کد خبر 1426495
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
گمانه زنی درباره وزیران کابینه جدید عراق

جمال حسن از رهبران چارچوب هماهنگی عراق درباره اینکه سه وزیر دولت مصطفی الکاظمی، در کابینه محمد شیاع السودانی حفظ می شوند، موضع گیری کرد.

به گزارش مشرق به نقل از بغداد الیوم، جمال حسن از رهبران چارچوب هماهنگی عراق درباره اینکه سه وزیر دولت مصطفی الکاظمی، در کابینه محمد شیاع السودانی حفظ می شوند، موضع گیری کرد.

وی افزود: السودانی از امروز روند رایزنی برای تشکیل کابینه را کلید زده است و سلسله دیدارها و رایزنی های فشرده با گروههای سیاسی خواهد داشت تا اسامی کابینه را معرفی کند.

جمال حسن تاکید کرد: اینکه بحث ماندن سه وزیر در دولت السودانی می شود هنوز در این باره زود است که موضع گیری شود زیرا تاکنون نامی مطرح نشده است و هرچه بوده است گمانه زنی بوده است.

وی گفت: السودانی تصمیم گیرنده نهایی است و همه گروهها توافق کرده اند که به او اختیارات کامل دهند زیرا السودانی در برابر پارلمان و ملت مسئول است.

جمال حسن گفت: تکنوکرات ها نقش آفرینی خواهند کرد. دولت السودانی دولت حل بحرانها خواهد بود و برنامه ای به گروههای سیاسی طی روزهای آتی ارائه خواهد داد تا سازوکارهایی برای حل بحرانهای اقتصادی و دیگر پرونده های ایجاد شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 0
    با تکنوکرانها عقب گرد عراق حتمی است این را تجربه نشان داده بهترین راه حل این است که وزرا دارای تعهد و تخصص باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس