کد خبر 1423825
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
جباری: لوکادیا گزینه بهتری برای زدن پنالتی بود/ ضعف‌ پرسپولیس عیان شد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست این تیم مقابل تراکتور گفت: بهتر بود مهدی ترابی این پنالتی را به لوکادیا می‌سپرد، زیرا او پنالتی‌زن خوبی است.

به گزارش مشرق، رضا جباری در مورد شرایط تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت: قبل از پرداختن به عملکرد بازیکنان باید به نکته‌ مهمی توجه‌ کرد که وضعیت بدنی آنها عجیب بود. شاید به خاطر تعطیلات باشد که فوتبالیست‌های ما افت کرده‌اند که این مساله به وضوح مشخص بود. حس‌ می‌کردم به پای بازیکنان وزنه بسته شده و نمی‌توانند به درستی بدوند که البته بچه‌های ما کمی بهتر بودند اما باید این مشکل حل شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در تحلیل خود از روند بازی عنوان کرد: در گود نیستم و به عنوان یک کارشناس نظرم این است که ما در برای بیرون آمدن از پرس تیم مقابل مشکل داریم. تیم ما ضعف‌هایی دارد؛ مثل زمانی که از بالا پرس شویم. تقریبا معروف شده اگر پرسپولیس را از بالا پرس کنند، می‌توانند تیم را شکست بدهند و باید برای این مسائل راه حل‌هایی پیدا شود وگرنه با نقطه ضعف‌های عیان، مدام شکست می‌خوریم.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس برای برد به مصاف سپاهان می‌رود

وی ادامه داد: تراکتور کاملا با برنامه بازی کرد و  همه بازیکنانش می‌دانستند چه کاری باید انجام دهند اما بعد از گل دیگر برنامه‌ای هم در پرسپولیس ندیدم. به نظرم اگر بازیکنان تراکتور سرحال بودند و ضعف بدنی نداشتند، خیلی بیشتر ما را اذیت می‌کردند. نیمه‌ اول عقب بازی کردند و در نیمه دوم کاملا استراتژی تیم را تغییر دادند و تا جایی فشار آوردند که حتی در نوک حمله هم توپ‌گیری می‌کردند و شجاعانه حمله و ضدحمله‌هایی را شکل می‌دادند.

جباری درخصوص پنالتی بی‌نتیجه پرسپولیس گفت: نکته اول این است که اصلا به نظرم پنالتی درست نبود. مهدی ترابی را خیلی دوست دارم و او بازیکن بسیار خوبی است اما به نظرم باید پنالتی را به لوکادیا می‌داد. مهدی قبلا هم پنالتی خراب کرده بود و در مقابل اگر این پنالتی را برای لوکادیا می‌گذاشت هم به روند او برای آقای گلی کمک می‌کرد هم احتمالا تساوی را بالا می‌برد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    8 10
    یبار حاج صفی گل زد به پرسپولیس داور آفساید گرفت بعد همه گفتن آفساید نبوده پس بگو این پنالتی هم مثل اون آفساید برای کمک بود شما اینجوری قهرمان میشید
    • هادی IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
      6 3
      آگه کور نبودی میدیدی که پاش تو آفساید بود
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    15 2
    ضعف پرسپولیس ،ورود مربی و برخی بازیکنان آن به مسائل حاشیه ای است.
  • بهروز IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    8 0
    ضعف پرسپولیس متاسفانه مربی ان است ایشان همیشه دنبال بهانه می گردد! اقای گل محمدی ترا بخدا اگر بلد نیستی برو همیشه دنباله بهانه ای و همیشه تیمت انگار بزور می خواهد حمله کند و جهت دروازه را نمی شناسد!! الان یک کقدار به بازیسازی هافبک هایت نگاه کن تو مثلا مربی تیم بزرگی هستی هافبک هایت بازیسازی بلد نیستند چرا اقای مربی بعد 7 هفته هنور نمی دانی!!
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    14 2
    ضعف پرسپولیس نفهمی و نادانی گل‌محمدی و قاطی کردن مسائل غیر ورزشی به تیم . جای بسی تاسف برای نام بزرگ پرسپولیس که ملعبه دست این افراد هست
    • یونس IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      0 0
      از نظر دادنت معلومه کلا آدم بیخودی هستی و اسم پرسپولیس برای دهان امثال تو بزرگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس