کد خبر 1431126
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
خودرو نیسان

نیسان برای طرفداران GT-R خبر خوبی دارد زیرا قیمت این سوپرکار سالخورده برای مدل ۲۰۲۳ نسبت به مدل ۲۰۲۲ افزایشی نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، قیمت این خودرو همچنان از ۱۱۳,۵۴۰ دلار آغاز می‌شود. البته این رقم هنوز هم بیش از دو برابر میانگین حقوق سالانهٔ آمریکایی‌ها است (۵۴ هزار دلار در سال یا ۴,۵۰۰ دلار در ماه) و بنابراین تعداد کمی از مردم توان خرید GT-R را خواهند داشت.

جزئیات فنی و قیمت نیسان GT-R ۲۰۲۳ +عکس

همچنین، قیمت ۱۱۳,۵۴۰ دلاری که شامل ۱,۸۹۵ دلار هزینهٔ حمل تا مقصد نمی‌شود، مربوط به GT-R معمولی است که پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری V۶ توئین توربوی آن ۵۷۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. کسانی که خواهان نسخهٔ نیسمو هستند باید ۲۱۰,۷۴۰ دلار پرداخت کنند. البته این نسخه از ارتقاءهای زیادی مثل سیستم تعلیق متفاوت، بدنهٔ فیبر کربنی و ترمزهای کربن سرامیکی بزرگ‌تر برمبو بهره می‌برد. همچنین پیشرانهٔ GT-R نیسمو هم به توربوشارژرهای مدل مسابقه‌ای GT۳ مجهز شده که قدرت آن را به ۶۰۰ اسب بخار رسانده است. قیمت نیسمو هم نسبت به سال قبل افزایشی نداشته است.

جزئیات فنی و قیمت نیسان GT-R ۲۰۲۳ +عکس

البته هرچند نیسمو نسبت به مدل استاندارد، سبک‌تر و سریع‌تر است اما به نظر می‌رسد نمی‌تواند قیمت دو برابری خود نسبت به GT-R استاندارد را توجیه کند. این در حالی است که برای مقایسه، پورشه ۹۱۱ GT۳ با قیمت ۱۶۱ هزار دلاری به پیشرانهٔ کاملاً متفاوتی نسبت به ۹۱۱ کاررا پایه با قیمت ۱۰۷ هزار دلاری مجهز است؛ بنابراین اگر قصد خرید یک گودزیلا داشته باشیم، نسخهٔ معمولی را انتخاب می‌کنیم.

جزئیات فنی و قیمت نیسان GT-R ۲۰۲۳ +عکس

منبع:پدال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    0 1
    کاش در آمریکا زندگی میکردم... ارزان تر از همه جای دنیاست..و حقوق 135 میلیون تومن در ماه..... قیمت مواد غذایی هم برابر ما .. البته این ماشین تقریبا برابر پورشه است که همه جای دنیا لوکس است
    • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      0 0
      با این تصورات شما همه مردم آمریکا باید خونه و ماشین خوب و حتی لوکس داشته باشند. کاش دوباره برگردی و به آمریکا از دید مردم و رسانه هاشون نگاه کنی. البته یه جور دیگه میشه حرفت رو باور کرد که پول های این مملکت رو بچاپی و بری و اونجا خرج کنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس