کد خبر 1430751
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
گروسی: ساپینتو بازیکنان را خوب شناخته است

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید سرمربی آبی‌های پایتخت توانسته به شناخت خوبی از بازیکنان تیمش برسد.

به گزارش مشرق، محسن گروسی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، درباره پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان پایتخت مقابل هوادار در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: استقلال چند وقتی است که دارد فوتبال خوبی به نمایش می‌گذارد. اصل ماجرا سه امتیاز بود که به دست آمد. استقلال اگر بتواند موقعیت‌های خود را به گل تبدیل کند، بازی‌های جذاب‌تری از این تیم شاهد خواهیم بود.

او درباره عملکرد ارسلان مطهری و محمد محبی در تقابل استقلال و هوادار گفت: ارسلان مطهری مدت‌ها بود به او بازی نمی‌رسید و اتفاقاتی که برای او افتاد، شاید این بازیکن را تحت تاثیر قرار می‌داد اما در نهایت توانست دوباره به ترکیب تیم برگردد و محمد محبی هم بازیکنی است که نشان داده مثمر ثمر بوده است و توانسته گل‌های سه امتیازی خوبی به ثمر برساند. استقلال می‌تواند در بازی‌های خود از فرصت‌ها استفاده کند و موقعیت‌های خود را به گل تبدیل کند که دلهره‌ای در بازی شکل نگیرد و نتایج بهتری رقم بخورد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا حضور کوین یامگا در سمت راست خط دفاعی مثمر ثمر بوده است؟‌ گفت: یامگا دوست دارد تهاجمی بازی کند و اگر با نفر سمت راست خود هماهنگ باشد، می‌تواند عملکرد خوبی از خودش نشان دهد. یامگا خود را در موقعیت‌های خوبی قرار می‌دهد و اگر جلوتر باشد، می‌تواند شرایط بهتری برای خود رقم بزند و کارایی بیشتری از خودش نشان دهد اما تصمیم بر این بوده است که این بازیکن در این پست برای استقلال بازی کند.

بیشتر بخوانید:

امیدوارم قلب فتح الله زاده دوباره درد نگیرد!

گروسی درباره عملکرد استقلال در ۱۱ هفته اول رقابت‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: در ۱۱ هفته‌ای که گذشت، ما به نتایج و روند و شکل استقلال نگاه می‌کنیم که رو به پیشرفت است. شاید در این ۱۱ هفته، مقداری نوسان بوده است اما این نوسان‌ها هم به خاطر این بوده است که موقعیت‌ها به گل تبدیل نشده اما ساپینتو شرایط را خوب درک کرده و بازیکنان را خوب شناخته است. ما شاهد پیشرفت خوبی از سوی آبی‌پوشان پایتخت بوده‌ایم و این تیم توانسته بازی‌های خوبی ارائه دهد.

او در پایان و در پاسخ به این سوال که استقلال در طول تعطیلات رقابت‌های لیگ برتر باید روی چه مسائلی تمرکز کند تا شرایط آمادگی تیم حفظ شود؟ گفت: این را مربی بهتر می‌داند اما بازیکنان باید در این مدت از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار بگیرند. همه می‌دانیم که همه استقلالی‌ها نمی‌توانند راهی تیم ملی شوند و این برای کسانی که از لیست تیم ملی جا ماندند، اذیت‌کننده است و باید تیم روی این بازیکنان کار کند تا شرایطشان در حالت خوبی حفظ شود. به نظر من در این تعطیلات باید روی گل نزدن استقلال کار شود و در این مدت باید بدن بازیکنان آماده باشد. این کار برای کادر فنی بسیار سخت است ولی مربیان شرایط خاص را درک می‌کنند و خودشان می‌دانند چه کاری باید انجام می‌دهند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس