واکنش حماس و جهاد اسلامی به جنایت امروز صهیونیست‌ها در جنین

جنبش مقاومت اسلامی حماس و جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت دو نوجوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در «جنین» اعلام کردند که مقاومت در جنین علی‌رغم این تجاوزات همچنان ادامه خواهد یافت.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری العهد، حازم قاسم سخنگوی حماس در این باره تاکید کرد که وضعیت مقاومت در جنین ادامه دارد و متوقف نخواهد شد و این اردوگاه با وجود تجاوزات مداوم علیه آن به مبارزه ادامه می‌دهد.

وی تاکید کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی از ناتوانی میدانی برای محاصره مقاومت در کرانه باختری رنج می‌برد، بنابراین برای بازداشت یک نفر به بسیج تجهیزات نظامی و بالگردهای نظامی متوسل می‌شود.

قاسم تاکید کرد: رژیم اشغالگر پشتوانه مردمی حامی مقاومت را که همچنان به مقاومت و گزینه‌های اعتقاد دارد، شکست نخواهد داد.

سخنگوی حماس تاکید کرد که اشغالگران به شدت تلاش می‌کنند تا به وضعیت مقاومتی که در جنین ریشه دوانده است پایان دهد، اما قادر به انجام آن نخواهد بود.

طارق عزالدین، سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری اشغالی در واکنش به جنایت جنین گفت: رژیم اشغالگر از تمام توان خود برای تعقیب نیروها و مبارزان مقاومت و کشتار فلسطینی‌ها استفاده می‌کند و امروز شاهد آن هستیم که مقاومت به تهدیدی واقعی برای نیروهای اشغالگر و تردد آزادانه آنها در روستاها و اردوگاه‌های شهرهای اشغالی تبدیل شده است.

وی افزود: هر چه جنایات بیشتری توسط رژیم اشغالگر انجام شود، مقاومت شدیدتر خواهد شد.

 وی خاطرنشان کرد: اشغالگران به خوبی می‌دانند که امروز مانند دیروز نیست و ورود آن به جنین پیک نیک نخواهد بود و اگر همه سربازان خود را احضار کند مانع از مقاومت نخواهد شد.

نیروهای رژیم صهیونیستی امروز به اردوگاه جنین یورش برده و یک خانه را به محاصره خود در آورده و اقدام به تیراندازی کردند.

همزمان مبارزان گردان جنین وابسته به سرایا القدس جنبش جهاد اسلامی فلسطین و گردان های شهدای الاقصی وابسته به جنبش فتح نیز به مقابله با یورش نظامیان صهیونیست و گشتی های آنها پرداختند و توانستند ضرباتی به آنها وارد کرده و یک خودروی گشتی صهیونیستی را با چند بمب از کار انداخته و این نظامیان را هدف قرار دهند.

نظامیان رژیم صهیونیستی در تیراندازی خود به سمت شهروندان فلسطینی در این اردوگاه جنین دستکم هفت نفر از جمله یک دختر را زخمی و دو نوجوان فلسطینی به نام محمود الصوص و احمد محمد حسین ضراغمه را به شهادت رساندند.

درگیری ها در اردوگاه جنین بین مبارزان فلسطینی و نظامیان صهیونیست همچنان ادامه دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    اسراییل آخرای عمرشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس