به تازگي دو گروه فعال شيطان‌پرستي در تهران و يکي از شهرهاي اطراف پايتخت توسط ماموران بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار جامعه مشرق ، اين افراد که براي صحبت کردن با شيطان نيمه شب در آپارتماني واقع در يکي از مناطق شمالي تهران جمع شده بودند و به اصطلاح در حال عبادت خاص بودند تا از نظر روحي آماده ملاقات با شيطان شوند توسط ماموران بازداشت شدند.
اين افراد که گفته مي شود بالغ بر 20 نفر بوده اند در نيمه‌ شب با ايجاد يک دايره به وسيله روبان قرمز و مصرف زياد مواد مخدر عباراتي مانند ؛ گرماي وجود من از توست، تو در وجودمي، تو در قلب مني و ... خطاب به شيطان بيان مي کردند.
به گفته يکي از اين افراد بازداشت شده شيطان چند دقيقه قبل از ورود ماموران، به مکان مورد نظر وارد شده بود ولي ماموران او را نديده اند!
همچنين يکي ديگر از اين گروه‌ها که در اطراف تهران فعاليت مي کرد و اعضاي آن بازداشت شدند با پرپايي جلساتي تلاش مي کردند با هتک به انبيا الهي و کتب آسماني رضايت شيطان را جلب و به تمناي خود که همانا سخن گفتن و قدرت گرفتن از اوست، برسند.
بر اساس گزارش خبرنگار مشرق، فعاليت وابستگان به گروه‌هاي شيطان‌پرستي در مناطق مختلف استان تهران به منظور جذب قشر جوان بويژه دانشجويان اخيرا افزايش يافته است.
توزيع گسترده سي‌دي‌ها و فيلم‌هاي رقص و آواز گروه‌هاي شيطان‌پرست غربي در ميان جوانان و برخي خوابگاه هاي دانشجويي، نمادها و مدل‌هاي مو در بين جوانان و دعوت به انجام اين‌گونه اعمال و مراسمات از جمله فعاليت‌ها و شگردهاي تبليغي اين گروه‌هاي منحرف است.
از خصوصيات رفتاري اين گروه‌ها مي‌توان به پوشيدن لباس‌هاي کهنه و مندرس و انجام حرکات غيرمتعارف که در اصطلاح (حرکت زدن) ناميده مي‌شود اشاره کرد.




نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس