کد خبر 1429488
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
«بایدن» در باغ کاخ سفید گم شد!+ فیلم

گاف‌های گفتاری و رفتارهای عجیب و غریب رئیس جمهور سالخورده آمریکا، با گم شدن وی در باغ کاخ سفید، وارد فاز تازه‌ای شد!

به گزارش مشرق، در ویدئوی تازه‌ای که از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا منتشر شده، رئیس جمهور ۷۹ ساله به نظر راه خود را در باغ کاخ سفید گم می‌کند!

رئیس جمهور آمریکا به همراه جیل بایدن، بانوی اول کاخ سفید، به افتخار سرایدار باغ‌های کاخ سفید که این ماه پنجاهمین سالروز حضورش در این شغل را جشن گرفت، در یک مراسم درختکاری شرکت کرده بودند.

تصاویر ویدئویی منتشر شده از این مراسم، نشان می‌دهد که پس از پایان مراسم، بایدن به نظر راه خود را گم کرده و پس چند لحظه مکث، با گیجی از تیم امنیتی خود می‌پرسد: «کجا می‌رویم؟»

همزمان با اینکه همراهان بایدن، راه را به او نشان می‌دهند، به نظر می‌رسد که رئیس جمهور ۷۹ ساله آمریکا می‌گوید «می‌خواستم از آن طرف بروم.»

این حادثه در حالی رخ داده که تعداد گاف‌های بایدن در سخنرانی‌ها و یافتن مسیرهای خروج، سیر صعودی گرفته است. در یکی از تازه‌ترین اتفاقات، بایدن در جریان یک گردهمایی انتخاباتی در پیتسبورگ، در ابتدا برای خروج به سمت راست رفت و سپس ایستاد و با چرخشی ۱۸۰ درجه‌ای، در خروج را در سمت چپ خود پیدا کرد.

بایدن دیروز در گفت‌وگویی، شرایط جسمانی خود را خوب توصیف و اعلام کرده بود که از لحاظ ذهنی و جسمی مشکلی ندارد.

وی درباره تصمیم نهایی خود برای نامزدی در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا نیز گفت: هنوز تصمیم رسمی نگرفته‌ام اما تمایلم این است که نامزد شوم و برای این تصمیم هنوز وقت دارم.

کلودیا تِنی، نماینده جمهوری‌خواه نیویورک، با ابراز نگرانی درباره سلامتی بایدن، گفت: بایدن برای ریاست جمهوری آمریکا صلاحیت ندارد. ناراحت کننده است اما او مرا به یاد یکی از شخصیت‌های موزه «مادام توسو» می‌اندازد. او بیرون می‌آید، سپس او را روشن می‌کنند و در ادامه نکته‌های اصلی سخنرانی که دولت در سایه برایش تعیین کرده را می‌گوید. او واقعاً نشان می‌دهد که صلاحیت انجام مهم‌ترین شغل کشور ما را ندارد.

بر اساس نظرسنجی شبکه خبری فاکس نیوز، تنها ۳۳ درصد آمریکایی‌ها در صورت نامزدی دوباره، به بایدن رأی خواهند داد و ۵۴ درصد نیز گفته‌اند که به نامزدی دیگر رأی می‌دهند. در همین نظرسنجی، ۵۶ درصد شرکت‌کنندگان گفته‌اند که به اعتقاد آنها بایدن برای خدمت در پست ریاست جمهوری، «سلامت ذهنی» ندارد.

رئیس جمهور آمریکا در ماه نوامبر ۸۰ ساله خواهد شد و در صورت پیروزی در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا و ماندن بر سر کار، به نخستین رئیس جمهور بالای ۸۰ سال این کشور بدل خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    6 0
    میتونید حدس بزنید اگه یه رئیس جمهوری در کشوری مثلا در کره مریخ همین رفتارها رو داشت ، رسانه های غربی چه لیچهارهائی را بار آن رئیس جمهور و مردم آن کشور میکردند؟
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    9 0
    عجب دنیاییست، این مشنگ خرفت لب گوری از اختشاشات تو ایران حمایت کرده
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    0 0
    رفته بوئین زهرا
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    1 0
    این رئیس جمهور آمریکا بادمعدشو ول میکنه با توهمات احوالپرسی میکنه راهشو گم میکنه خودشون خجالت نمیکشن بااین روانی 🤣🤣🤣🤣😅😅😅😅
  • سعید رضایی 28 تنظیم کننده مشهد IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    1 0
    کی بمیره این ملحد از شرش راحت شویم
  • اهوازی IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    1 0
    همین به دردشون میخوره...الان سکان کاخ سفید در دستان تل آویو هستش...هرچند که در زمان ترامپ هم اسراییل حاکم بر کاخ سفید بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس