کد خبر 1424309
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
اسامی واردکنندگان مجاز خودرو در پایان مهر اعلام می‌شود

سخنگوی وزارت صمت اعلام کرد: بنا بر درخواست شرکت‌های متقاضی برای تکمیل مدارک مندرج در آیین نامه وارادت خودرو یک ماه به انها فرصت داده شد و اسامی شرکت‌های واجد شرایط واردات تا اخر مهر اعلام می‌شود.

 به گزارش مشرق، سخنگوی وزارت صمت اعلام کرد: بنا بر درخواست شرکت‌های متقاضی برای تکمیل مدارک مندرج در آیین نامه وارادت خودرو یک ماه به انها فرصت داده شد و اسامی شرکت‌های واجد شرایط واردات تا اخر مهر اعلام می‌شود.

امید قالیباف گفت: در سه هفته گذشته جلسات متعددی با شرکت‌ها برای بررسی مدارک برگزار شد که در نهایت ۲ شرکت مرحله تکمیل الزامات قانونی را با موفقیت گذراندند و حداکثر تا اخر مهر اسامی تمام شرکتهای واجد شرایط اعلام میشود.

وی گفت: وزارت صمت با دقت الزامات قانونی را از شرکت‌ها مطالبه خواهد کرد و توانمندترین شرکت‌های کشور که تضمین دهند خدمات پس از فروش و انتقال فناوری را ارائه دهند جهت واردات خودرو مجوز خواهند گرفت.

قالیباف افزود: سرمایه گذارانی جهت سرمایه گذاری در بخش حمل و نقل عمومی نیز اعلام امادگی کرده اند که در حال مذاکره و اخذ مجوز هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 0
    مسخره هاااااا
  • نیما IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 0
    لابد دو شرکت ایران خودرو و سایپا
  • بالبر IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 0
    جالبه برای تولیدات داخلی ساده ترین ایمنی و شرایط رو رعایت نمیکنن ولی برای واردات خودرو بالاترین و سخت ترین شرایط استاندارد رو اجباری میکنن من مرده شما زنده محاله آزاد بشه محاله ارزو بشه محاله
  • سلام ودرودخدابه شهدا IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    سلام آقای قالیباف عزیزخودروسازی کارمانیاهم جزوی واردکنندگات هست.کارمانیاپیشرودردروغ گوبی واقعآباعث تاسفی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس