الناز رکابی پس از بازگشت به ایران: از مردم عذرخواهی می‌کنم

الناز رکابی پس از بازگشت به ایران با ارائه توضیحاتی درباره اتفاق رخ داده در جریان مسابقات قهرمانی آسیا از مردم کشورمان عذرخواهی کرد.

به گزارش مشرق، الناز رکابی، ملی‌پوش سنگ‌نوردی ایران پس از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا که در کره‌جنوبی برگزار شد، گفت:‌ توانستم برخی رقبای اصلی کره‌ای و ژاپنی خود را کنار بگذارم. امیدوارم در آینده، سایر رقیبان خود را هم کنار بگذارم و موفقیت‌های بیشتری کسب کنم.

ملی‌پوش سنگ‌نوردی ایران در مورد حاشیه‌های حضورش در مسابقات و اینکه گفته بود حضورش بدون حجاب سهوی بوده، تصریح کرد: این اتفاق کاملاً سهوی رخ داد. در قرنطینه خانم‌ها حضور داشتم و درگیر لوازم فنی‌ام  و کار با کفش و وسایلم بودم. به دلیل جو حاکم در مسابقه فینال و فراخوان غیرمنتظره‌ای که از من در مسابقات شد، از حجابی که باید می‌داشتم، غافل شدم و روی دیواره رفتم و صعود کردم.

 رکابی درباره اینکه گفته شده هیچ‌کس از او خبر ندارد، اظهار داشت: یکسری تندروی‌ها در این ماجرا اتفاق افتاد ولی من با صحت و سلامت کامل به ایران برگشتم. از مردم ایران به دلیل تشنج و نگرانی ایجاد شده، عذرخواهی می‌کنم. با آرامش خاطر، سلامت کامل و طبق برنامه از پیش تعیین شده به ایران بازگشتم. استرس زیادی داشتم ولی تاکنون اتقاقی نیفتاده است. اینکه ۴۸ ساعت، خبری از من نبوده، اصلاً درست نیست و ما طبق برنامه قبلی به ایران برگشتیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    12 15
    قلاده ای که انداختن گردنت رو باز کن رکابی، تهش میشی یکی معصومه علینژاد قمی کلا! منفور بی وطن
  • سرور IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    12 7
    این اصلا عذرخواهی نیست بلکه دقیقا گفته به خاطر کشف حجاب او از جانب مردم (به زعم او تندروها) عکس العمل نشان داده شد اما او از اغتشاشگران ( به گفته وی مردم) به خاطر تشنج و نگرانی ایجاد شده (ناشی از عذرخواهی قبلی خود) عذرخواهی می کند.فکر کرده بچه زرنگ است. چون مقامی نیاورده فعلا جایی راهش نمی دهند بیاید ایران و از جیب ما ملت خرج وی کنند و بعد که مدالی آورد احیانا، آن وقت بشود کیمیا علیزاده پناهندگی بگیرد آن وقت دیگر مدال هم نیاورد اهمیتی ندارد. لطفا از تیم ملی کنارش بگذارند آقایان .
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    13 4
    خدا رو شکر هیچ مدالی نگرفتی ! هر کس با جمهوری اسلامی درافتاد نتیجه اش این میشه بهتره یک نگاه به کیمیا علیزاده بکنی یک مدال برنز المپیک گرفت این قدر بهش دادن که هار شد و به نعمت لگد زد رفت غرب تا الان نتونسته یک مدال بیاره نکبت !
    • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      3 4
      عاقبتش مثل کیمیا علیزاده هست. تبلیغ ناخن کاری و سلن شنیون در استوری. البته دیگه اینستاگرامی در ایران نخواهد بود که همین کار رو هم بکنن
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    2 6
    حالا این چیه که دیگه بخواد باحجاب باشه یا بی حجاب؟؟؟!!!!!!!!!!!
  • زارع IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    4 3
    ایشان متاسفانه عذر خواهی که نکرده هیچ به ملت متدین ایران نیز توهین کرده است .در جامعه مابیشتر والدین پدرها و مادرها در قبال مسایل دینی فرزندان خود بی تفاوت هستند و فقط به مسایل مادی و خواسته فرزندان توجه دارند در نتیجه امثال ایشان زیر سازی اعتقادی محکمی در خصوص مسایل دینی و اعتقادی ندارند ودر توفان که نه بلکه با وزیدن نسیمی روسریاعتقادیشو رو باد می بره
  • محسن IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    4 2
    کاش بفهمی ایران چه آشیانه امنی است حتی برای تو که نمک نشناسی کردی ولی هرچه باشد ما فرزندان یک کشوریم چه قدر بدانیم و چه ندانسته به نعمت ها لگد بزنیم کاش همه با هم سرباز این وطن بمانم .خوش آمدی!!!!
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    3 1
    داستان غیر قابل باوری است ولی دشمن دنبال دوقطبی سازهای حجاب و بی حجاب و شیعه سنی و ...
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    1 2
    سنگ نوردی؟؟؟!!!!!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    1 3
    ایشون اظهارفضله فرمودن
  • علی IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    4 2
    اون لباسی که تو پوشیدی و اون وضع و حالت مطمئنا دیگه یک روسری نیم بند فرقی نداره
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    4 1
    مثل مهران مدیری و علی کریمی و مهناز افشار و کتایون ریاحی و خیلی بی وجود های دیگه از امکانات این مملکت بخور و به یه جایی برس ! و بعد برو به ریش کل ملت بخند!!
  • محمد IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    2 3
    این کار ایشان حاصل تصمیم لحظه ای نیست حاصل کم باوری به حجاب و وطن هست که شاید ناشی از عدم آموزش درست و ناآگاهی باشه. باید در همه تیم های ملی جلسات و کلاس های منظم و کارشناسی شده برای آگاه سازی و درونی سازی ارزش های ایرانی و اسلامی، تشریح نیات دشمنان دین و ایران برای تشویق ورزشکاران به شکستن هنجارها، و عاقبت افرادی که در دام آنها میفتند وجود داشته باشه تا اشتباهات ورزشکاران کمتر بشه. رهاسازی کار فرهنگی و تمرکز صرف بر کار فیزیکی نتیجه ای جز این نداره.
  • از شهرستان سراب IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    3 2
    این اتفاق واقعا بیسابقه بود منکه شوکه شدم تا الانچنین چیزی اتفاق نیفتاده بود متاسفانه بیشرفی سلبریتیها داره به دنیای ورزش منتقل میشه هر ورزشکاری ملزم به رعایت قوانین کشور مطبوع خویش هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس