نیروی دریایی ایران

امیر دریادار شهرام ایرانی اعلام کرد در دریای جنوب الحاق گسترده ای در حوزه شناوری، پروازی، زیرسطحی، موشکی و سامانه‌های به روز خواهیم داشت.

به گزارش مشرق، امیر دریادار شهرام ایرانی، با اشاره به گستردگی حوزه فعالیت نداجا و حضور در مناطق مأموریتی دریای شمال و جنوب اظهار داشت: در شمال کشور و دریای خزر همزمان با روز نیروی دریایی ناوشکن دماوند را به ناوگان نیروی دریایی الحاق خواهیم کرد.

وی افزود: در حوزه دریای جنوب نیز الحاق گسترده‌ای در حوزه شناوری، پروازی، زیرسطحی، موشکی و سامانه‌های به روز در بخش‌های مختلف اطلاعاتی و جنگالی و غیره خواهیم داشت.

وی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه با سازمان پدافند غیرعامل اظهار داشت: رویکردی را امسال در پیش گرفتیم تا پدافند غیرعامل را به سمت دریا بریم زیرا تهدید از طریق دریا وجود دارد و باید در عمق دریا و حوزه سواحل کشور بتوانیم از ظرفیت پدافند غیرعامل استفاده کنیم.

امیر ایرانی تصریح کرد: همچنین پدافند غیرعامل نیز از ظرفیت نیروی دریایی استفاده کند زیرا سکوهای شناوری، پروازی، زیرسطحی نیروی دریایی دائماً در حوزه اقیانوس در حال اجرای مأموریت هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    1 0
    تروریست فامیلش بدخشانی بوده ایران یک فکری برای اتباع بیگانه و پاکستان و افغانستان بکنه چند ده میلیون تروریست وهابی پشت مرز هستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس