سود هنگفت پورتو از درخشش طارمی در لیگ قهرمانان +عکس

ستاره تیم ملی ایران با درخشش در لیگ قهرمانان اروپا باشگاه پورتو را پولدار کرد.

به گزارش مشرق، با اتمام مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲ لیستی از درآمدهای باشگاه های حاضر در این تورنمنت تا اینجای رقابت ها منتشر شد.

در این لیست پورتو با درخشش مهدی طارمی ستاره ایرانی اش پول هنگفتی به جیب زده است. در این رده بندی باشگاه پورتو با درآمد ۶۲.۳ میلیون یورو در رده چهارم پردرآمدترین ها ایستاد.

 سود هنگفت پورتو از درخشش طارمی در لیگ قهرمانان +عکس

باشگاه پاری سن ژرمن با درآمد ۹۸ میلیون یورو پردرآمدترین باشگاه اروپا تا مرحله گروهی شناخته شد. رئال مادرید، منچستر سیتی، بایرن مونیخ و چلسی در رده های دوم تا پنجم پردرآمدترین ها قرار گرفتند.

مهدی طارمی با زدن ۵ گل در لیگ قهرمانان اروپا تاثیرگذارترین بازیکن پورتو به شمار می آید و سهم زیادی در کسب این درآمد هنگفت برای باشگاه پرتغالی دارد.

ستاره ایرانی با درخشش پورتو را به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کرد. طارمی در رده سوم بهترین گلزنان اروپا قرار دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • ۵و۶ IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    13 2
    کارهای بزرگ فقط از ی پرسپولیسی بر میاد
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    2 7
    پس بقیه تیم چیکاره هستن؟ بازی یازده به یک هستش؟
  • hossein DE ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    0 0
    رده چهاردهم نه جهارم
  • سیدعلی شاهزاده IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    4 0
    باسلام و درود بر مجریان سایت خواستم بگویم اگر گل مردود سده اما سالم مهدی در مرحله قبل در زمین آتلیکو‌ و‌مادربد بحساب می‌آمد و اگر اخراج لی دلیلش باعث محرم شدن از ادامه بازی و نیز محروم شدن در بازی برگشت قبل نکشد او الان بیکی از بازیکنان بی همتا در بازیهای اروپایی میشد و حیف در جام جهانی قبل در آخرین لحظه با پرتقال نوپش کل نشد تا در تاریخ او بعنوان مانع شدن د پر تقال برای رسیدن لمرجله بعد یشود د اکنون با ا قیمتی سر سام آور در بایر با بارسا با لیورپول مشغول بازی بود ۳۳۹۴۳

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس