کد خبر 1427022
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۲
گوشی گلکسی M54

گزارشی جدید می‌گوید سامسونگ برای گلکسی M۵۴ به سراغ مشخصات فنی قدرتمندی می‌رود.

به گزارش مشرق، گوشی‌های سری گلکسی M سامسونگ در بازار محبوبیت زیادی دارند و این کمپانی درست مانند سری گلکسی A، سرمایه‌گذاری زیادی روی آن‌ها کرده است. حالا گزارشی جدید می‌گوید سامسونگ برای گلکسی M۵۴ به سراغ مشخصات فنی قدرتمندی می‌رود که می‌تواند آن را به رقیبی جدی برای سایر میان‌رده‌های بازار تبدیل کند.

به نظر می‌رسد در این گوشی سامسونگ با نمایشگر با رفرش ریت بالا، تراشه‌ای قدرتمند و یک باتری حجیم روبه‌رو می‌شویم تا گلکسی M۵۴ را به گزینه‌ای مناسب برای خرید تبدیل کنند.
 

مشخصات گوشی گلکسی M۵۴ افشا شد +عکس

مشخصات احتمالی گلکسی M۵۴ سامسونگ

طبق گفته کانال یوتیوب The Pixel، این گوشی سامسونگ اواخر سال جاری میلادی یا اوایل ۲۰۲۳ از راه می‌رسد و باید منتظر نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتز در آن باشیم. علاوه بر این، ظاهرا سامسونگ برای آن به سراغ اسنپدراگون ۸۸۸ می‌رود؛ تراشه پرچمداری که عمر نسبتا بالایی دارد اما همچنان قدرتمند است.

گلکسی M۵۴ احتمالا در نسخه پایه از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و به دوربین اصلی سه‌گانه مجهز می‌شود. این دستگاه سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به همراه دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و ماکرو ۵ مگاپیکسلی خواهد داشت. همچنین برای تصاویر سلفی یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
 

مشخصات گوشی گلکسی M۵۴ افشا شد +عکس

از سایر مشخصات احتمالی این گوشی میان‌رده می‌توان به باتری غول‌پیکر ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی، بلوتوث ۵.۰، پورت USB Type-C، وای فای ۶ و پشتیبانی از شبکه ۵G اشاره کرد.

از آنجایی که گوشی‌های سری گلکسی A و M شباهت زیادی به یکدیگر دارند، این احتمال وجود دارد که گلکسی A۵۴ بخشی از مشخصات فنی گلکسی M۵۴ را یدک بکشد، هرچند نمی‌توان چندان درباره این موضوع مطمئن بود. برای مثال شاید بجای اسنپدراگون ۸۸۸، سامسونگ در بهترین حالت برای گلکسی A۵۴ به سراغ اسنپدراگون ۷ نسل ۱ برود.

منبع:دیجیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس