واکنش باشگاه استقلال به جریمه سنگین ساپینتو؛ مگر قاتل است که این طور جریمه اش می کنید؟/ آقای داور؛ برو شکایت کن!/ ۵ پنالتی برای استقلال نگرفتید

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص اینکه داور بازی قصد دارد بابت برخی صحبتهای مسئولان باشگاه شکایت کند افزود: این یک فرار رو به جلوست.

به گزارش مشرق، حجت کریمی عضو هیات مدیره استقلال درباره عملکرد این تیم در بازی مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: این دیدار یکی از بهترین بازی‌های این فصل استقلال بود و بالای ۸ موقعیت گل را روی دروازه فولاد مدعی بوجود آورد. آبی پوشان خیلی بیشتر از حریف صاحب توپ و میدان بودند و بازی روانی را از سوی آنها شاهد بودیم.

وی در خصوص عملکرد داوری در بازی مقابل فولاد تصریح کرد: متاسفانه در حق استقلال ظلم شد. مگر ممکن است در یک بازی پنج خطای مشکوک به پنالتی اتفاق بیفتد و هیچکدام آنها پنالتی نباشد؟ دیدیم که اکثر کارشناسان داوری هم گفتند از این پنج مورد لااقل سه بار آن باید پنالتی گرفته می‌شد.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص اینکه داور بازی قصد دارد بابت برخی صحبتهای مسئولان باشگاه شکایت کند افزود: این یک فرار رو به جلوست! آقای داور، برو شکایت کن! فکر کردید با شکایت کردن میتوانید روی اشتباهاتتان سرپوش بگذارید و آنها را از ذهن هواداران پاک کنید؟

واکنش باشگاه استقلال به جریمه سنگین ساپینتو؛ مگر قاتل است که این طور جریمه اش می کنید؟/ آقای داور؛ برو شکایت کن!/ ۵ پنالتی برای استقلال نگرفتید

کریمی در خصوص اینکه آیا استقلال امسال مدعی قهرمانی است یا خیر بیان داشت: با دیدن بازی آبی پوشان با فولاد اطمینان پیدا کردم که این تیم می‌تواند این فصل هم قهرمان شود.به نظرم ساپینتو زمان لازم دارد تا این تیم را بسازد.استقلال نسبت به همه تیم های حال حاضر لیگ برتر فوتبالی به مراتب زیباتر، روان تر و با برنامه تر را به نمایش می‌گذارد.

عضو هیات مدیره در خصوص جریمه ۴۰۰ میلیونی ساپینتو از سوی کمیته انضباطی خاطر نشان کرد: به نظرم این جریمه بسیار زیاد است و قطعا به این موضوع اعتراض خواهیم کرد. ساپینتو قتل انجام نداده که با چنین جریمه ای روبرو شود.

وی در پایان در خصوص دیدار مقابل ذوب آهن در هفته جاری لیگ برتر گفت: بازی بسیار سختی است.ذوب آهن در این فصل هنوز شکست نخورده است و مقابل استقلال از انگیزه بسیار بالایی برخوردار است. ۳ امتیاز این دیدار بسیار مهم و حیاتی است و آبی پوشان باید بتوانند ان را بدست بیاورند تا جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشند.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    2 1
    ولش کنند قتل هم میکنه..تازه این فارسی بلد نیست با همه دعوا داره ، می فهمید چی بهش میگند که قاتل هم میشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس