کد خبر 1432088
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶

امروزه در میان تجهیزات نظافتی صنعتی در بازار، مجموعه­ای از دستگاه­ها، برای نظافت حرفه­ای کارخانه­ها، کارگاه­ها، انبارها، فروشگاه­های متوسط ​​و محیط­های اداری را می­توان یافت. انواع جاروبرقی صنعتی، اسکرابر و زمین­شوی صنعتی خودکار، پاک‌کننده‌های فشارقوی و انواع واترجت و پولیشر صنعتی، به ابزارهای کمکی در ایجاد نظافت در محیط­های صنعتی و پرتردد تبدیل شده­اند. از همین روست که ضرورت انجام تعمیر اسکرابر صنعتی و دیگر تجهیزات از این دست، ضرورت یافته است.

تعمیر اسکرابر و زمین شوی صنعتی

تعمیر اسکرابر صنعتی

اسکرابر صنعتی، ابزاری همه‌کاره و ارزشمند در نظافت کف می­باشد. این دستگاه، در اندازه‌ها و پیکربندی‌های مختلفی عرضه شده و الزامات مختلفی را برای اطمینان از یک برنامه  تمیزکردن کارآمد کف برآورده می‌کند. اسکرابر صنعتی را می‌توان به دو گروه مجزا تقسیم کرد که شامل دستگاه تک دیسکی و اسکرابر خشک می­شود.

اسکرابر تک دیسکی و پولیشر

دستگاه کف­شوی تک دیسکی، متشکل از یک دیسک افقی است که توسط یک موتور تغذیه می‌شود و با یک دسته، شبیه به یک جاروبرقی عمودی کنترل خواهد شد. دیسک، برای حذف رسوبات روی زمین می­چرخد ​​و بسته به سطح تمیز شده، سرعت آن تنظیم می­شود. هنگامی که عملکرد مناسبی نداشته باشد، نیاز به تعمیر اسکرابر صنعتی را به یک ضرورت تبدیل خواهند کرد.

این را باید متذکر شویم که این نوع پاک­کننده، در ساده­ترین سطح آن است، قابلیت­های بیشتری در انواع آن وجود دارد. به عنوان مثال، هرچه سرعت کمتر باشد، فشار مؤثرتری روی برس وارد می‌شود که به معنای تمیز کردن عمیق‌تر است.

بنابراین، می‌توانید از سرعت کمتری برای شستشو یا لکه‌زدایی و سرعت بالاتر برای پولیش استفاده کنید. اما اگر کارکرد آن‌ها دچار اختلال شد، می­توانید از طریق اتحاد صنعت صدرا، برای تعمیر زمین شوی یا تعمیر پولیشر صنعتی اقدام نمایید.

تعویض یا تعمیر کف شوی

از طرفی، برای سهولت در کار، طیف وسیعی از اتصالات برای کارهای مختلف در اسکرابر وجود دارد، از همین روست که یک دستگاه می­تواند بسیاری از الزامات مختلف از جمله تمیزکردن و پرداخت را برآورده کند. یکی دیگر از عوامل مهم در یک دستگاه تک­دیسکی، طراحی و همچنین عملکرد آن است که در صورت اختلال، تعمیر اسکرابر صنعتی را ایجاب می­کند.

جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی برای نظافت کارخانجات، مغازه‌ها، انبارها و غیره مناسب است. این نوع تجهیزات نظافتی، از نظر قدرت، اندازه و غیره دارای تفاوت­هایی هستند. لازم است که نوع کاربری این دستگاه را مشخص کرده و سپس، تجهیزات مناسب را خرید کنید. ضمن آنکه می­توان برای خرید دست دوم این دستگاه اقدام کرده و یا برای تعمیر آن، همانند تعمیر اسکرابر صنعتی ، به اتحاد صنعت صدرا مراجعه نمود.

ضمن آنکه جاروبرقی صنعتی مرطوب یا خشک، برای جمع­آوری ذرات مایع و جامد تعبیه شده است. این در حالی است که نوع دیگری برای تمیز کردن فرش و موکت بوده و یا می­تواند ذرات گردوغبار یا تراشه­های صنعتی را به خوبی مکش نماید. اما در صورتی که امکان خرید دستگاه نو، در کسب و کار شما وجود ندارد، می­توانید جاروبرقی صنعتی را از این فروشگاه خرید کرده یا تعمیر جاروبرقی را به کارشناسان مجرب آن بسپارید.

اهمیت سوییپر در برنامه نظافت صنعتی

وقتی تصمیم به خرید یک جاروبرقی یا اسکرابر گرفتید، نکته مهم این است که نوع سواری یا پیاده را نیاز دارید. اسکرابرهای سواری، به اپراتور در حرکت روبه‌جلو کمک می‌کنند، خستگی را کاهش می‌دهند و به اپراتورها اجازه می‌دهند در مقایسه با ماشین دستی، زمین بیشتری را پوشش داده و دوام بالاتری داشته باشند. شاید به همین دلیل است که تعمیر اسکرابر صنعتی از این دست، کمتر دیده می­شود.

بدین ترتیب، می‌توان انتظار داشت که هزینه‌های یک مدل سواری، در مقابل مدل‌های پیاده‌، معمولاً به واسطه صرفه‌جویی در هزینه نیروی کار در سه تا شش ماه خواهد بود. در صورتی که به تعمیر سوییپر نیاز دارید، می­توانید از خدمات تعویض دستگاه کهنه با نو یا تعمیرات اتحاد صنعت صدرا بهره ببرید.

تعمیر اسکرابر و زمین شوی صنعتی

انتخاب نوع جاروبرقی یا اسکرابر صنعتی

اگر منطقه­ای که باید نگهداری شود، کوچک‌تر است یا شامل درهای باریک یا موانع متعدد می‌باشد، معمولاً یک دستگاه اسکرابر پیاده، انتخاب مناسبی است. این تجهیزات، برای مناطقی با رمپ یا شیب‌های دیگر، دارای عملکردی بهتر هستند. اما به دوره­های سرویس و تعمیر اسکرابر صنعتی خود توجه داشته باشید.

اگر فضای بزرگی برای تمیزکردن دارید، اما نمی‌توانید هزینه نوع سواری را توجیه کنید، یک اسکرابر ایستاده را در نظر بگیرید. این دستگاه با هزینه کمتر نسبت به نوع سواری بوده و بهره­وری بیشتری را نسبت به آن ارائه می­دهد.

تعمیر واترجت به صورت تخصصی

پاکسازی یا تمیزکردن با واترجت یا واتر بلاست، فرآیندی است که به طور گسترده برای حذف مواد، پوشش یا آلودگی از سطح قطعه کار استفاده می­شود. جداسازی در این روش، با استفاده از فشار فوق‌العاده بوده و از آبی استفاده می‌کند که بین (207 تا 414 مگاپاسکال) تحت فشار است تا پوشش‌ها و زباله‌ها را از لایه‌ها حذف کند. این دستگاه نیز، همانند تعمیر اسکرابر صنعتی ، سرویس دوره‌ای و تعمیرات لازم را برای دوام و طول عمر بالاتر، نیاز دارد.

این تجهیزات، پوشش­ها را با دو مکانیسم مختلف حذف می­کنند. فرسایش یا لایه‌لایه شدن. روش اول، در پوشش­های سخت همچون تراشه‌های حرارتی فلزها مورد استفاده واقع می­شود. از یک نازل مخصوص برای شکستن جریان آب به قطرات کوچک استفاده خواهد شد.

در واقع، عملکردی شبیه به اسکرابر دارد. از همین روست که تعمیر واترجت نیز؛ همانند تعمیر اسکرابر صنعتی در اتحاد صنعت صدرا به صورت حرفه­ای صورت می­گیرد.

خدمات نظافت صنعتی حرفه ای

برای آنکه بتوانید خدمات نظافت صنعتی مناسبی را ارائه کنید، لازم است که چک لیست آماده­سازی تمیزکردن کف را تهیه کنید تا از قبل، آمادگی لازم را داشته باشید. همچنین، مواد شوینده لازم را تهیه کرده و برای جلوگیری از ترافیک در حین تمیزکردن، زمان خالی بودن محیط را مشخص نمایید.

لازم است تا دستگاه را از نظر آسیب، نشت روغن یا مایع خنک کننده ارزیابی کنید. روغن، فشار لاستیک و نشانگر سرویس فیلتر هوای موتور یا سطح الکترولیت باتری (در صورت وجود) را بررسی نمایید. در مورد مدل­های موتور احتراق داخلی، سطح سوخت را کنترل کنید. همچنین، نیازهای سرویس و تعمیر اسکرابر صنعتی را در نظر بگیرید.

تعمیر اسکرابر و زمین شوی صنعتی

توجه داشته باشید می­توانید برای مدیریت هزینه­های خود، جهت تعویض اسکرابر کهنه با نو در فروشگاه اتحاد صنعت صدرا اقدام کرده و با خیالی آسوده، از تجهیزات نظافتی این مرکز، بهره­مند شوید. این امکان برای شما فراهم است تا برای تعمیر انواع دستگاه نظافت صنعتی، نظیر اسکرابر، جاروبرقی، پولیشر، سوییپر، واترجت، پله شوی و دیگر لوازم مشابه، از هر نوع و برندی، در این فروشگاه تخصصی اقدام کنید.

خرید بهترین تجهیزات نظافتی

طیف گسترده­ای از مارک­های مختلف اسکرابر صنعتی، برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود، در مدل­ها و اندازه­های مختلف وجود دارد که می­توانید متناسب با نیازهای فضای کاری خود، آن‌ها را تهیه کنید. ضمن آنکه ارائه دستگاه­های کف­شوی صنعتی و تجاری به همراه قطعات تعویضی با کیفیت بالا در دسترس است تا بهترین عملکرد را فراهم نماید.

می­توانید تعمیر اسکرابر صنعتی خود را به دستان توانمند کارشناسان شرکت اتحاد صنعت صدرا  بسپارید. همچنین، با تهیه مواد شوینده مناسب و بهره­مندی از تجهیزات نظافتی مارک، این امکان را دارید تا نظافت محیط کار خود را تضمین کنید.

تعویض تجهیزات دست دوم با نو، یکی از اقدامات اقتصادی عالی است که می­تواند در هزینه­های شرکت­ها و ادارات، صرفه­جویی لازم را ایجاد کند. کارشناسان اتحاد صنعت صدرا، به صورت تخصصی، با برندهای معتبر این صنعت، همکاری داشته و تجهیزاتی کارآمد را ارائه می­کنند.

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

etehadsanat.com

تعمیر اسکرابر و زمین شوی صنعتی


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس