کد خبر 1431653
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶
رنگرز بهترین انتخاب برای جایگزینی محمد بناست

مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی حسن رنگرز را بهترین انتخاب برای جایگزینی بنا دانست و تاکید کرد که او به لحاظ هوشی و فنی قابلیت‌های فراوانی دارد.

به گزارش مشرق، رسول جزینی مربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی و دوست و یار دیرینه محمد بنا که بعد از استعفای آقای خاص او نیز عطای مربی‌گری در تیم ملی را به لقایش بخشید در واکنش نسبت به انتخاب سرمربی جدید تیم ملی برای کادر جدید آرزوی موفقیت کرد.

جزینی در گفت‌وگویی گفت: حسن رنگرز بهترین انتخاب برای جایگزینی محمد بنا بود و از نظر من او تنها کسی است که بعد از بنا توانایی اداره کردن تیم ملی کشتی فرنگی ایران را دارد. برای او و کادر فنی جدید تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. با قابلیتی که چه از نظری هوشی و چه از نظر فنی در حسن سراغ دارم، مطمئنم او از پس کار برمی آید.

مربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی اما در واکنش به اظهارنظرهای مطرح شده از سوی برخی کارشناسان مبنی بر لزوم جوان‌گرایی در تیم ملی گفت: مگر تیم ملی کشتی فرنگی ایران پیر است؟ ترکیب کنونی تیم ملی جا دارد که تا سال ۲۰۲۸ کار کند و برای کشتی ایران افتخارآفرینی کند. در حال حاضر مسن‌ترین ملی‌پوش کشتی فرنگی ایران محمدعلی گرایی است که فقط ۲۸ سال سن دارد.

وی افزود: با این شرایط نمی‌دانم طراحان جوان‌گرایی در تیم ملی کشتی فرنگی چه اهدافی را دنبال می‌کنند.

جزینی که در حال حاضر به عنوان سرمربی تیم سپاهان در لیگ برتر کشتی فرنگی مشغول به کار است در پاسخ به این سوال که درصورت دعوت به کار آیا حاضر است دوباره برگردد، گفت: خسته هستم و برنمی‌گردم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس