فوت نوجوان ارومیه ربطی به تجمعات اخیر ارومیه ندارد

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: فوت نوجوان ارومیه ای به نام نیمه شفیق دوست ربطی به تجمعات اخیر در این شهر ندارد.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسن شیخ نژاد در این خصوص اظهار کرد: رسانه‌های معاند با پمپاژ اخبار دروغین در بین مردم و عملیات روانی سعی در گمراهی مردم مبنی بر فوت نوجوان ارومیه‌ای نیما شفق دوست در پی تجمعات اخیر در ارومیه را داشتند چرا که منافقان و معاندان با نیات شیطانی خود همیشه به دنبال ایجاد تفرقه و تشویش اذهان عمومی هستند.

فرمانده انتظامی ارومیه ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که نامبرده حدود ۳ هفته پیش به علت اینکه توسط سگ گاز گرفته شده است به یکی از مراکز درمانی ارومیه مراجعه و سپس از ادامه درمان در بیمارستان خودداری کرده و در منزل تحت مداوا قرار می‌گیرد؛ که متأسفانه به علت شدت عفونت محل گاز گرفتگی، در نهایت فوت می‌کند.

سرهنگ شیخ نژاد تصریح: کرد: امروز پلیس اشراف کافی بر دشمنان و توطئه‌های آنان دارد و هرگز اجازه نخواهد داد که معاندان به امنیت مردم خدشه‌ای وارد کنند و قطعاً خواب و خیال خام دشمنان برای ناامنی کشور هرگز تعبیر نمی‌شود و نیروهای پلیس در صیانت از امنیت و آرامش کشور لحظه‌ای درنگ، عقب نشینی و یا تعلل نمی‌کنند چرا که ما سرباز ولایت و خادم مردم عزیزمان هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سید IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    3 3
    به گفته دکتر شریعتی کسانی که شایعات را باور می کنند، همانا احمقان هستند! دکتر شریعتی: شایعه را دشمن می سازد، منافق پخش می کند و احمق باور!!!!
    • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      2 1
      رسانه های معاند اخبار روزانه صفحه حوادث روزنامه ها ی استانی و کشوری را بررسی می کنند بعد به صورت گزینشی استان به استان، داستان مرگها را انتخاب کرده و آن را تقصیر فراجا می اندازد واقعا انها وقاحت کامل دارند و آن وقت یک مشت سلبریتی خائن، مثل علی دایی خوک صفت انها را نشر می دهند
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    4 1
    متاسفانه این مرگ ها همیشه بوده و هست بنا به دلایل و حوادث مختلف. در همه گروه های سنی. مرگ هایی ناشی از تصادف حوادث طبیعی غرق شدن بیماری و... الان هر کدوم از این کیس ها وقتی کم سن و سال باشه میشه سوژه معاندین برای شایعه سازی! و مسئولین هم باید بیان تک تکش رو با ادله و اثبات رد کنن! جو خوبی نهیست. مردم باید اگاه بشن واقعا
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    1 2
    رسانه های معاند اخبار کذب را پخش مینمایند تا بدین وسیله به خواسته های خود برسند.
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    2 1
    این یعنی پروژه دشمن مونده و سعی دارن ذهن ملت رو عصبی نگه دارن تا زمان موعود دیگه ای برسه. بدون شک محاکمه و تخلیه اطلاعاتی چندتا اصلاح طلب بی وطن راهگشا خواهد بود.
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    4 2
    خوب تکذيب ميکنيدا
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    1 0
    البته ...گ رو خوب اومدی
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    2 1
    چه جالب بصورت دایره وار و سیکلی دارن این سناریو رو تکرار می کنند چون بلانسبت شما میدونن این ملت بعضی هاشون عین گله گوسفندن حالا منتظر یک آشوب دیگه تو سطح شهر ارومیه باشید.
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    2 1
    لطف کنید مواردی که تایید شده رو بگید . همیشه تکذیب میشه ولی بیشترش درست از آب در میاد.
    • ایرانی IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      1 2
      میشه چندتا از اونایی که درست دراومده رو بفرمائید ما هم به بی بی سی و سعودی عنتر نشنال و ... ایمان بیاریم؟! البته امثال تو آنقدر مسخ شده اید که به ارباب غربی بیشتر از چشمان خودتون ایمان دارید من خودم تجربه مواجهه با امثال تو را دارم واقعاً مغزتان تعطیل است وفقط با گوش و چشم باز اوامر ارباب را گرفته دائم تکرار میکنید؛ شنیدم اطاعت میکنم شنیدم اطاعت میکنم شنیدم و باور میکنم و...
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    1 1
    از این مدل کودکان فوت شده که ربطی ندارد چه تعداد می باشند ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس