کد خبر 1424887
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
واکنش جالب ساپینتو به جدایی ۵ بازیکن از استقلال در نیم فصل/ آبی ها در انتظار باز شدن پنجره برای خرید جدید

طی روزهای اخیر خبرهایی در مورد جدایی ۵ بازیکن از استقلال در نیم فصل منتشر شده است.

به گزارش مشرق، در روزهایی که فوتبال ایران دوباره درگیر دوقطبی لیگ و تیم ملی شده است و کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی در بازگشت دوباره، چالش جدی را برای تیم‌های مدعی قهرمانی با دعوت هفتگی از بازیکنان آنها ایجاد کرده است، روز گذشته خبری منتشر شد مبنی‌بر اینکه قرار است پنج بازیکن استقلال در نیم فصل در لیست خروجی این تیم قرار گرفته و از جمع آبی پوشان جدا شوند.

بیشتر بخوانید:

اعتراض بازیکنان استقلال به باشگاه؛ چرا خودتان تیم را بهم می ریزید؟

این در حالی است که پیگیری‌ها نشان می‌دهد تا به امروز ساپینتو درباره این مساله واکنش خاصی نداشته و نه‌تنها بازیکنی را به باشگاه معرفی نکرده جالب اینکه حتی نسبت به انتشار این خبر نیز در یک جمع خصوص ابراز بی‌اطلاعی کرده است. البته با نزدیک شدن به نیم‌فصل قطعا از جمع استقلالی‌ها به‌صورت طبیعی برخی بازیکنان با تصمیم سرمربی در لیست خروج این تیم قرار می‌گیرند و این احتمال برای آن دسته از بازیکنانی که در نیم‌فصل اول کمتر آبی‌ها را همراهی کردند بیشتر است اما همان‌طور که اشاره شد تا به حال سرمربی پرتغالی آبی‌ها در این خصوص صحبتی را مطرح نکرده است.

این در حالی است که پنجره باشگاه استقلال به خاطر پرونده میلیچ فعلا بسته است و مشخص نیست تا زمان پنجره زمستانی این پنجره باز شود؛ هر چند به‌زودی تکلیف شکایت استراماچونی هم مشخص خواهد شد.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس