کد خبر 1430604
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹
کارتن خواب

زن معتاد که متهم است پس از ربودن پسربچه ۴ ساله او را به کانال آب پرت کرده و موجب مرگش شده است، از سوی قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شد.

به گزارش مشرق، اواخر اردیبهشت‌ماه سال ۹۹  زن جوانی  خبر ناپدید شدن پسر ۴ ساله‌اش به نام تیام را به پلیس اعلام کرد و گفت: پسرم برای بازی به کوچه رفته بود اما وقتی دقایقی بعد متوجه شدم که صدایش نمی‌آید، به کوچه آمدم و هرچه جست‌وجو کردم، بی‌فایده بود.

با این گزارش، مأموران با تحقیقات میدانی کار خود را آغاز کردند و سراغ دوربین‌های مداربسته محل زندگی شاکی رفتند و پس از بازبینی تصاویر دوربین‌ها متوجه شدند که تیام از سوی زنی کارتن‌خواب از جلوی خانه ربوده شده است. بررسی بیشتر و دقیق‌تر تصاویر آدم‌ربا مشخص کرد که وی از بستگان دور مادر تیام است. 

با شناسایی عامل ربایش مأموران موفق شدند مریم را در حالی شناسایی و دستگیر کنند که از پسربچه خبری نبود.

در ادامه متهم به اداره آگاهی منتقل شد و گفت: چند وقتی بود که دنبال کودکی بودم تا بتوانم به واسطه آن با گدایی پول بیشتری از مردم بگیرم . تیام پسر فامیل بود و مرا می‌شناخت، او را ربودم و با او گدایی می‌کردم تا اینکه برای مصرف شیشه به نزدیکی کانال آب در جاجرود رفتیم؛ من مشغول مصرف مواد شدم و از تیام خواستم تا چند متر آن طرف‌تر بازی کند و منتظر بماند تا کارم تمام شود اما او مدام شالم را می‌کشید و گریه می‌کرد، در یک لحظه عصبانی شدم و با دستم او را به کناری هل دادم تا بتوانم مواد مصرف کنم که یک دفعه تیام داخل کانال آب افتاد. بسرعت داخل کانال پریدم تا نجاتش دهم عمق آب تا کمرم بود، اما جریان آب آنقدر زیاد بود که نتوانستم بچه را بگیرم و آب او را با خودش برد. چند روز بعد کارآگاهان دریافتند جسد تیام در رودخانه خجیر پیدا شده است.

پس از اعترافات متهم و تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در ابتدای جلسه دادگاه مادر تیام درخواست قصاص کرد. پس از پایان دفاعیات متهم و وکیل مدافع او قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و وی را به قصاص محکوم کردند.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    29 4
    معتاد بیمار نیست بلکه زامبی ست و باید نابود شود ...تا زمانی که این جمله بیمار بودن را که غربی ها در زبان ماگذاشته اند محو نشود آش همین آش و کاسه همین کاسه است
    • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      9 0
      دقییییقا تمام جرایم را اول با نام بیمار معرفی می کنند مثلا قبلا همجنسباز جرم بود در گام 1 با روکش علمی، در کتابهای روانشناسی هم جنسباز را بیمار روانی معرفی کردند وقتی مردم به این کلمه عادت کردند و حساسیت از بین رفت در گام 2 به عنوان یک گرایش طبیعی معرفی کردند و به جای همجنس باز کلمه همجنس گرا را مطرح کردند
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      3 4
      ، این زن باید قصاص بشه ولی تو هم کم از جنایتکار نداری، احتمالا شکمت پر و کله ات پوک است. حیف نام مسلمان که نه اصلا حیف نام انسان که روی امثال تو میگذارند.
    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      3 8
      مردها را هم به همین راحتی قصاص میکنید؟؟
  • جوجو IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    9 0
    یه زن چقدر میتونه سنگدل و ظالم باشه. خدایا خودت هم رو عاقل کن
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    8 0
    خلخالی کجایی ...ای کاش هررر چی معتاد ومواد فروش وقاچاق چی هست رو اعدام کنید تمام بشه یک گرن مواد هم زیاده
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    7 1
    کسی که شیشه کشیده ، هیچ چیزی از انسانیت به یادش نمی آید . تو اغتشاشات اخیر تست آمفتامین از آنها گرفتیم ، همگی مثبت بود . مشخص بود که شیشه زده بودند . از حملات بسیار ددمنشانه اغتشاشگرها معلوم بود .
    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      0 2
      شما خودت چی میزنی؟
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    0 0
    10:32 واقعأ چه جوابی باید به تو داد به جز واقعأ خاک بر سرت با این حرف زدنت.
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    0 0
    معتاد بیماری است که قانقاریا ی اجتماعی دارد . یعنی برای اجتماع ضرر دارد . 80درصد سرقت ها . طلاق ها . جنایت ها و دیگر جرایم توسط معتادها انجام میشود و مسئولین در تقلید از غربی ها معتاد را بیمار میدانند و در برخورد با این کسانی که از انسانیت دور شده اند و دست به کار خلافی میزنند سکوت کرده اند و پلیس هم وقتی میبیند کسی با معتاد برخورد نمی کند انگیزه خود را در دستگیری معتادها از دست داده است. امروز سی سال است که پلیس معتادها را رها کرده و قرار است با باندها و قاچاقچیان برخورد کند ولی وضع هر روز بدتر از دیروز است . اگر گزارشی از تخلفات معتادها بدهند متوجه میشویم که ترحم بر پلنگ تیز دندان ستم کاری بود بر گوسفندان .هر معتاد باید سه نوبت فرصت داده شود و برای چهارمین بار معتاد را اعدام کرد.
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    1 0
    باید یک تظاهرات بر علیه معتادها صورت بگیرد تا مسئولین چرتی از خواب بیدار شوند ؟ اعتیاد جرم است و هر فرد یک مدت زمان وقت دارد تا از اعتیاد پاک شود وگرنه اعدام میشود
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    0 2
    این تیپ رفتارها و اتفاقات فقط در امریکا و غربه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس