لبنان

پارلمان لبنان امروز برای چهارمین بار به منظور انتخاب رئیس‌جمهور تشکیل جلسه داد، اما هیچ فردی نتوانست آراء مورد نیاز برای تصدی این پست را کسب کند.

به گزارش مشرق، نشست امروز (دوشنبه، ۲۴ اکتبر) پارلمان لبنان به منظور انتخاب رئیس‌جمهور به ریاست «نبیه بری» با حضور ۱۱۰ نماینده برگزارشد؛ اما برای چهارمین بار هیچ از نامزدهای پیشنهادی برای تصدی پست ریاست‌جمهوری نتوانست دو سوم آراء را کسب کند و بار دیگر پارلمان لبنان در انتخاب رئیس‌جمهور ناکام ماند.

وبگاه «النشره» با انتشار این خبر نوشت: نتیجه شمارش آراء امروز در پارلمان لبنان به این ترتیب بود: رأی سفید ۵۰، میشل معوض ۳۹ رأی، لبنان الجدید ۱۳ رأی، عصام خلیفه ۱۰ رأی، باطله ۲ رأی.

نبیه بری در پایان مراسم رأی‌گیری، اعلام کرد که نشست بعدی برای انتخاب رئیس‌جمهور در پنجشنبه (۲۷ اکتبر) ساعت ۱۱ صبح به وقت بیروت برگزار خواهد شد.

اولین نشست پارلمان لبنان برای انتخاب رئیس‌جمهور در هفتم مهر  برگزار شد، اما هیچ نامزدی نتوانست دوسوم آراء را کسب کند.دومین جلسه قرار بود پنجشنبه دو هفته پیش (۲۱ مهر) برگزار شود اما تنها ۷۱ نماینده در پارلمان حاضر شدند و این جلسه به حد نصاب نرسید. جلسه سوم پنجشنبه پیش (۲۰ اکتبر، ۲۸ مهر) با حضور ۱۱۰ نماینده از ۱۲۸ نماینده برگزار شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس