کد خبر 1427696
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
شفیعی:‌ تیمی به نام امید وحدت در لیگ یک نداریم/ فوتبال ما از نبود سخت افزار مناسب رنج می‌برد

مسئول برگزاری مسابقات لیک دسته اول فوتبال کشور گفت: ما تیمی به نام امید وحدت نداریم و این تیم همان شهرخودروی مشهد است.

به گزارش مشرق، مهرداد شفیعی در مورد شرایط بغرنج و بهرانی تیم امید وحدت در لیگ یک اظهار داشت: ما  تیمی به نام امید وحدت در مسابقات لیگ یک نداریم این تیم  همان تیم شهرخوردوی مشهد است که به دلیل مشکلات حقوقی و بدهی‌هایی که در گذشته داشته امکان انتقال امتیاز آن جود ندارد و تا زمانی که تکلیف بدهی‌ها و پرونده‌های قبلی آن مشخص نشود امکان تغییر مالکیت ندارد.

وی در مورد اینکه روز گذشته این تیم با هفت بازیکن وارد زمین شد و مسابقه‌اش نیمه‌تمام ماند، گفت: بعد از اینکه در دقیقه ۴ مسابقه تیم شهرخودرو یک بازیکنش مصدوم شد و تعداد بازیکنانش از حد نصاب افتادند همان دیروز جلسه‌ای در سازمان لیگ تشکیل و مقرر شد  روز شنبه جلسه‌ای اضطراری با حضور مدیرعامل باشگاه شهرخودرو، مدیران هیأت فوتبال استان خراسان رضوی و مدیران سازمان لیگ برگزار کنیم تا شرایط این تیم به دقت مورد  بررسی و ارزیابی قرار گیرد زیرا با شرایطی که تیم شهرخودرو دارد به اعتبار لیگ یک خدشه وارد کرده و باید در این جلسه تصمیم‌گیری انجام شود.

مسئول برگزاری مسابقات لیک دسته اول فوتبال کشور در مورد اینکه احتمال دارد تیم امید وحدت از مسابقات کنار گذاشته شود، عنوان کرد: در این جلسه تمام احتمالات را بررسی می‌کنیم و هر تصمیمی که به نفع فوتبال و لیگ یک باشد با بررسی مدیران اتخاذ خواهد شد. تمام جوانب کار بررسی خواهد شد تا یک تصمیم کارشناسی و دقیق در مورد این مسئله گرفته شود ولی احتمال اینکه لیک هم هفده تیمی شود دور از ذهن نیست.

شفیعی در مورد لغو دیدار خلیج ماهشهر و خیبر خرم‌آباد در هفته نهم لیگ یک اظهار داشت: قرار بود که باشگاه‌ها شرایطی را مهیا کنند تا مسابقات در نیمه دوم سال بخشی از آن در زیر نور برگزار شود و تیم خلیج فارس ماهشهر هم در هفته‌های گذشته در ورزشگاه‌های تختی آبادان و ورزشگاه اختصاصی فولاد از حریفان میزبانی کرده بود و برای این هفته مکاتبات متعددی انجام شد تا باشگاه هرچه زودتر ورزشگاه خانگی خود را برای دیدار با خیبر معرفی کند اما تا روز یکشنبه اقدامی در این خصوص انجام نشد و مسئولان تیم خلیج فارس ماهشهر خواهان این بودند که ساعت بازی تغییر پیدا کرده که این مسئله نیز امکانپذیر نبود. بنابراین این بازی لغو شد تا کمیته انضباطی در خصوص این دیدار تصمیم‌گیری کند. 

وی با اشاره به مشکلات سخت‌افزاری فوتبال کشور گفت: در زمینه سخت‌افزار و به خصوص ورزشگاه‌ها مشکلات فوتبال ما زیاد است این مسئله فقط مختص لیگ یک نیست و در لیگ برتر هم شاهد چنین مشکلاتی هستیم. در همین تهران سه تیم هوادار، پیکان و سایپا در ورزشگاه پاس قوامین بازی می‌کردند. در خوزستان هم ورزشگاه قدیمی تختی اهواز از دور خارجه شده بود و همه بازی‌ها معطوف ورزشگاه اختصاصی فولاد بود که خوشبختانه اکنون ورزشگاه غدیر هم به چرخه فوتبال خوزستان اضافه شده است. فوتبال کشور واقعاً از فقدان سخت‌افزار مناسب و چمن‌های مطلوب رنج می‌برد. برای اینکه شاهد پیشرفت فوتبال باشیم شرط اول و لازمه آن داشتن ورزشگاه‌های استاندارد و زمین‌های باکیفیت است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس