کد خبر 1424541
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱
حسین شریعتمداری نمایه

ابو ‌ارّه باید بداند که درون کاخ شیشه‌ای نشسته است و شکستن شیشه‌های آن کاخ که امروزه به آغل گاوهای شیرده آمریکا تبدیل شده است، به آسانی امکان‌پذیر است...

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت:

۱- از امیرالمومنین علی علیه‌السلام است که «‌رُدَّ الْحَجَرَ مِنْ حَیثُ جاءَکَ فَاِنَّهُ لا یُرَدُّ الشَّرُّ اِلاّ بِالشَّرِّ ... سنگ را به همان سَمتی که از آنجا پرتاب شده است، پرتاب کن! زیرا بدی، جز با بدی، دفع نمی‌شود». برای کشوری که طی ۴۳ سال گذشته در مقابل هجوم همه‌جانبه قدرت‌های ریز و درشت جهانی ایستاده و از تمامی معرکه‌ها با سرافرازی و پیروزی بیرون آمده است، شایسته نیست که آتش‌افروزی نوچه‌های مزدور (و یا فریب خورده‌) داعش را در خیابان‌های خود تحمل کند و شاهد آتش‌زدن اموال عمومی، کشته‌شدن مردم کوچه و بازار، دریدن گلوی مامور انتظامی، سوزاندن قرآن، کشیدن چادر از سر زن محجبه و ده‌ها جنایت دیگر باشد.

بدیهی است که شماری از آنان هیجان‌زده و فریب خورده‌اند ولی آنهایی که با اسلحه گرم و پوشیدن جلیقه‌های ضدگلوله به میدان آمده‌اند را نمی‌توان و نباید در شمار فریب‌خوردگان هیجان‌زده به شمار آورد.

این قماش حساب جداگانه‌ای دارند که به یقین مسئولان انتظامی و امنیتی و قضایی به وظایف خود در این خصوص آگاهند و تدبیرهای لازم را به‌کار می‌گیرند. اما، این سکه روی دیگری نیز دارد. 

۲- اگر یک کشور بیگانه تمامی امکانات و ظرفیت رسانه‌ای خود را برای دامن‌زدن به آشوب‌ها به‌کار بگیرد و علاوه‌بر دستمزد ریالی و دلاری به عوامل اصلی آشوب، با تولید اخبار دروغ، ساخت کلیپ‌های جعلی، آشوبگران را به آشوب تشویق کند و علناً و آشکارا، چگونگی ساخت مواد منفجره و بمب‌های دست‌ساز را به اغتشاشگران بیاموزد و حتی در پوشش شرح ماجرا، چگونگی وارد آوردن ضربه کارساز با چاقو و قمه را به نوچه‌های خود آموزش بدهد و در این آموزش‌های تروریستی تا آنجا پیش برود که روش حمله به نیروهای پلیس را برای آشوبگران تشریح کند و... با این کشور بیگانه چه برخوردی باید کرد؟!

آیا این اقدامات، مصداق واقعی جنگ‌افروزی نیست و آیا می‌توان در مقابل آن دست روی دست گذاشت و فقط نظاره‌گر بود؟! 

۳- چرا مقر تروریست‌های کومله، حزب دموکرات، پژاک و... را در اقلیم کردستان عراق موشک‌باران کردیم؟ پاسخ روشن‌تر از آن است که نیازی به شرح و تفسیر داشته باشد! ده‌ها انسان بی‌گناه را به قتل رسانده بودند و باید مجازات می‌شدند که شدند. 

جنایاتی که در بند پیشین این وجیزه به آن اشاره شده است از سوی دولت‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه‌، رژیم جعلی اسرائیل و حاکمان آل‌سعود صورت گرفته است. آیا دست‌های ما برای مجازات آنها بسته است؟! هریک از دولت‌های یاد شده پاشنه آشیل‌های حساسی دارند که به آسانی آسیب‌پذیرند و آسیب به آنها می‌تواند هزینه سنگین و غیرقابل تحملی را به آنها وارد کند و باید بدانند که آن روز دور نیست.

به عنوان مثال دولت دست نشانده آل‌سعود و حاکمان خونریز آن که کشتن خاشقجی و اره کردن پیکر او، تامین مالی و نیروی میدانی تکفیری‌های داعش و قتل عام وحشیانه هزاران انسان بی‌گناه، فقط گوشه‌ای از جنایات آنهاست، در این میان و بازهم مثل همیشه نقش واسطه را بر عهده داشته است و اکنون که آشوب‌ها مهار شده، سره از ناسره جدا گردیده و به تجمع چند نفره و آتش‌زدن دزدانه سطل‌های زباله تبدیل شده است، نوبت حسابرسی است و زمان آن رسیده که دست‌های این جنایتکار حامی تروریست‌ها را قطع کنیم و به «ابو ارّه » درسی بدهیم که پشت اجداد راهزنش در بیابان‌های نجد هم به لرزه بیفتد؟!

آل‌سعود نقاط آسیب‌پذیر فراوانی دارد که حیات ننگینش به آن وابسته است. ابو ‌ارّه باید بداند که درون کاخ شیشه‌ای نشسته است و شکستن شیشه‌های آن کاخ که امروزه به آغل گاوهای شیرده آمریکا تبدیل شده است، به آسانی امکان‌پذیر است...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 92
  • در انتظار بررسی: 17
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    127 9
    ایوالله
    • GB ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      53 22
      ما منتظر نابودی اسرائیل و عربستان هستیم. فردا صبح شلیک کنید
    • DE ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      33 2
      از زمان تاسیس شبکه اینترنشنال باید به سعودی جواب «سخت» میدادید که ندادید. الان بدید. الانم اگه فقط رجزخونی باشه، همون آش و همون کاسه. ترکیه رو نگاه کنید، ۴۰ کیلومتر حریم امن تو خاک سوریه درست کرده واسه خودش. این همه مدت شل گرفتید. نه ترکیه، نه کردستان عراق، نه رژیم باکو برادر ما نیستن. اینقدر برادر برادر نکنید. ضمنا، ساخت بمب اتم فراموش نشه.
    • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      15 3
      اگه عرضه داشتید مخالفان را تا تابحال مسلح کرده بودید. همزمان یک فکری هم برای خاله الهام بکنید
    • IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      17 3
      کلام مولا رو قاب کنید بالای سر اژه ای میخ کنید تو دیوار تا دیگه حرف از بخشش نزنه، آقای اژه ای خوب دیدی و فهمیدی که کسانی که شما آزاد کردی دوباره برگشتن به خیابونا
    • IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      17 2
      انصارالله یمن منتظر چراغ سبز ایرانه تا یکبار دیگه صادرات نفت رو نه به نصف بلکه کامل ۶ماه قطع کنه،
    • محمد IR ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      1 2
      آقای دوصد گفته ، روزنامه نگار کارش نوشتنه ، ولی انسان آزاده کارش نیش و کنایه به ابرار نیست! لابد انتظار داری جناب شریعتمداری موشک بالستیک شلیک کنه!
    • US ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      6 4
      آقای ایول! فعلا در عراق با ابو اره دارن مذاکره می کنند.! کدام پاشنه آشیل؟! ایران شده کتک خور منطقه
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      6 1
      اسب تروآی آمریکا ــ اینترنت اسب تروآی آمریکا است پرورش یافتن نوجوانان ما توسط اسب تروآ ی آمریکا ؛ باید اولین مساله امنیت ملی ما قرار بگیرد.
    • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      9 2
      برای نابود سازی سوسک و مگس و موش باید چاه فاضلاب را بست. در اینستاگرام و واتساب را ببندید. اینترنت ملی جایگزین شود.
    • دیده بان IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      4 2
      سلام الله علی اویس قرنی و رحمت الله علی شیرمردان یمنی. به زودی ابو اره را اره خواهند کرد به یاری خداوند متعال .
    • ابو علي المكي IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      15 1
      حاج حسين اي سردار قلم درود بر تو و بصيرت و ولايتمداري و نفوذ كلامت و ... ابو اره و ابوالفتنه ها و ابوالمقراض ها را به لطف الهي تنبيه خواهيم نمود و درس عبرتي به اين رسوايان تاريخ خواهيم داد....
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    76 8
    درود بر شما مرد انقلابی و همیشه در صحنه خداوند متعال نگه دارت باشه
    • مهدی IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      21 21
      دو صد گفته چون نیم کردار نیست ، از این حرفها زیاد شنیدیم آقای شریعتمداری
    • IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      4 3
      ما دوست داریم بشنویم تو چشماهایت ببند و گوشهایترا پنبه بگذار کسی مجبورت نکرده که..
    • US ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      5 20
      بله فقط استاد ماله کشی هستید، چنان مملکت داری کردید که دشمنان داخلی و خارجی و هر طیف این حرامی ها رو متحد علیه نظام کردید بعد به خودتان هم پپسی باز کنید! واقعا که
    • IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      4 2
      فقط شعار و وعده
    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      5 1
      کسی که با وی پی ان گاوچرونها کامنت بزاره باید بره جلو بوق بزنه!!!
  • FR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    63 8
    دم آقای شریعتمداری گرم
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    39 5
    این اشغال ها دایم به اعراب بد میگن بعد مثل میمون دست آموز با هر آهنگ سعودی اینترنشنال میرقصن .
  • هموطن GB ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    52 3
    آخ اخ، یعنی متنی نوشتی آقای شریعتمداری که از همه خبرهای این روزها بیشتر دلگرم کننده بود. خوش خبر باشی انشالله
    • محمد IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      2 0
      آره والا متنش حال آدم رو جا میاره،فکر کنم وقت بلند شدن پهپادهای برادران یمنی هست.
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    47 4
    آفرین به حاج حسین مثل همیشه دقیق
  • ایران مقتدر iran IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    42 2
    درود بر شما جناب شریعتمداری عزیز درمورد برخورد جدی با دشمنان خارجی، بیگانگان خصوصا" رژیم دست نشانده آل سعود عربستان با شما کاملا"موافق و هم رای هستم آفرین و احسنت، ولی یک موضوع مهم مسئولین هم انشاالله باید بعد از این با ملت ایران خصوصا" با جوانان این سرزمین بیشتر تعامل کنند باید نظام جمهوری اسلامی جوانان ایران رو جذب حداکثری کند باید بپذیریم این نقطه ضعف نظام و مسئولین جمهوری اسلامی را و سعی در اصلاح این نقاط ضعف کنیم .. زنده باد ایران بزرگ و مقتدر
    • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      9 1
      منم یک دهه هشتادی و از جوانان این کشور هستم.باید بپذیریم آنچه که اتفاق افتاد حاصل سال ها یرمایه گذاری میلیارد دلاری امپراطوری رسانه های غربی بود.ما باید در جنگ نرم جوانان کشورمان را به سلاح بصیرت مسلح کنیم.باید کا رسانه ای انجام بدهیم و امچون غربی ها رسانه ای قدرتمند بسازیم.باید اپلیکیشن های مجازی و شبکه های اجتماعی قدرتمند و به روز بومی ایجاد کنیم و جوانان رو در فضای ولنگار مجازی رها نکنیم.متاسفانه دولتدهای اصلاح طلب و غرب زده و جیره خوار آمریکا با ظاهری تدین دار بر سر کار آمدن در سال های اخیر و علاوه بر تعطیلی صنعت هسته ای و فضایی کشور شبکه ملی اطلاعات و اینترنت رو هم‌ عقب انداختن.ما الان باید اینترنت ملی و پلتفرم های ملی بدای خود و جهان اسلام میداشتیم تا هم مردم خودمون و هم مسلمانان در مقابل هجمه روانی استکبار در امان باشند.
    • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      7 0
      واقعا آتش زدن قرآن و حمله به مساجد و کشف حجاب و شعار حجاب اجباری و....خواسته و مطالبه جوانان مسلمانه واقعا؟یا یک عده فریب خورده و تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفته.واقعا آیا با فردی که با زیر پاگذاشتن قوانین الهی مثل حجاب و آتش زدن قران اعتراض میکنه میشه تعامل کرد.در حکومت اسلامی بر خلاف حکومت های مادی علاوه بر سعادت دنیوی سعاوت اخروی هم در دستور کاره.یعنی حکومت وظیفه داره امکانات و شرایط را برای سعادت دنیا و مهم تر از اون آخرت فراهم کنه.حالا ترویج بی بندوباری و تزلزل عفاف و حجاب یعنی ارتکاب گناه و گمراهی افراد.حکومت اسلامی باید زمینه سعادت و سرنوشت آخروی رو برای انسان ها فراهم کنه.برخورد با بی حجابی در راستای همین موارده.برای جوان مسلمان زشته فحش های دکیک و برهنه شدن کف خیابان.اینا معترض نبودن اینا اغتشاش گر بودن.
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      0 4
      باید واقع بینانه به این مسائل نگاه کنیم آیا به نظر شما همه این تجمعات و اختشاش ها قرآن آتش زدن ؟
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      1 0
      با نگاهی به همین اختشاات اعتراضات تجمعات به راحتی می‌توان فهمید
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    39 1
    انشااله به زودی رزمندگان یمن حالشونو میگیرند
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    3 25
    امام حتی برای ریگان و کارتر لفظ آقا به کار می برد
    • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      36 1
      بخاطر اینکه ما امام نیستیم ! نکته بعدی و مهم این است که لقب گاوهای شیرده رو آمریکای ترامپ به شیوخ عرب سران نفتخور عربستان داد ..
    • سید IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      6 0
      منافق. ولی به پدر جدتون که صدام یزید کافر باشه حرف های قشنگی بار میکرد
    • DE ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      5 0
      إِنَّ اللَّهَ لاَ يَسْتَحْيِي أَن يَضْرِبَ مَثَلاً مَّا بَعُوضَةً فَمَا فَوْقَهَا فَأَمَّا الَّذِينَ آمَنُواْ فَيَعْلَمُونَ أَنَّهُ الْحَقُّ مِن رَّبِّهِمْ وَأَمَّا الَّذِينَ كَفَرُواْ فَيَقُولُونَ مَاذَا أَرَادَ اللَّهُ بِهَـذَا مَثَلاً يُضِلُّ بِهِ كَث ِيراً وَيَهْدِي بِهِ كَثِيراً وَمَا يُضِلُّ بِهِ إِلاَّ الْفَاسِقِينَ همانا خداوند از اينكه به پشه اى (يا فروتر) يا بالاتر از آن مثال بزند شرم ندارد، پس آنهايى كه ايمان دارند مى دانند كه آن(مثال) از طرف پروردگارشان به حقّ است، ولى كسانى كه كفرورزيدندگويند: خداوند از اين مثل چه منظورى داشته است؟ (آرى،) خداوند بسيارى را بدان (مثال) گمراه و بسيارى را بدان هدايت مى فرمايد. (امّا آگاه باشيد كه) خداوند جز افراد فاسق را بدان گمراه نمى كند.// والبته بندگان هم مجاز هستند افراد جانی شرور قاتل ضد دین و نوکر صهیونیست را همانگونه صدا کنند که ارباب آن نوکرها آنها را صدا میکنند.
    • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      9 0
      آخ قربون اون ادبت ، راستی از آتش زدن قرآن و کباب کردن بسیجی ها چه خبر ؟
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    23 0
    واقعا دشمن بدکاردربرابرماناتوان است امواج خروشان انقلاب اسلامی به اتاقهای کاخ صهیونیست زده رفته
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    16 2
    به احتمال زیاد شیاطین جمع میشن دور هم و برای مدتی فیتیله خباثت را میکشن پایین و با پیام های مختلف میگن غلط کردیم و ولی باید بهشون ضربه زد تا بدونن حماقشون جواب سخت داره
    • IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      1 0
      دشمنان ميگن غلط كرديم ؟!
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    23 2
    حسین عزیر شریعتمداری.
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    21 1
    سعودی و صهیونیستها با هم باید مجازات بشند.
    • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      6 1
      در واقع سعودی ها خادم و بردگان یهود و اسرائیل هستند
  • سید IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    4 1
    والله به قرآن مجید. حاج حسین گل گفتی. به خدا زشته برای ما که هنوز درگیر کف خیابون باشیم. دستمون برای قلع و قمع کف خیابون بستست؟ اما برای شخم زدن آرامکو و شریان های حیاتی سعودی ملعون که بازه! تا کی بشینیم نظاره گر باشیم؟
  • ناشناس IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 0
    در حد حرف نباشه عمل کن بزن کاخ. شیشه ای بشکنه ما پشتیبانی میکینیم
  • عبدالله IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    7 4
    دو صد گفته چون نیم کردار نیست!
  • حیدری IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 0
    جناب شریعتمداری مردم از وعده وعید خسته شدن نود درصد این هایی که الان تو خیابون‌ها هستند
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 3
    آقای شزیعتمداری طی بیش از۴دهه حکومت اسلامی به کدام شعارها وارمانهایش رسیده!؟۱-استکبار،اشغالگران صهیونیسماوهای شیرده نوکران وابستگانشان نه تنها هستندبلکه خیلی قویتر شده اند که حتی روسیه را به زانودراوردنند-۲-اقتدار وامنیتمان هم تمام تاسیسات دانشممدان وفرمانده هانمان را درداخل وخارج ایران که کشتند -۳-بابتن کرون پیشرفتهایمان بدست خودمان گرفتار مذاکرات فرسایشی دو دهه ای کردنند-۴-دشمنان خودی داخلی هم که به فساد شیادی تقلب غارت امتیازگیری خیانت جنایت زور وتزویز رندگی وتفریح در فرنگ مشغولند -۵-مردم هم باا نواع مشکلات معضلات بیکاری وبیگاری تعطیلی تولید شکایات وانواع پرونده اطاله ای....روبرو هستند؟
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      1 1
      متاسفانه همینطوره که فرمودید ...
    • DE ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      4 1
      البته افراد بیسواد و کوری مانند تورا که نمیشود بیدار کرد. صهیونیست آمده بود از نیل تا فرات را بگیرد و صاحب خاور میانه شود و ربع پهلوی را برای غارت و مانند پدر سخیف بیعرضه ‌اش سکان مملکت را بدهد دست صهیون و باز بهایی ها ...را بگذارد سرکار ایران مجبورش کرد دور خودش را دیوار بکشد و شنا یاد بگیرد.تیرکمان ملت مظلوم فلسطین و یمن ...تبدیل شد به هزاران موشک تنظیم شده روی مناطق اشغالی..امریکای جنایتکار ۷ بیلیارد دلار علیه ایران و نفوذش هزینه کرد و با ذلت از منطقه بیرون انداخته شد..ایران از مونتاژکاری در صنعت و ساخت فرقون به سازنده پیشرفته ترین اسلحه ها و دستگاهها مجهز شد...و البته اصلاح طالبان هم آبگوشت بز باش و پراید تولید کردند .با سیاست ۴۴ ساله ایران روز بروز کشورهای بیطرف و الگو گیری از ایران با گروه شانگهای امید و نقشه های ابرقدقد و ارباب شما را به سیاهی تبدیل کرد...به ملل دنیا آموخت هژمونی غرب تمام است و اینطور هم شد وصدها و هزاران پیشرفت دراهداف کلان که البته تو خودت بهتر از هر کسی میدانی لیکن مامور به سیاه نمایی هستی.اتفاقا افرادی نظیر تو در زندگی شخصی هیچ به حساب می آیند و به هیچ جا نرسیده اند و دشمن دقیقا افراد عقب افتاده از همه چیز را کوک میکند.حالا هی زور بزن سیاه نمایی کن ولی یادت نره دقیقا افردی مانند تو ۳۴ سال به نفاق و رفرمیست ها میست ها و اصلاطمعکاران این دوستان نتانیابو و نوکران ارباب رای دادند. حالا اگر ایران به اهداف خودش نرسیده چرا دنیای غرب ۴۴ ساله جیغ و شیون و گریه و زاریش هواست و برای ترمز زدن به ایران میلاردها دلار تا حالا خرج کرده.یکی از حماقت های امریکا وغرب وحشی تحریمها بود که باعث شد ایران ضعیف وابسته به واردات چنان پیشرفت کند که هزاران جاسوس صنعتی شبانه روز جاسوسی میکنند تا بتوانند درون پیشرفتهای ایران را ببینند. حالا سعی کن خورشید را فوت کنی خاموش بشه.اسقلال مخارج دارد و محافظت از منابع عظیم نفت و گاز و معادن ایران و جلوگیری از حمله کفتارهای گدا و گرسنه غرب وحشی به منابع انرژی ما هزینه بر است.
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 3
    جناب شریعتمداری نظرم اینه که تجمعات و اعتراضات روز شنبه نسبت به روزهای قبل بسیار وسیعتر بوده است
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    5 0
    ما منتظر پیام رهبری هستیم اگه همون روزهای اول دستور میدادن چیزی به اسم این جماعت اوباش و زنان هرزه تو ایران وجود نداشت.
  • DE ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 0
    و اکنون که آشوب‌ها مهار شده، سره از ناسره جدا گردیده و به تجمع چند نفره و آتش‌زدن دزدانه سطل‌های زباله تبدیل شده است، نوبت حسابرسی است و زمان آن رسیده که دست‌های این جنایتکار حامی تروریست‌ها را قطع کنیم و به «ابو ارّه » درسی بدهیم که پشت اجداد راهزنش در بیابان‌های نجد هم به لرزه بیفتد؟! آل‌سعود نقاط آسیب‌پذیر فراوانی دارد که حیات ننگینش به آن وابسته است. ابو ‌ارّه باید بداند که درون کاخ شیشه‌ای نشسته است و شکستن شیشه‌های آن کاخ که امروزه به آغل گاوهای شیرده آمریکا تبدیل شده است، به آسانی امکان‌پذیر است...
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    4 0
    امیر المومنین بزنه کمرآل سقوط
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 0
    ایول. دمتگرم. پدرشونو دربیارید وهابیهای نجس را
  • IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 0
    عالی بود
  • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 1
    ای کاش حاج حسین قبل از اینکه سر وقت ابو اره میرفت ، یه کیسه به تن منافقان داخلی و حامیان پان عرب و پان بلوچ و ...می کشید ! فرمایش ایشان کاملا صحیح اما ، اول از همه تکلیف دنباله های داخلی رو باید روش کرد ، وگرنه ، آش همین آشه !
  • محمد IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 0
    آقای شریعتمداری اینها نتایج چیه؟؟
  • رضا IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 0
    اصلا اون روز همین امروز باشد
  • GB ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 0
    والا خدا پدرتو بیامرزه. این کار وقتی حرف برجام شروع شد باید انجام میشد. تمام خیانتها از افغانستان تا سوریه زیر سرشون. کل خانواده سلطنتی نوکر سازمان اونا هستن.
  • علی IR ۰۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    4 0
    صحبتهای اقای شریعتمداری در تلویزیون واقعا برای من روشن کننده بود... از اایشان تشکرمیکنم
  • ح ر IR ۰۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 0
    با حرف زدن کاری از پیش نمی رود باید عمل کرد الان وقتش است با زدن چند نقطه حساس عربستان ابو آره را مجبور به جمع آوری بساط کانال های خب پراکنی ضدایرانی شود
  • انقلابی IR ۰۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    4 0
    احسنت دستان آل سقوط را باید آره کنیم
  • IR ۰۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 0
    این جریان توسط غرب گراها و عناصر از قدرت کنار گذاشته و سیاسی داخلی شروع شده ولی ماجرا از دست آن ها نیز خارج خواهد شد...
  • IR ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 5
    كدام روز ؟! شما كه چند سال قبل پيش دستى كرديد و منبع ثروت عربستان - آرامكو - رو بباد فنا داديد ! خيال كرديد اونا هم دست ميذارن روى دست و باريك الله تون ميگن ؟! نه عمو جون تازه الآن بى حساب شديد !
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      1 1
      احمق نادان اگه با حساب و کتاب تو مملکت اداره بشه که واویلا فکر کردی تروریستهای الاحوازیه رو یادمون رفته؟؟
  • س IR ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    5 0
    منتظر موشک باران شیر مردان یمنی هستیم آل سعود را نابود کند
  • رضایی IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 0
    باید به این ابوره گوشمالی درست وحسابی داده شود بزتید موشک ها را بکشید بیرون
  • IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 0
    گیر به اونها دادین حاجی ایرادی نیست ولی داخلیها رو هم برای اینکه از فساد، پوسیده تر نشه خطاب قرار بده.
  • یزدان IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 0
    پس برا همین هست
  • غلامعلی IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    4 0
    سلام و درود بر استاد عزیز و انقلابی آفای شریعتمداری .من همیشه منتظر و مشتاق یادداشت‌های شما هستم. خداوند عزیز نگهدارتان باشد.موفق و موید باشید
  • جاوید ایران اتمی GB ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 0
    ببیییییین باااااااااااااااااااید بد جور جواب عربستان داده بشه هاااااااااا، باااااااااااید خیلی حس کنه هاااااااا، پاسخ جانانه باید باشه هاااااا، پاسخی که در تاریخ ناچیز عربستان بی همتا باشه هاااااااا، جوری باشه که دلمون خنک بشه هااااااا، چگونگی پاسخ رو باید باید مسئولان امنیتی تصمیم بگیرن ولی پاسخ هایی که به چشم نیاد به درد نمیخوره ها، خیلی باید بزرگ باشه، تصمیم با شماست که چجوری باید باشه، یادتون باشه عربستان با ایران اینترنشنالش با دم شیر بازی کرده ها، ایران شیره عربستان با دم این شیر شوخیش گرفته باید بدجور پاسخ بگیره
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 0
    آتش بس یمن فرصتی شد برای تنفس آل یهود تا به فکر ضربه زدن به منافع جمهوری اسلامی ایران باشد،باید آل یهود تنبیه بشه تا حتی به فکر آسیب به جمهوری اسلامی نیفته. هر چه زودتر اقدام بشه محور مقاومت آرامش بیشتری پیدا می کنه،
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 0
    ومکروا و مکرالله و الله خیرالماکرین
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 1
    آقای شریعتمداری قضایای جدید نتیجه عملکرد دولت دستوری رئیسی
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 0
    کتاب براندازی آمریکا : داستان استدلال را شکل می دهد، دروغ پیام را کنترل می کند و تکرار باور را تقویت می کند......لعنت خدا بر شیطان رجیم
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 3
    حتی یک مثال نمیتوانی بیاوری که دراین مملکت کاری درست اتحام شده باشه!؟
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 0
    اشارتی بس است تا انثارالله کار عرستان را تمتم کند
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    4 3
    بذار از حیفا و اورشلیم که با خاک یکسانشون کردی اواربرداری کنن بعد برو سراغ عربستان
    • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      1 1
      توی طویله البانی چه خبر
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    5 1
    خداوند این مرد را که در سکوت مرگبار مسولان فاسد یکه و تنها بار حمایت از حکومت اسلامی را بر دوش میکشد حفظ فرماید این مرد بزرگ خار چشم افساد طلبان و تمام شیاطین عالم شده درود خدا بر او
  • انقلابی منطقی IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 3
    مملکت به خاطر این ها داره تاوان میده
  • سعيد AT ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 0
    تنها راه باقي مانده براي نجات ايران و نظام از فتنه گسترده و همه جانبه خارجي و داخلي والله تنها راه حل تمام قضايا و جلوگيري از نااميدي محور مقاومت كه با نگراني ما را مي بيند ، وارد شدن به جهاد مقدس عليه آل سعود و آغاز جنگ است .
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      2 0
      اول آل سقوط وحتما بعدش صهیونیسم واستکبار-البته با نابودی ومحو ال سقوط حودبخود اشغالگران صهیونیسم واستکبار غارتگر،گورش را گم میکند
  • علی IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    4 0
    درود بر حسین شریعتمداری که همیشه حرف دل ما رو میزنه .خدا یار و نگهدارش باد .
  • کارمند ساده IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 0
    هر چند این آقا از تندترین افراد نظام هستند ولی نمی شود حقیقتی را که از زبان ایشان بیرون آمده هم نادیده گرفت
  • بلال خان IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 0
    کشور ما یه مشکل ساختاری عمیقی داره که تا اون درست نشه هر کاری انجام بدیم مقطعی اون هم این که وقتی کشوری کاملا و آشکارا داره بر علیه جمهوری اسلامی کار میکنه و هر روز شب مشکل جدید درست میکنه و صدا و سیما هم دائما در حال پخش دشمنی آل سعود بعدش در همین زمان گفتگوهای ایران و عربستان برای از سر گیری روابط تو بغداد منتشر میشه اونم تازه میخوان در حد وزرا برسونن معنی این چیه اونوقت یعنی سیاست خارجی ما هیچ ربطی به سیاست داخلی نداره این یعنی هر کاری کرد هر اتیشی سوزاند تو کشور هر چقدر آدم کشته شد توسط اجیر شدگان همینها هیچ مشکلی نداره میشه لطف کنید بگید این وزیری که از طرف کشور ایران میره بگید ایرانی یا نه!!اگه ایرانی که جایگاه منافع ملی کجای سیاستهاشون اگه هم نیست که!!! این سیاست اشتباه که مردم رو بدبین به همه چیز کرده و میکنه متاسفانه
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 0
    اگه آب از آب تکون خورد زائر ما را بجرم عکس حاج قاسم گرفتند بعد از چند ماه با پا در میانی این و آن آزاد شد تکلیف شهید غضنفر آبادی چی شد باز بدنبال روابط هستیم و آن مثل وزیر خارجه شان پس میزنه ما اظهار امیدواری میکنیم با این وضع معلومه توهم برش داشته با شعار و دست بسته فایده ای نداره
  • حسین IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 0
    استاد شریعتمداری بیان دقیق شما از رخدادهای اخیر را باید بر سر آن کسانی زد که می گویند علما (منظورشان همان نظام اسلامی است)باید نقش پدری برای مردم داشته باشند و جالب است که به نوچه های داعش یا فریب خورده ها برچسب مردم می زنند پاینده باشی.
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 0
    خواهشاً یک درس فراموش نشدنی به آل سعود
  • حسن IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 0
    احسنت.ایران قوی بایدبه بن سلمان کثیف درس فراموش نشدنی بدهد.مامیتونیم از طریق انصارالله آل سعود راتنبیه کنیم.ماقوی هستیم
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 0
    احسنت این گاو شیرده متعفن باید یه درس درست وحسابی بگیر توهم ورش داشته که خبریه باید بادش رو خالی کرد تاشیرش خشک شه فقط هیکل داره مثل گاوهای اسراعیلی مخ اصلا وابدا
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 0
    هوا داره سرد میشه.....
  • مخلص IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 0
    این هم همه برای چیست ؟ آرام باشید و آگاه باشید و آماده برای جذب حداکثری ودفع حداقلی ......
  • نیما IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 0
    روش کاربردی تنبیه عربستان سعودی تماس تلفن انصارلله آرامکو تمام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس