کد خبر 1431700
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
گاز

مدیریت بحران استان تهران گفت: با توجه به اقدامات توسعه‌ای شرکت گاز علاوه بر پایداری شبکه در استان تهران زمستان امسال قطعی گاز نخواهیم داشت.

 به گزارش مشرق، حامد یزدی‌مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در حاشیه بازدید از شبکه گازرسانی استان تهران گفت: انتظار اداره‌کل مدیریت بحران استان تهران از شرکت گاز به عنوان یکی از دستگاه‌های مهم در زمینه تهیه سوخت و خدمات‌رسان، همواره تاب‌آور کردن شبکه‌های گازرسانی بوده است.

وی افزود: برای اطمینان خاطر از توزیع گاز شرایط اضطرار در هنگام مخاطرات طبیعی نیاز است که استان و شهر تهران به صورت یکپارچه دیده شود و لازمه این یکپارچگی و انسجام هماهنگی با دستگاه‌های آب و برق است.

یزدی‌مهر با اشاره به اینکه هر چقدر در زمینه تاب‌آور کردن شریان‌های حیاتی تلاش کنیم قطعا در زمان وقوع مخاطرات طبیعی دغدغه‌ها کم‌تر و کار در مرحله پاسخ به بحران‌های طبیعی راحت‌تر می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران به مقاوم‌سازی علمک‌های گازرسانی در شهر تهران نیز اشاره و بیان کرد: در این راستا اقدامات مناسبی انجام شده است.

یزدی‌مهر در ادامه با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای شرکت گاز جهت پایداری بیشتر شبکه گفت: با اقدامات انجام شده امسال و به خصوص در فصل سرما از یک شبکه گازی پایدار برخوردار خواهیم بود و قطعی گاز نخواهیم داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی افصحی IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    0 0
    با این خبر،آلمان اقتصاد اول غرب وحشی و افتضاحیه اروپا عزادار شد.!
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      0 0
      عرزشی بسوز که خوب میسوزی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس