کد خبر 1427894
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱

بهترین زمان خرید بلیط خارجی از سفرمارکت

سفرمارکت یک موتور جستجو است. حال پیش از آن که این موضوع را دقیق توضیح دهیم، به این موارد توجه کنید: همه ما هنگام تلاش برای رزرو ارزانترین پروازهای ممکن به هر مقصد، جستجوی خسته کننده و مکرر را تجربه کرده‌ایم. با قیمت‌های در نوسان مداوم، رویکرد به رزرو پرواز مقرون به صرفه بسیار زیاد است. در اینجا چند نکته کلیدی وجود دارد که باعث صرفه جویی در زمان، جلوگیری از ناامیدی و مهم‌تر از همه کاهش هزینه در هنگام رزرو بلیط هواپیما می‌شود. آن هم این است که از پلتفرمی استفاده کنید که لیستی از تمام قیمت‌های موجود را به شما ارائه دهد. درست است! اینجا سفرمارکت به کمک می‌آید تا این لیست را برای شما تهیه کند و امکان مقایسه و انتخاب مناسب‌ترین گزینه را برای شما فراهم کند.

چه عواملی می‌توانند بر قیمت بلیط هواپیما خارجی تاثیر بگذارند؟

ما همیشه سعی می‌کنیم پایین‌ترین قیمت را برای بلیط هواپیما انتخاب کنیم، چه برای دیدار با خانواده یا برای یک تعطیلات عالی بعدی.

اگر به دنبال ارزان‌ترین سفر رفت و برگشت ممکن به مقصدی خارجی در یک تاریخ ثابت هستید، عاقلانه است که چندین وب سایت را بررسی کنید زیرا وبسایت‌های مختلف قیمت‌های متفاوتی دارند. خوشبختانه همانطور که گفتیم سفرمارکت با ارائه یک موتور جستجوی مناسب برای شما این کار را آسان کرده است که به شما امکان می‌دهد بهترین سایت‌های فروش بلیط را در کنار یکدیگر مقایسه کنید.

عامل شماره یک که بر قیمت پرواز شما تأثیر می‌گذارد، تاریخ‌هایی است که برای پرواز انتخاب می‌کنید. هر چه در تاریخ پرواز خود انعطاف بیشتری داشته باشید، پرواز شما ارزان‌تر خواهد بود. همچنین خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت مزایای زیادی دارد؛ چرا که شما در سفرمارکت بلیط هواپیما را فقط از یک آژانس خریداری نمی‎کنید بلکه می‌توانید بلیط هواپیما را بر اساس مبدا و یا مقصد مورد نظرتان از بین صدها آژانس مسافرتی جست‌وجو کنید و در نهایت ارزانترین بلیط هواپیما را به صورت آنلاین خریداری کنید. بنابراین همیشه در سفرمارکت ارزانترین بلیط هواپیما را پیدا خواهید کرد. همچنین در سفرمارکت برای خرید بلیط هواپیما در وقت خود صرفه جویی می‌کنید، یعنی به جای جست‌وجو در بین ده‌ها سایت مختلف برای خرید بلیط هواپیما ارزان کافی است در سفرمارکت جست‌وجو کنید تا ارزانترین بلیط هواپیما را پیدا کرده و خریداری کنید.

زمان مناسب برای خرید بلیط هواپیما خارجی بر چه اساسی تعیین می‌شود؟

بلیط هواپیما ارزان و یا خرید بلیط هواپیما به قیمتی مناسب، یکی از دغدغه‌های مسافرانی است که می‌خواهند با صرفه‌جویی در قیمت بلیط هواپیما، مدت زمان سفر یا کیفیت سفر خود را افزایش بدهند. این که شما بتوانید بلیط هواپیما ارزان تهیه کنید و سفر خود را اقتصادی و به صرفه نگه دارید به عوامل مختلفی وابسته است. برای نمونه اگر زمانی که اقدام به خرید بلیط هواپیما می‌کنید زمان اوج گردشگری در کشور مقصد باشد شما باید هزینه بیشتری بابت خرید بلیط هواپیما بپردازید. توجه به کلاس پروازی (اکونومی، بیزنس، فرست کلس) تعداد توقف و شرکت هواپیمایی از دیگر عوامل مهمی است که در رسیدن شما به بلیط هواپیما ارزان تاثیرگذار خواهد بود.

آخر هفته‌ها بلیط خریداری نکنید!

خرید بلیط هواپیما مانند هر خرید دیگری نیاز به زمانی مناسب دارد. در صورتی که بخواهید در آخر هفته‌ها سفر بکنید و بلیط هواپیما خود را نیز در آن زمان خریداری بکنید، باید هزینه‌ی بیشتری متقبل شوید. گاهی شاید بهتر باشد خرید بلیط هواپیما خارجی را که برنامه‌ریزی بلند مدتی می‌خواهند حتی پنج تا شش ماه زودتر رزرو بکنید تا هزینه کم‌تری پرداخت کنید. از آن طرف بلیط‌ لحظه آخری و چارتری هم گزینه‌های خوب و مقرون به صرفه‌ای هستند که خریدشان هزینه‌های شما را کاهش خواهد داد.

زمانی که پروازها مسافران بسیار زیادی دارند اگر خریدن بلیط هواپیما را به لحظات آخر موکول بکنید گاهی ناچار می‌شوید نسبت به سایرین هزینه بسیار بیشتری را پرداخت بکنید و شاید اصلا بلیط پیدا نکنید.

بهترین زمان خرید بلیط خارجی از سفرمارکت

خرید بلیط به هنگام پیشنهاد ویژه

آژانس‌های مسافرتی گاهی تخفیف‌ها و مزایای ویژه‌ای را برای رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و تورهای مسافرتی ارائه می‌دهند که می‌توانید با عضویت در کانال‌ها و باشگاه‌ها از این تخفیف‌ها مطلع شوید تا اگر به کارتان آمدند از آن‌ها استفاده کنید. این خیلی مهم است که خیلی زودتر از بقیه از تخفیف‌ها آگاهی پیدا کنید؛ چرا که خیلی از مردم چشم انتظار این مزایای ویژه هستند و فرصت زود از دست می‌رود و ظرفیت تمام می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم صفحات سفرمارکت در شبکه‌های اجتماعی را دنبال بکنید تا از تخفیفات هیجان انگیز مطلع شوید.

در روزهای تعطیل و مناسبت‌های خاص کشور مقصد، بلیط قیمت بالایی دارد

 بنابراین برای ایام تعطیلات و روزهای خاص اگر قصد سفر دارید و می‌خواهید قیمت بلیط هواپیما مناسب باشد، باید ماه‌ها زودتر به فکر خرید بلیط باشید. بنابراین اگر از الان برای سفری در آینده دور برنامه‌ریزی می‌کنید به صرفه‌تر است زودتر پروازتان را رزرو کنید. پروازهای این چنینی سیستمی هستند و بعدا امکان تغییر تاریخ و کنسلی آن (با توجه به قوانین مربوط به هر شرکت هواپیمایی) وجود خواهد داشت.

امروزه در دنیا مارکت‌پلیس‌های زیادی به وجود آمده‌اند که تمام قیمت‌های بلیط‌های هواپیمایی‌های مختلف را در یک جا به شما نمایش می‌دهند و شما می‌توانید به راحتی، بهترین گزینه و ارزانترین بلیط هواپیما را جست‌وجو و خریداری بکنید. سفرمارکت نیز به عنوان بزرگ‌ترین مارکت پلیس مسافرتی ایران، به شما کمک می‌کند تا ارزانترین و بهترین بلیط هواپیما را پیدا کرده و خریداری کنید. در واقع با سفرمارکت این امکان را خواهید داشت که خرید و مقایسه قیمت بلیط هواپیمای خارجی را از بین صدها سایت انجام دهید.
شما در سفرمارکت قیمت صدها فروشنده بلیط هواپیما را برای هر مقصدی که می‌خواهید با هم مقایسه می‌کنید و در نهایت از بهترین فروشنده بهترین و مناسب‌ترین خرید را انجام می‌دهید.

بهترین زمان خرید بلیط خارجی از سفرمارکت

این چند نکته را در نظر داشته باشید

  • پروازها معمولاً بین چهار ماه تا سه هفته قبل از تاریخ حرکت شما ارزان‌ترین قیمت را دارند.
  • تغییرات فصلی و تعطیلات می‌تواند نوساناتی را در قیمت بلیط ایجاد کند.
  • روزی از هفته که پرواز رزرو می‌کنید، تاثیری بر قیمت ندارد.
  • استفاده از کارت اعتباری برای رزرو می‌تواند به شما کمک کند امتیازهایی کسب کنید که می‌توانید در پروازهای آینده پس‌انداز کنید.

چطور از سفرمارکت بلیط هواپیما خارجی بخریم؟

این کار بسیار ساده است. کافی است وارد سفرمارکت بشوید و اطلاعاتی مانند مبدا، مقصد، زمان سفر و بودجه انتخابی خود را وارد کنید. لیستی از تمام گزینه‌های موجود به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید با توجه به قیمت یا سایر معیارهای خود از میان آن‌ها انتخاب کنید. همچنین با انتخاب گزینه مد نظرتان در سفرمارکت، مستقیما به سایت فروشنده هدایت می‌شوید بدون آن که هیچ واسطه‌ای در کار باشد.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس