درگیری دسته‌جمعی در ملایر منجر به فوت جوان ۱۷ ساله شد

فرمانده انتظامی ملایر از درگیری دسته‌جمعی منجر به فوت جوان ۱۷ ساله در یکی از خیابان‌های این شهر خبر داد و گفت: این درگیری به دلیل اختلافات شخصی رخ داد.

به گزارش مشرق از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ «احمد ساکی» روز دوشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: شب گذشته /یکشنبه/ در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری دسته‌جمعی در خیابان شهدا، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه قبل از حضور ماموران عوامل درگیری از محل متواری شدند، ادامه داد: در تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که چند جوان با سوابق کیفری، به علت اختلافات شخصی با برنامه و قرار قبلی ابتدا در خیابان شهدا، میدان شهید جوکار حاضر و با یکدیگر درگیر شدند.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: این افراد پس از تعقیب و گریز یکدیگر در یکی از کوچه‌های فرعی خیابان شهدا، یکی از آنها که جوانی ۱۷ ساله بوده، با ضربات چاقو به شدت مجروح و در بیمارستان امام حسین(ع) فوت کرد.

سرهنگ ساکی بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع طبق هماهنگی دادستان ملایر برای پیشگیری از ادامه درگیری نزاع‌کنندگان، بلافاصله با تشکیل تیم‌های عملیاتی و با شگردهای خاص پلیسی تمامی متهمان از جمله قاتل اصلی در شهر ملایر و روستاهای اطراف دستگیر شدند.

وی با اشاره به اعترافات متهمان و اظهارات والدین مقتول مبنی بر اینکه موضوع به طور کامل شخصی بوده، یادآور شد: مستندات پرونده به همراه متهمان دستگیر شده تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    24 1
    انشاء 17
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    0 0
    بله
  • محمد IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    0 0
    قبلش یکم رو خونی تمرین کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس