سردار سلامی- نما

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: به رژیم آل سعود هشدار می‌دهم که رسانه‌های خود را کنترل کنید وگرنه دود آن در چشم شما خواهد رفت.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز (دوشنبه ۲۵ مهر)‌در رزمایش بزرگ اقتدار نیروی زمینی سپاه در منطقه ارس گفت: بسیار خرسند و خوشحال هستم که امروز در این سرزمین بزرگ در آذربایجان مهد پرورش عالمان بزرگ و مردان و زنان مومن و ولایتمدار هستم‌.

 آذربایجان سرزمین مجاهدان بزرگ است

وی افزود: آذربایجان سرزمین مجاهدان بزرگ، شهدای جاودان در سپهر و آسمان پر افتخار و پر از ستاره شهیدان امت اسلامی، سرزمین شهید باکری ها، تجلایی ها و سرزمین معطر و خوشبو و خوش‌رنگ شهیدانی که در این سرزمین آرمیده‌اند، جان عزیز جان این ملت و امت پایدار زنده و سرافراز باقی بماند.

شما دژ مستحکم امنیت ملت و زینت ولایت هستید

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: این صف مستحکمی که امروز می‌بینیم نشان می‌دهد گام‌ها مستحکم است و دل‌ها سرشار از ایمان و قلب‌ها مطمئن است. وقتی این سپاه به هم پیوسته و جوان و سرشار از معنویت را می‌بینیم دقیقا به یاد وعده‌های خداوند متعال در قرآن کریم می‌افتم. شما تجسم آیات الهی قرآن و تجسم منطق الهی برای سعادت مسلمانان هستید. شما دژ مستحکم امنیت ملت و زینت ولایت هستید. تا وقتی شما دژهای استوار و روی زمین قدم می‌گذارید، هیچ دشمنی یارای پای گذاردن در کوچه‌ها و خیابان‌های کشور ما را نخواهد داشت. شما مردان کارآزموده‌ای هستید و میدان دیده‌اید و شب‌ها با چشمان باز از امنیت و نوامیس مردم دفاع کرده‌اید. اگر کسی می‌خواهد سیمای ماهی جوانان این امت را ببیند به چهره این جوانان بنگرد.

 امروز سپاه به قدرتی بزرگ تبدیل شده است

سرلشکر تاکید کرد: دشمنان بزرگی از شما ضربت خورده‌اند. اگر شما نبودید در دفاع مقدس کشور را اشغال کرده و ملیت ما را به غارت می‌بردند اما دشمن تسلیم اراده و ایمان شما شد و امروز سپاه را به قدرتی بزرگ تبدیل کردید. هر دشمنی که اراده کند و در لانه باشد او را می یابید و به آن ضربه می زنید و هر نیت پلیدی را خنثی می کنید. اگر شما نبودید پدیده تکفیر گسترش می یافت و شما بودید که کمر تکفیر را شکستید و این شما هستید که سینه هایتان دژ تسخیر ناپذیر این امت شده است.

دشمن در فضای حقیقی شکست خورده و از فضای رسانه‌ای نفوذد می‌کند

وی افزود: این شما هستید که باعث شده‌اید که دشمن خیال تهاجم نظامی را از ذهن خود بدور کند. شما آرزوهای دشمن را تا گورستان بدرقه کردید. اگر دشمن از فضای رسانه‌ای نفوذ می‌کند به این دلیل است که در فضای حقیقی از شما شکست خورده است و می خواهد جوانان را از انقلاب و هویت و تاریخ کشور دور کند. جوانان ما بی اعتنا به هیاهوهای دشمن به آن پاسخ دندان شکن داده‌اند. آن عده‌ای هم که فریب خورده‌اند خواهند فهمید که این کسانی که فکر می‌کنند دوستان آن‌ها هستند دشمنانش هستند.

ما بعد از هر بحران قدرتمندتر شده‌ایم

سرلشکر سلامی تصریح کرد: آمریکا که مستقیم وارد مداخله در امور کشور ما شده است کسی است که دارو و غذا را به ملت ما تحریم کرد و جهان را وادار به تحریم ملت ما کرد. هر وقت آمریکایی‌ها پا به این مملکت گذاشت تجربه کردیم که چه رذالتی برای ملت ما به ارمغان آوردند و امروز می‌خواهند با فریب آن تاریخ را تکرار کند. اما، با حضور ملت آگاه و جوانان با شعور شکست خورده است. ما بعد از هر بحران قدرتمندتر شده‌ایم. این بار هم مردم به انسجام و اتحاد برای دفاع از ارزشهای خودشان خواهد رسید.

ما برای امنیت مردم به آب و آتش می‌زنیم

وی ادامه داد: این رزمایش که از امروز آغاز شده است برای آن است که نشان دهیم برای امنیت مردم به آب و آتش می زنیم ما به همسایگانمان پیام می‌دهیم که مشی ما با همه دوستی و برادری است اما این سیاست مادامی ادامه دارد که دشمنان نخواهند علیه ما توطئه کنند. هر کشور و قدرتی با ما در تعامل صحیح است با او برادریم ما دوست داریم داریم همسایگان ما با هم مسائلشان را از طریق روش‌ها غیرنظامی و تعامل سیاسی حل کنند.

اگر منافعمان در منطقه به خطر بیفتد، ما آن وقت بی‌طرف نیستیم

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: ما در این منطقه صاحب منفعتیم و اگر تغییری در گوشه‌ای از منطقه اتفاق بیفتد و منافع ما به خطر بیفتد، آن وقت ما بیطرف نیستیم و از منافع ملی خودمان دفاع می‌کنیم. ما از امنیت‌مان دفاع می‌کنیم و این برای ما یک اصل است و خط قرمز ما آن است که هیچ چیز تغییر نکند. همه چیز بر اساس به رسمیت شناختن حاکمیت کشورها باشد.

به کشورهای همسایه توصیه می‌کنیم رژیم صهیونیستی را به سرزمین‌های اسلامی راه ندهند 

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: از همه می‌خواهیم مشکلات را از راه گفت‌وگو حل کنند. رژیم صهیونیستی هرجا حضور پیدا کند منشا ناامنی است. در بعضی از کشورهای جنوبی و در غرب و شمال کشور ما اسرائیل نفوذ کرده است ممکن است بگویند حضور آن‌ها برای امنیت ملی ما مخاطره‌آمیز نیست اما سرشت اسرائیل ایجاد ناامنی است. به کشورهای همسایه توصیه می کنیم اسرائیل را به سرزمین‌های اسلامی راه ندهند زیرا می‌خواهند درگیری‌های خود در فلسطین را حل کنند و به دنبال توسعه ناامنی هستند.

فرمانده کل سپاه در پایان به رژیم آل‌سعود هشدار داد و گفت: یک سفارش به رژیم آل‌سعود دارم که با بنگاه‌های سخن‌پراکنی و رسانه‌هایی که فقط شیطنت ترویج می‌کنند و آشکارا به دنبال تحریک جوانان ما هستند، هشدار می‌دهم مراقب رفتارتان باشید و این رسانه‌ها را کنترل کنید وگرنه دود آن به چشم شما خواهد رفت. ما با شما اتمام حجت می‌کنیم. شما از طریق این رسانه‌ها در امور داخلی ما وارد شده‌اید ولی بدانید آسیب‌پذیرید. ما به شما گفتیم مراقب باشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 73
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 22
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    34 12
    آل سقوط کمتر از یکسال دیگه کارش تمومه
    • DE ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      22 5
      احسنت، این همه داد زدم، بالاخره یکی صدامو شنید. مرحله ی بعدی، یه زهر چشم عملی هست. به حرفم گوش کنید، یقینا جواب میده. مگه این همه هشدار به کردستان عراق دادیم، حالیشون شد؟ کاری که میخای ۳ سال دیگه بکنی، الان انجام بدید. تا تنور داغه، بچسسسسسبون.
    • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      7 29
      مردمش توی رفاه و آسایشن سقوط نمیکنه.
    • محسن IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      10 7
      ناموسا چی میزنی؟؟
    • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      11 6
      امارتورم عربستان روتواین ماه توسایت جهانی ببین رشدتورم 300 درصدی روداره تحمل میکنه دانش بومی هم نداره جمعیت فقیر وپرسه زدن کرگرای بیکارشده هم داره پس ببند اگربحث فقط رفاه وغوطه خوردن درفسادومخدروتیاندازی خیابانی بود بالاترین مجرم وبیماری روانی وپرداخت عوارض وبعدکسری بودجه روالان درامریکاشاهد نبودیم
    • خوزستانی IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      14 1
      من سال 86 در عربستان با خودرو 3000 کیلومتر سفر کردم به جرات می تونم بگم به جز چندتا از شهرهای توسعه داده شده که کل رسانه های دنیا هم این چند شهر رو نشون میدن بقیه عربستان شبیه مناطق محروم خوزستان بود!!.
    • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      1 1
      به وقتش بله
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    29 10
    حُسن سپاه اینه که حرف میزنه عمل میکنه الان دیگه رژیم بن اره باید دونه دونه صورنحساب های خودش و نقدا دریافت کنه
    • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      6 2
      ماداعش که نماداسلام امریکایی بود نابودکردیم صهیونست که نمادبلعم استکباراست راهم درشر نابودی است طوریکه پایش درنابلس هم میلرزددرهمه دنیافعال هستیم این انقلاب خدایی ما دنیاراازغارت گران ورشکسته اتصادی فرهنگی حیثیتی سیاست داخلی وخارجی گرفته وبه ملتهاوازاده ها ونجیبان وتوبه کرده های مصلح زیرسایه ی نورمقدس ولی فقیه که شمانت اجرای زیست سالم باتضمین دینی ودوری ازفسادوجنایت وتناقض است اورده است
    • DE ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      11 3
      پهباد و موشکهای یمن در محاصره و تحریم دقیقتر شده اند جناب بن شیطان بن اره بن سقوط بن ..
    • مربی کاراته IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      11 5
      صلابت فرمانده باعث غرور مردمان میهن است
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    25 4
    درود بر سردار
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    19 3
    لاف نزنید عمل کنید خسته شدیم است راه میروند توهین می کنند ما رو می کشند و شما بارها تماشا کردید اون از قوه قضاییه که سلبردی هرزه داعشی آشوبگر رو رها کرده اونم از وضع امنیت مون. اینقدر از این سعودی اینترنشنال دروغگو بدم میاد چندش ها
    • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      2 7
      سوختیا که مثل آب خوردن دروغ میگی
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    5 25
    وعده های پوچ
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      11 3
      خواهی دید...
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      7 3
      سوختیا
  • ناشناس IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    19 5
    ول کنيد بابا اين حرفها را . اين براي ما تازگي نداره اسرائيل فاسد و کثيف مياد پايگاههاي ما را در سوريه ميزنه يچه هاي ما را شهيد ميکنه . فقط و فقط شعار ميديد شما هم بزنيد ببينيد اسرائيل اشغال ديگه ميتونه رجز بوخنه .اون کثافت هم فهميد شما لاف ميزنيد .برنيد نابودش کنيد./
    • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      0 5
      سوختیا که مثل آب خوردن دروغ میگی
    • حسن IR ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      3 2
      از کجا میدونی هربار که زده جوابش رو نگرفته ؟توقع نداری که همه اخبار رو با شما هماهنگ کنن؟
  • شنای قورباغه IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    17 2
    شبکه ایران اینترنشنال را ردیابی کنید... بالاخره مشخص میشه کجا هستن اینا ..بعدش دیگه کارا درست میشه خودش
    • CA ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      3 1
      بدیهیه ردش به همونجایی میرسه که قراره ازش دود در بیااد و تو چششون بره. دود غلیظ سیاه که درومد همه دنیا خواهند دید ردش به کجا میرسیده
  • تقی یار IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    14 5
    دست سردار درد نکنه. هشدار و اخطار به جایی بود. لعنت ابدی ، دائمی و سرمدی بر آل یهود، آل سعود، آل خلیفه که همانا دشمنان خدا و اسلام اند. یاعلی
  • جاوید ایران اتمی NL ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    13 2
    این درررررسته، ایوووول، خداییش منتظر این موضع بودم، درووووووود، ایرانی نماهایی که در ایران اینترنشنال عربستان دارید مزدوری میکنید متوجه هستید درباره شما ها حرف زد ها، خاک بر سرتون. پاسخ جانانه باید داده بشه، بن سلمان باید بلرزه، همین. بایدن هم این روزها خیلی داره زر اضافی میزنه باید اونم شیر فهم کنید. ماباید بیشتر به روسیه کمک کنیم برای سرویس کردن دهن عربی ها و‌امریکایی ها، ما باید علیه منافع امریکا کار کنیم چون بایدن این روزها زیاد حرف مفت میزنه، باید منافع امریکا رو از بین برد، در هرجایی که علیه منافع امریکا اقدامی داره صورت میگیره ما هم باید کمکشون کنیم، حالا این رویداد در اوکراین درحال انجام هست پس ما باید در راه سرویس کردن دهن امریکا اونجا فعال باشیم. باید دست در دست هم بدیم تا امریکارو به زیر بکشیم و‌ یک دنیا از این کار نفع ببره.
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    8 1
    چه عجب واکنش نشان داده شد
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    9 8
    فقط حرف. این همه حاجی رو قتل عام کردن جز سخنرانی چه کردین. کاش یک صدم لفاظی عمل میکردین
  • ح ر IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    11 2
    الان بهترین موقع برای زدن چندین نقطه حساس و حیاطی عربستان برای خفه کردن شیطنت های رسانه ای و تروریستی این وهابی هاست
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    9 1
    زنده باد سردار. آفرین سردار. والله تنها سپاه ست که حافظ حقیقی و واقعی این سرزمینه. بو از دیوار درآمد از یکی از این سیاسیون انقلابی بلند نشد که هشداری به سعودی خبیث بدهند با وجودی که می دونند دخالت مستقیم در این شرایط داره. جای بسی تأسف . مثلا رای دادیم به دولت انقلابی!!! کو؟ همیشه یه جا رو می گیرند جاهای دیگه رو به امان خدا رها می کنند. آقای رئیسی و دولتش فقط چسبیدند به موضوع اقتصاد. البته لازم هست، سفارش رهبری هم هست. اما کسی نگفته اینو بگیرید چیزای دیگه رو ول کنید که. کنعانی هی نیاد بیانیه میده. ول کنید تو رو خدا. هنوز نفهمیدی تو چه دنیایی داریم زندگی میکنیم!!! فقط سپاه و فرماندهان وفادارش، همونایی که تجربه جبهه ها رو دارند می فهمند و چگونه انقلابی بودن رو نشون میدم و پیرو راستین ولی امر، رهبری عزیز جانمون هستند. شیر مادراتون حلالتون باشه. امید ما ملت بعد از خداوند متعال به شماست سردار. یحفظکم الله بعین آلتی لاینام.
  • جوان IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    3 16
    ایشون خسته نمیشن هر روز حرف میزنن!!؟؟
    • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      8 1
      عجله نکنی تبدیل این حرفها به عمل را هم خواهی دید
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    8 2
    الان فرصت خوبیه از طریق یمن به حسابش برسید
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    1 14
    این چرا همش صحبت جنگ و دعوا داره؟
    • مطلع IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      8 1
      اونایی که میخوان جنگ و دعوا راه بندازن وطن فروش های کثیفی مثل تو هستن که بزودی به حساب شما خائنین خواهیم رسید
    • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      7 0
      ماحول وحدت میگردیم اجنبی های فاسدنمیذارن انشاالله فتح تل اویو ازچنگ فاسدین جنایتکاردولت صهیونیستی که بهداری انتحاری هابودن
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    3 7
    عربستان ا هم بزنید عین اسراییل نابود کنید البته صرفا با رجزخوانی
    • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      4 1
      ماباعربستان دشمن نیستیم بامرکزفسادصهیونیست فقط دشمن هستیم
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    1 11
    ای بابا ، همش وعده انتقام ، سردار جان شما هم اگر بخوای کاری بکنی ، شورای عالی امنیت ملی نمی زاره، هرچقدر انتقام سردار سلیمانی رو گرفتین ، همون قدر آل سعود رو هم می زنین ، ول کن بابا تور رو خدا !!!!
  • شیخ ملک IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 7
    هه هه هه..خندیم خندیدیم خندیدند.انت گندین حاجی
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    9 1
    هی کیف داره یک درس حسابی به آل سعود داده شود
  • مجید مزجی IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    7 1
    بی تردید وقایع حال حاضر کشور یک جنگ تمام عیار است. طرف ما به طور واضح و آشکار، آمریکا و اسرائیل و عامل آنها رژیم سعودی است. عوض کردن زمین بازی از داخل کشور به خارج کشور و تبدیل پدافند به آفند، هم حق ایران است، هم نشانده دهنده توان ایران است و هم ضرورت است. پیشنهاد می شود؛ ابتدا تهدید و در صورت عدم تمکین دشمن، با هدف قرار چند نقطه استراتژیک کشورهای متخاصم مذکور در فوق، زمین بازی را از داخل کشور به خارج کشور تغییر دهیم.
  • محسن IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    2 11
    شما اگ مملکت داریتون درست باشه یقینا رسانه هیچ خری بکار نمیاد .
    • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      10 1
      زمان احمدی نژاد که دلار 900 تومن بود هم تهرانی ها بلند شدن حرف دقیقی نیست..اصولا بخشی از ملت راحت فریب می خورن
    • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      4 0
      امارسرانه ی بیکاری وتورم وفسادوتیراندازی خیابانی وتبلیغ فسادبارسانه درامریکاباعث نابودیش وفکرلیبرالی شده اختلاس گرهم همه جهان هست وبایدباشفافیت باسرمایه سالاری مسئولین رانت خوارنجومی بگیرمقابله شود
    • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      9 0
      تو باغ نیستی یا تزویر سخن میگویی این هایی اعتشاش می کنند بچه پولدار هستن ومشکل معیشتی ندارند وفقط ضعف ایمان باعث شده درخط دشمن بیفتتد
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    7 1
    هشدار سردار سلامی، یک واقعیت نهفته و تلخ را در دل خود دارد و آن اینکه رسانه‌های معاند و از جمله عنترنشنال سعودی متأسفانه بر تعدادی از مردم و بخصوص جوانان ایران‌زمین آن اثری را که مد نظرشان بود، گذاشته‌اند. وقتی رهبر انقلاب اسلامی از بی‌توجهی دستگاه‌های مسئول در قبال فرهنگ انتقاد کردند و از «ولنگاری فرهنگی» سخن گفتند، وقتی ایشان بر لزوم جهاد تبیین و مقابله با تحریفِ حقایق برای ممانعت از عوض شدنِ جای شهید و جلاد تأکید کردند، متأسفانه دستگاه‌های مسئول یا نتوانستند اقدام لازم را انجام بدهند و یا...؛ لذا ما دیگر چندان توقعی از دستگاه‌ها نداریم و بنا بر اصل «آتش به اختیار» به مردم انقلابی توصیه می‌کنم خودشان در زمینه جهاد تبیین و در عرصه فضای مجازی وارد شوند و پاسخ شیطنت‌های دشمنان را در همان عرصه‌‌ی مخصوص به خود بدهند. هشدار سردار سلامی و اقدام نیروهای مسلح هم در جای خود محفوظ.
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    3 6
    سردار عزیز الان عصر دهکده جهانی و عصر رسانه هاست شما هم بفرمایید رسانه ای مثل انیترنشنال ایجاد کنید و افکار انقلابی خودتون رو به عربستان صادر کنید یقینا الان مردم عربستان هم تشنه هستن..
    • رامین IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      3 0
      درود بر سردار
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 6
    ما تا چند وقت دیگه با آدربایجان و ترکیه حتما درگیر نیشیم حتی امکان داره با ارمنستان که وابده
  • US ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    3 1
    ان شاالله
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    6 0
    به سلامتی شماسرلشکرایرانی ولی آخه مگه به خرهشدارمیدن 😮
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    9 1
    آل سعود را از نقشه غرب آسیا باید حذف کرد این رژیم پادشاهی منقرضه طراحی های آشوب در داخل را مدیریت میکنند
  • محمدایوب IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    4 1
    سردار چرا جنگ یمن تعطیل شده موشک بدهید تا نفت یهودی‌های سعودی را تعطیل کند مانند سوریه مستشار اعزام کنید تا پوزه ابواره را به خاک بمالیم آماده ایم
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    6 2
    نه آقا بیشتر حاجی بفرستید اونجا و التماس کنید سهمیه حاجی ایران را بیشتر کنند و بعد در آمد حج عربستان از حج چند برابر نفت باشه
    • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      1 0
      مابرای وحدت ودوری ازشایعه که شیعه مکه رابه قبله قبول نداره میریم
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    4 0
    درود
  • روجا IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    2 0
    ماشالله سردار سلامی...
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    1 0
    مرحبا سردار سلامی! تعدی به مصالح یک جامعه در هر ساحتی که باشد،مصداق محاربه و جنگ است.
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    2 1
    سردار عزیز اسلام به تهدید اکتفا نکنید و در اولین و کمترین فرصت سعود را متنبه نمایید قطعا دست خدا با ماست
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    3 0
    لعنت بر آل سعود
  • مهدی IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    1 0
    به زودی خاورمیانه شاهد زلزله هایی خواهد بود که بعضا از تعجب اسفناجهایی در باغچه ها سبز میشود.برنامه های ویژه ای اتفاق می افتد که عقل وهوش از سر هر انسانی میبرد امیدوارم ایمان مومنان متزلزل نشودهم فتنه داریم هم اتفاقات خوب که ظهور نزدیک میشه
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 0
    به نظر من باید با برگزاری رفراندم ملی کردن نفت پاسخ همه را داد ۱.با ملی شدن نفت دندان طمع سلبریتی هائی که تداوم انها به پول نفت وابسته است کنده می شود ۲.مجاهدین خلق دیگری برای امدن به ایران برنامه ای نخواهند داشت ۳.شبکه تجزیه طلب دیگری فراورده هایی برای قاچاق وتامین مالی ندارد ۴.تحریم خود به خود لغو می شود ۵.در کشورعربستان هم مردم برای ملی شدن نفت تلاش خواهند کرد ۶.مردم با گرفتن پول نفت مشکل اقتصادی انها کم می شود واغتشاشگر ها از معترضین جدا شده وتنها می شوند
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    1 0
    خدا قوت
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 0
    عالیه
  • حسین IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    2 0
    بهترین پاسخ به آل سعود به راه انداختن اعتراضات در شرق عربستان هست،شک نکنید غائله زاهدان کار سعودی ها بود ،باید نا امنی رو در داخل مرزهاشون حس کنند.
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    2 0
    فعلا انتقام شهید سلیمانی را بگیرید ......
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      1 3
      شما نگران این قضیه نباش. اگر خیلی بر قضیه انتقام اصرار داری، می‌تونی خودکشی کنی.
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    2 0
    عال سعود خائن . رژیم کودک کش عیس را عیل و بد تر از همه عام ریکای خونخوار باید در مقابل اسلام عزیز مان زانو بزنند . با یاد شهدای دفاع مقدسمان و با رمز مقدس اتحاد در راه ریشه کن کردن ریشه ظلم و فساد قدم میگذاریم .بالاتر از قدرت خدا قدرتی نیست .
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 0
    اینها عجب توهمی دارند
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 0
    معلوم می شود کم آورده است که به التماس افتاده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس