قوه قضائیه با اخلال‌ کنندگان امنیت مردم برخورد می‌ کند

سخنگوی قوه قضائیه در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت، طلبه جوان آرمان علی وردی، گفت: به برکت خون شهدا چهره واقعی آشوبگران برای مردم آشکار شد.

به گزارش مشرق، مسعود ستایشی، با حضور در منزل طلبه شهید آرمان علی وردی از شهدای اغتشاشات اخیر در تهران، اظهار داشت: قوه قضائیه با قاطعیت با قاتلان شهید علی وردی برخورد خواهد کرد.

وی با تسلیت مجدد به خانواده این شهید دلاور گفت: با اهتمامی که صورت گرفته است دستگاه قضائی با قاطعیت و اقتدار با عاملین، مسببین و مباشرین شهادت این شهید عزیز و سایر شهدای اغتشاشات اخیر برخورد کرده و احکام شرعی و قانونی در مورد مرتکبین صادر خواهد شد.

ستایشی در ادامه با بیان اینکه مردم با شناخت ماهیت واقعی آشوبگران صف خود را از آنها جدا کردند، تصریح کرد: ماهیت واقعی و هدف اصلی آشوبگران چیزی جز آتش سوزی، قتل، تخریب اموال عمومی و ایجاد ناامنی نبوده است.

وی افزود: هر چند غم از دست دادن انسان‌های خوب به ویژه شهدایی همچون آرمان علی وردی که همه زندگی خود را با طهارت، ایمان، اخلاق، معنویت و معرفت همراه کرده بود، بسیار سخت است اما خداوند به برکت خون این شهیدان سرافراز چهره نفاق و خدعه علیه اسلام و ولایت را آشکار کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    1 0
    این سخنگو کمی سوسول است و قاطعیتش هم کمی نم برداشته. منتظر آزادی زود هنگام دستگیر شده ها باشید و خودتان انتقام جنایت داعشی ها را بگیرید.
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    1 0
    قانون محاربه دقیقا برای چنین شرایطی (ایجاد رعب و ناامنی عمومی) وضع شده. منتهی معلوم نیست چرا مسئولان قضایی که چند وقت پیش مدام این قانون را گوشزد می‌کردند، الان اصلا حرفی از آن نمی‌زنند و به محاربه عنوان قتل می دهند و بجای اینکه محاربان را با مدعی‌العموم طرف نمایند، پرونده را به دعوای شخصی تنزل داده و نزدیکان و حامیان محارب شرور را برای گرفتن رضایت اجباری به جان خانواده شهدای مظلوم می اندازند. این نه تنها دور از قانون و عدالت و انصاف است، بلکه باعث تجری محاربان هم خواهد شد
  • علی رحمتی IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    0 0
    بایدسریعتر اچنتا از این اختشاش گرها رو اعدام کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس