کد خبر 1425374
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
دلیل هجوم ستارگان فوتبال به عربستان+عکس

عربستان ولخرج ترین لیگ فوتبال عربی شناخته شد.

به گزارش مشرق، در چند سال گذشته مقصد بسیاری از ستارگان فوتبال دنیا کشورهای حاشیه خلیج فارس و عربی بوده است.

دلیل اصلی این انتقال‌های بزرگ را می‌توان ولخرجی و هزینه‌های سنگین لیگ‌های عربی دانست تا ستارگان بزرگ و سرشناس فوتبال را به لیگ خود بیاورند.

در جدیدترین ارزیابی از سوی سایت «ترانسفر مارکت» به گران ترین بازیکنان در لیگ‌های عربی پرداخته شده که سعودی‌ها در بریز و بپاش سردمدار شدند.

ولخرج ترین لیگ فوتبال +عکس

در لیست ۱۰ بازیکن گران قیمت شاغل در کشورهای عربی ۳ بازیکن گران قیمت در لیگ برتر عربستان شاغل هستند. امارات هم در این فصل بازیکنان بزرگی مثل پیانیج و آلکاسر را به خدمت گرفته در رده دوم ولخرج ترین لیگ های عربی قرار گرفت.

تالیسکا بازیکن برزیلی با ارزش ۱۳ میلیون یورو گران ترین خرید لیگ های عربی به شمار می آید که در النصر عربستان بازی می کند. پریرا برزیلی با ارزش ۱۱ میلیون یورو هم برای الهلال عربستان بازی می کند. مارتینز آرژانیتنی نیز با ارزش ۱۰ میلیون یورو  در رده سوم برای النصر بازی می کند.

در این لیست نام بازیکنانی سرشناسی مثل پیانیچ ستاره سابق بارسلونا دیده می شود که با ارزش ۹.۵ میلیون یورو در شارجه امارات توپ می زند. پاکو آلکاسر بازیکن سابق بارسا هم با ارزش ۹ میلیون یورو در این تیم اماراتی حضور دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 0
    کل استقلال پرسپولیس سرجم 30 میلیون؛ بعد طارمی 20 میلیون! بعد بیشترین بازیکن عربستان 13 میلیون؛ اختلاف قیمت ها تو اروپا و کشورهای دیگه از زیر زمین تا پشتبوم هستش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس