کد خبر 1426922
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
کشته شده رسانه‌های معاند زنده شد! | ماجرای هانا دوزدوزانی چیست؟

رسانه‌های ضدانقلاب در روزهای اخیر بدون هیچ استنادی مدعی شده بودند که یک دانش‌آموز در حمله نیروهای امنیتی به یک مدرسه در اردبیل جان خود را از دست داده است.

به گزارش مشرق، روزنامه ایران نوشت:  در روزهای اخیر حساب‌های توئیتری ضدانقلاب پس از ناکامی از کشته سازی مرحومه اسرا پناهی، با انتشار عکسی از یک فرد دیگر، مدعی شدند که هویت اصلی دانش آموز کشته شده «هانا دوزدوزانی» بوده که در دبیرستان شاهد اردبیل به واسطه حمله نیروهای لباس شخصی و به ضرب باتوم کشته شده است. اما دختری که این رسانه‌های معاند و اکانت‌های فیک خبر از کشته شدن وی در مدرسه را اعلام کرده بودند، در صفحه اینستاگرام خود خبر از سلامت خود و تکذیب دروغگویی این رسانه‌ها داد و گفت تصویر منتشر شده از سوی این رسانه‌ها متعلق به وی می‌باشد و خبرسازی از درگذشت وی دروغ است.  

این چندمین نمونه از پروژه‌های ناموفق کشته‌سازی است. گفتنی است رسانه‌های ضدانقلاب در روزهای اخیر بدون هیچ استنادی مدعی شده بودند که یک دانش‌آموز در حمله نیروهای امنیتی به یک مدرسه در اردبیل جان خود را از دست داده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    36 0
    یعنی هنوز احمق هایی پیدامیشن که حرف این رسانه های معاند را باورکنن؟؟؟!!!
    • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      1 0
      احمق ترش هم پیدا میشود اگر این رسانه ها بگویند ماست سیاه است از فردا اینها دکان به دکان دنبال ماست سیاه می گردند خخخخخخ
    • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      1 0
      تا دلت بخواد، عده کمی میان خیابون
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      2 0
      اسب تروآ ی آمریکا ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا به چه علتی همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند به غیر از اینترنت؟ ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ آش همین و کاسه همین است.
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    7 0
    معاند از روی عناد شایعه می سازه نشرش میده تا میوه آن را که اغتشاش ، بر هم زدن نظم و ناکارآیی سیستم است نشان دهد وقتی ی اسطوره مثلا باسواد چون دایی هضم این فضای مسموم میشه از اسطوره بیسوادی چون کریمی و عارف غلامی و...چه انتظاری داریم بنابراین بیشتر باید گفت از ماست که بر ماست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس