیر،عربها نروند،آبروی ایران رو نبرید
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    3 12
    دوره تو هم سر اومده
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      3 0
      بیا برو بزار باد بیاد
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    10 0
    مجلس دقیقا کجاست؟؟؟
    • محمد IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      3 0
      مجلس زحمتش را با ماست مالی کردن طرح ساماندهی فضای مجازی کشیده بیشتر از این نباید از آنها انتظار داشت
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    5 20
    مشکلات مردم نداری و معیشتی است صدای شما اقای شریتمداری ازجای گرم بلند میشه کجای تهران ساکنی مسئولان کجای تهران ساکن هستند؟
  • مسعود دیپلمات IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    13 8
    دو نکته دررابطه با عرایض آقای شریعتمداری قابل تال است: 1- شاید هیچ دستورالعملی در رابطه با مماشات صادر نشده است تا شائبه مدارا با آشوبگران تداعی شود! 2- برعکس این شائبه وجود دارد که نیروهای انتظامی و بسیج عمدا از دستورات سرپیچی کرده و مقابله نمی کنند، یعنی خودشان به نوعی معترض اوضاع نابسامان مملکت هستند. 3- آیا مقابه مورد نظر جناب شریعتمداری، موجب گسترش آشوب ها و رسیدن به نقطه غیر قابل برگشت مانند 17 شهریور 57 نمی شود؟
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    2 0
    این انفعال وسهل انگاری بسیااار مشکوک هست دست نفوذ برای سرنگونی نظام ...شاید هم ترس
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    1 11
    حداقل یک کامنت مخالف هم بذارید که مردم نروند سمت(رسانه های و خائنین خارجی فارسی زبان)!بعد که دیدبههیچ جایی درحکومت نمیتوانداعتماد کندومعترض شد
    • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      6 0
      مرگ برزامبیهای تخریب پرست بی بندفحاش
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    1 8
    حداقل یک کامنت مخالف هم بذارید
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    4 0
    این اغتشاشات کار منافقین است. شعارها، حمله به مردم بی گناه و آتش زدن اموال مردم؛ دقیقاً همان کارهایی که بعد از خرداد سال 1360 انجام می دادند. چرا نیروهای اطّلاعاتی، امنیّتی و قضایی مانند سال 1360 با آنان برخورد نمی کنند؟ چند شهید دیگر باید بدهیم تا هوشیار شویم؟
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    3 3
    آقای شریعتمداری عزیزشما یک رسانه ایی مجرب ونخبه هستی وبرای اینکه حرفه ای وبروز باشی وازمطالبات مردم،جهان اسلام ومسلمانان.... عقب نیافتی(رسانه های فارسی زبان خائن ودشمن)را ببین
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    5 0
    جناب شریعتمداری سخنی کاملا درست و منطقی بیان کردند. این رویه متاسفانه تنها به یک دلیل ست. آن هم ترس مسؤلان از هجمه و اقدامات دشمنان کشور در آمریکا و اروپا. نیازی به گفتن نیست. ولی مگه قرار بوده نظام اسلامی از این اقدامات بترسد؟ اگر این بوده که بیجا کردید از ابتدا کشور و ملت را در این ورطه انداختید!!! نیروی مظلوم انتظامی و بسیج فداکار جونشون رو فدا کنند که مسؤل جمهوری اسلامی ایران از غربی ها می ترسد؟! اون از قوه قضائیه فشل و سراسر اهمال در این قضیه که جرات یک محاکمه قاطعانه رو ندارن که چی؟ از شورای حقوق بشر سازمان ملل وحشت داره که گزارش بد نده!!! ما موندیم که چی بگیم و چکار کنیم! ما ملت وظیفه خودمون رو در ۱۳ آبان انجام دادیم و اومدیم و با اغتشاشگران اتمام حجت کردیم و البته با مسؤلان فشل هم. من بعد اقدامی نکنید امت حزب الله خود تصمیم می گیره به چه شکل جلوی یه مشت فریب خورده نااهل رو بگیره. نیروی انتظامی باید مسلح باشه و اجازه شلیک داشته باشه. امنیت به جهنم، لااقل از جون خودش دفاع کنه! خسته شدیم والله از این همه اهمال و بی خیالی.
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    7 0
    متأسفانه در این روزها مولوی عبدالحمید آتش بیار معرکه شده و سعی دارد با تحریک مردم کشور رو به آشوب بکشاند
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    3 0
    اون روزا که زورگیر و اوباشو پلیس به هزار زحمت میگرفت و قاضی بدون مجازات مناسب ول میکرد، باید امروزو میدیدم. همون زورگیرا و اوباش الان پول میگیرن و پلیس میکشن
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    1 0
    مشابه این گفته ها را در دوماه گذشته بارها شنیده یا خوانده ایم اما تقریبا می شود گفت جز لفظ برخورد پشیمان کننده، برخوردی دیده نشده... بنده فرد بازنشسته ای هستم که بارها مشکلات یک زندگی معمولی اما با آبرو را لمس کرده ام و امروز هم به حمدالله با رانندگی تاکسی قبل از طلوع آفتاب و تا قبل از غروب برای انرار معاش مشغول کار هستم در عین حال مانند بسیاری از دلسوزان نظام آماده حضور در معرکه داعش صفتان مواجب بگیر هستم تا از جمله ی ساکتین، ریاست طلبان و تشنگان ریاست نباشم.
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    0 3
    بهترین برخورد همین هست که الان میشود
    • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      5 0
      این برخورد که باعث بسته وخسارت اقتصادی دیدن کسبه وترس مردم ازفحاشان عربده کش وتخریب گراست
  • یک هموطن IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    2 0
    باسلام به نظرمن بهترین کاراین است که عبدالحمید رابرکنارویک عالم اهل سنت میانه رو وباعقل به جای اومنصوب کنند واورامثل میرحسین موسوی خانه نشین کنند اینچنین افرادی حتی ارزش این راندارند که نظام بخواهد وقت خودرابرای آنان بگذارد دیگر سکوت جایزنیست لطفاچشم فتنه راکورکنید تاکی صبر ومسامحه ومیدان دادن بخدا قسم سکوت وبرکنارنکردن این فرد خیانت به اسلام وقرآن است
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    0 0
    و اینک پاسخ این بنده ی حقیر به آن نا شناس عزیز عزیز و بزرگوار : با سلام و احترام بر جنابعالی ، هزاران آفرین بر جنابتان ، وجود نازنینتان مایه ی افتخار خردمندان است کثرالله تعالی أمثالک یا عزیزي. گفتی سخن بسیار نیک __ منطق بکار بردی و شیک _ حق سخن کردی ادا __جائی ندارد بر بدا__ احسنت وصدها آفرین __ با این کمالات برین __ بر آن وجودت نازنین __ حتماََ بیندازد طنین __ در آسمان و در زمین __دشمن بخفت در کمین __گردد از این حرفت غمین __ در پستی او بس همین _ با تشکر وعرض ادب و ارادت و احترام ، محمد مهدی اسلامی
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    1 0
    اگر اینترنت ملی راه اندازی میشد کار به اینجا کشیده نمی شد ضمنا برخورد قاطع پلیس با مجرمین باید اقدام شود
  • معلم IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    1 0
    باید از سر همه را متنبه کرد از مسئولین و سلبریتی ها در ابتدا و بعد زیر شاخه های اونا تا مماشات میشه اونا پر رو تر از قبل میشن
  • مسعود حیدری IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    1 0
    انتقادات دلسوزانه جناب آقای شریعتمداری کاملا بجاست و بنده هم چندین روز است هرکجا شده نظرم را می گویم ولی کو گوش شنوا؟ ولی سوال مهتر اینست آیا مامور محترم با وجود قوانین موجود خصوصا قانون استفاده از سلاح که مخصوص مامورین می باشد ، برای مقابله با افرادی که با سلاح گرم و سرد امنیت مردم را تهدید می کنند و راه را مسدود می کنند نیاز به کسب اجازه دارد؟ چرا و چگونه چنین شده است که پلیس با وجود همراه داشتن سلاح حتی از خودش هم دفاع نمیکند؟ و با دست خالی به مقابله رفته و تلفات میدهد؟ لطفا از رئیس پلیس سوال کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس