کد خبر 1423954
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹
ماتا: فولاد را می‌بریم و آن را به ساپینتو هدیه می‌دهیم

مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: فردا برابر فولاد یک بازی خوب را به نمایش خواهیم گذاشت و می‌خواهیم این برد را به ساپینتو هدیه دهیم.

به گزارش مشرق، روی موتا امروز پنجشنبه در غیاب ساپینتو در نشست خبری پیش از دیدار برابر فولاد خوزستان حاضر شد و پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بود.

او در مورد دیدار با فولاد خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: فردا برابر یک تیم خوب باید به میدان برویم. فولاد بازیکنان خوبی دارد و از نظر سیستم دفاعی هم عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

وی ادامه داد: در این بازی باید تمرکز خودمان را تا آخر حفظ کنیم، امیدوارم یک بازی خوب با نتیجه‌ای دلخواه را به نمایش گذاشته و در پایان با برتری این بازی را به پایان ببریم.

مربی استقلال تهران در مورد اینکه این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود گفت: از این بابت متاسفیم، فوتبال با حضور هواداران معنی دارد و امیدواریم بتوانیم عملکرد خوبی را از خودمان به نمایش بگذاریم. 

ماتا در مورد مصدومان این دیدار هم تصریح کرد: محمدحسین زواری و آرمان رمضانی مصدوم هستند و بقیه بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند.

وی در مورد غیبت سرمربی این تیم هم گفت: ساپینتو شور و اشتیاق خاصی دارد که همین مساله به ما خیلی کمک می‌کند. ما یک هفته عالی را پشت‌سر گذاشتیم و او همه بازیکنان را برای این دیدار آماده کرده است. می‌خواهیم در این بازی عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته و برد را به او تقدیم کنیم. 

 او در مورد تیم فولاد و اینکه وریا غفوری یکی از قدیمی‌های استقلال در بازی فردا روبه روی این تیم قرار می‌گیرد، توضیح داد: همه می‌دانیم بازی فردا دیدار آسانی نخواهد بود اما حریف را به خوبی آنالیز کرده و نقاط ضعف و قوت آنها را به خوبی می‌دانیم. در مورد وریا هم او فردا حریف ماست. 

گفتنی است دیدار دو تیم استقلال تهران و فولاد فردا جمعه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس