قلعه نویی از روی نیمکت تکان نخورد و محروم شد؛ ساپینتو به سینه مربی ما کوبید اما.../ به شیشه رختکن لگد زد ولی کاری با او نداشتند!

سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: چرا با وجود اینکه امیر قلعه‌نویی در بازی با استقلال از روی نیمکت تکان نخورد، یک جلسه محرومیت در نظر گرفتند؟

به گزارش مشرق، حیدر افسری درباره رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات بازی گل‌گهر سیرجان - استقلال و محرومیت تعلیقی و یک جلسه‌ای امیر قلعه‌نویی، اظهار داشت: ما فیلم و تصاویر کامل اتفاقاتی که افتاد را، منتشر کردیم. ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال از ابتدای بازی عصبی بود. او نه تنها در بازی با گل‌گهر، بلکه در هر بازی نشان داده است عصبانیت خاصی دارد و هیجانی رفتار می‌کند.

وی افزود: در این بازی، ساپینتو صحبت‌هایی انجام داد که با توجه به اینکه سعید الهویی پرتغالی بلد بود، متوجه شد او توهین می‌کند و ناسزا می‌دهد. داور و ناظر بازی حساسیتی نشان ندادند و بیخیال شدند. اواخر بازی که درگیری‌ها پیش آمد، کمک داور چهارم اصلا نگذاشت بازیکنان ما وارد درگیری شوند و سه بازیکن استقلال و کادرفنی آنها وارد ماجرا شدند. الهویی تا جلوی نیمکت استقلال جلو آمده بود و وقتی ساپینتو به او توهین کرد، مربی ما به سرمربی استقلال گفت که پرتغالی بلد است، اما ساپینتو به سینه الهویی زد. 

سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با اشاره به محرومیت قلعه‌نویی تصریح کرد: قلعه‌نویی از روی نیمکت تکان نخورد و نمی‌دانم داستان محرومیت او چیست.

افسری در خصوص اینکه شاید قلعه‌نویی صحبتی پس از پایان بازی کرده است، خاطرنشان کرد: من که ندیدم چیزی گفته باشند. او از روی نیمکت تکان نخورد. باید با وکیل باشگاه برای اعتراض به رأی صادر شده صحبت کنیم. جالب است ساپینتو با آن رفتارها دو جلسه محروم می‌شود ولی قلعه‌نویی که از روی نیمکت تکان نخورد، یک جلسه محرومیت برای او در نظر می‌گیرند. ساپینتو به شیشه رختکن ما لگد زد و آن را شکست. ناظر و نماینده بازی آنجا بودند چطور این ماجرا را تکذیب کردند؟ آیا می‌توانند لگدی که ساپینتو به برانکارد هلال احمر عوامل بازی استقلال و ملوان زده شد را، تکذیب کنند؟ اگر همان جا ساپینتو را محروم کرده بودند، کار به اینجا کشیده نمی‌شد.

وی تأکید کرد: مربی از خارج از کشور آمده است و به ما توهین می‌کند و چون سرمربی استقلال است با او کاری ندارند. اگر مربی شهرستانی چنین کاری می‌کرد، چند جلسه محرومش می‌کردند؟ ساپینتو به همه حمله کرد، داد و بیداد کرد و اخراج شد، به شیشه رختکن لگد زد و بازیکنان استقلال به زور جلوی او را گرفتند ولی دو جلسه محروم شد و قلعه‌نویی با وجود اینکه از روی نیمکت تکان نخورد یک جلسه محرومش کردند. این رأی غیرعادلانه بود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس