بهادری جهرمی

سخنگوی دولت درباره نقش مقامات خارجی در اغتشاشات اخیر گفت: بزودی ایران اقدام متقابل انجام خواهد داد و جریان آن از سوی وزارت خارجه اعلام می‌شود.

به گزارش مشرق، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۲۷ مهر) هیات دولت با بیان اینکه از مجلس برای حسن اعتماد برای رای به آقای مرتضوی تشکر می‌کنیم، گفت: او در مسئولیت قبلی خوب عمل کرد و سفرهای استانی و اجرای آن را دنبال می‌کرد و امیدواریم در جایگاه جدید موفق باشد.

وی افزود: در جلسه امروز پیرو گزارش وزیر اطلاعات درباره پشت پرده هایی که سعی در موج سواری برخی اعتراضات داخلی داشته و آشوب آفرینی داشته باشند، ارائه شد و دولت تصمیم گرفت اقدامات حقوقی برای این جرائمی که برخی مقامات خارجی در حمایت از اقدامات تروریستی و آموزش‌ها که برخی رسانه‌های معاند داشتند، انجام دهند که این اقدامات اجرایی خواهد شد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: با توجه به کثرت برخی اقدامات تروریستی و تجزیه طلبانه و مداخله‌جویانه و بر خلاف حقوق بشر که از سوی برخی مقامات کشورهای و با برخی رسانه‌های معاند و با حمایت آنان انجام شده بود، بزودی ایران اقدام متقابل را انجام خواهد داد و جریان آن از سوی وزارت خارجه اعلام خواهد شد.

بهادری جهرمی با اشاره به گزارش وزیر جهاد کشاورزی به هیأت وزیران، بیان کرد: از ابتدای امسال تا کنون خرید گندم از خارج به نسبت مدت مشابه سال گذشته حدود ۴۰ درصد کاهش داشته و این یکی از نتایج حمایت دولت از کشاورزان بوده است.

وی با بیان به اینکه وزیر ورزش و جوانان از توافق میان این وزارتخانه و آموزش و پرورش خبر داد، گفت: طبق این توافق تمامی قهرمان‌های ورزشی که هنوز به خدمت سربازی نرفته‌اند، بدون سقف و استثنا می‌توانند به عنوان دبیران ورزشی دوره خدمت خود را طی کنند و این نوعی کارآفرینی و مشکل آنان در حوزه سربازی را حل خواهد کرد.

سخنگوی دولت اظهار کرد: طبق مصوبه روز یکشنبه‌ دولت، شرکت‌های فعال در بورس و شرکت‌های دارای شفافیت بیشتر می‌توانند به‌عنوان جایگزین مالیات در سال جاری و یا سال آینده، حمایت‌هایی از شرکت‌های دانش بنیان داشته باشند و می‌توانند قراردادها و در زمینه فعالیت خود از این شرکت‌ها حمایت کنند که این اقدام جایگزین مالیات آنها خواهد شد.

وی درباره حضور روز گذشته‌اش در دانشگاه علامه طباطبایی و گفت‌وگو با دانشجویان این دانشگاه گفت: حضور دولتمردان در مجموعه‌های مردمی و به ویژه دانشگاه‌ها، از تکالیف آنان است و حضور در بین مردم و دانشجویان از تاکیدهای رئیس‌جمهور بوده است. امروز هم رئیس‌جمهور تأیید کردند که اعضای دولت در جمع مردم به‌مانند سفرهای استانی حضور یابند و این حضور ادامه یابد. یکی از شعارهای این دولت، برداشتن دیوارهای بین دولت و مردم بود و این رویه ثابت ماست.

بهادری جهرمی ادامه داد: روز گذشته جلسه خوبی با دانشجویان دانشگاه علامه داشتیم و افراد با سلایق مختلف سوالات خود را بیان کردند و مباحثه داشتیم. در ابتدا به من اطلاع دادند برخی دانشجویان سلیقه گفت‌وگو را نپسندیدند و خواستند تجمع محدودی در مجاورت ساختمان برگزاری جلسه داشته باشند، و من بعد از این جلسه خواستم که به بین آنها برویم و بین آنان رفتم و گفتم هرکسی هر سوالی دارد را پاسخگو هستم و با آنان هم گفت‌وگو کردم.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: ما اعلام کردیم که در هر دانشگاهی می‌توانیم حضور یابیم و خط قرمزی هم برای سوالات نداریم و روز گذشته جلسه خوبی داشتیم. برخی رسانه‌های معاند به اعلام روایت‌های دروغین عادت دارند و این چیز جدیدی نیست و این حضور ادامه خواهد داشت.

وی گفت: وزیر ورزش در جلسه امروز هیات دولت خبر خوشی داد مبنی بر اینکه توافقی بین وزارت ورزش و آموزش و پرورش منعقد شده است که طبق آن تمامی قهرمانان ورزشی که هنوز خدمت سربازی انجام نداده‌اند بدون استثنا و بدون سقف می توانند در همان منطقه‌ای که فعالیت دارند به عنوان معلمان ورزشی و دبیران ورزشی دوره خدمت سربازی خودشان را طی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    6 0
    این فاز تاخیری برای چه بود؟
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      3 8
      هیچ غلطی نمی‌تونید بکنید
    • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      5 3
      شما اغتشاشگرها علاوه بر اینکه هیچ غلطی نمیتونین بکنین...
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    4 4
    اسب تروآ ی آمریکا ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چرا ؟؟؟؟؟ زیرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد هم ؛ آش همین و کاسه همین است.
    • بهروز IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      1 0
      آفرین مورد به این سادگی را بسیاری از مسئولین نفهمیده اند و حالا دارد دیر میشود، جوانانمان را با اینترنت شستشوی مغزی دادند و هزینه بسیار زیادی میبرد تصحیح آن
  • زن آتش نشان IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    2 2
    درود
  • علیرضا GB ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    2 0
    برجام را قبول نمیکردید!! پاسخ بماند برای بعد !!
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    3 2
    یک زندانی آمریکایی رو با مصی معاوضه کنید تا بداند آمریکا وفا ندارد
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    3 0
    منتظریم
  • رئوفی IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    2 1
    درود
    • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      3 1
      درود بر رهبر فرزانه درود بر خامنه ای
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    1 0
    فکر کردن با دولت حسن گلاسکو طرفند؟ جاسوس برای معاوضه با مصیح داریم
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    1 0
    به کمک خدا چنان ضربه ای به دشمن بزنیم که صداشون از اون سر دنیا بیاد
  • Mohamad IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    2 1
    همش کار دشمن هست اقتصاد خراب رانت اختلاس عیاشی آقازاده‌ها در سر زمین دشمن
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    1 0
    واقعا چرا
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    2 0
    به اذن الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس