ادامه سرپیچی مدافع جنجالی استقلال/ دعوت غلامی به کمیته انضباطی

باشگاه استقلال قصد دارد مدافع جنجالی این تیم که برخلاف مفاد قراردادش فعالیت های غیرحرفه ای در فضای مجازی داشته است را به کمیته انضباطی فرا بخواند و با او برخورد کند.

به گزارش مشرق، با وجود این که باشگاه استقلال براساس مفاد قرارداد بازیکنان پیش از این تذکرات و اخطارهایی را به بازیکنان برای فعالیت در فضای مجازی و رعایت اصول حرفه‌ای داده بود اما مدافع این تیم همچنان به جنحال سازی هایش ادامه می‌دهد.

کسب اطلاع کردیم با توجه به حاشیه سازی های متعدد عارف غلامی مدافع باشگاه استقلال که در مقاطع مختلف با تذکرات جدی و مکرر از جانب باشگاه همراه بوده و تکرار این رفتارها خصوصاً در فضای مجازی، این بازیکن جهت ارائه توضیحات در کمیته انضباطی باشگاه حضور پیدا خواهد کرد.

پیش از این مسئولین باشگاه استقلال با یادآوری مفاد قرارداد و ضرورت خودداری بازیکنان از انجام اقدامات و تحرکات غیرحرفه ای برخلاف مصالح باشگاه همچنین تعهدات بازیکنان در خصوص رفتارهای حاشیه ساز مدافع استقلال بارها به این بازیکن تذکر داده بودند.

باید دید با توجه به ادامه سرپیچی این بازیکن از تذکرات باشگاه وی در دیدار برابر فولاد خوزستان در ترکیب آبی پوشان قرار خواهد گرفت یا مشمول جریمه انضباظی باشگاه خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    12 5
    این بی ارزش اول فصل تمام کشورهای اروپایی و عربی را گشت و التماس کرد هیچ تیم خارجی و داخلی حاضر به گرفتنش نبودن دوباره اومد وبال استقلال شد
  • IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    9 5
    برید سبک زندگی کثیف این تازه به دوران رسیده ها رو ببینید تا بفهمید اینا دارن سنگ خودشون و کثافت کارهاشون رو به سینه میزنن نه مردم رو. تا وقتی به رفتار حرفه ای در قرار دادشون ملزم نشن اوضاع همینه
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
      11 1
      حروم خور مفتخور
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    11 6
    یکی دو ملیارد ازش خسارت آشوب ها رو بگیرید ایندفعه درست میشه
  • کمال IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    6 1
    مشکل پیج های هواداری، دلالیه، نه اینا. یه بار فکری باشون درافتاد، دیدید چه بلایی سرش آوردند. اون اتاق فکر دروغ نبود، واقعیه و سیستماتیک. هشتاد نود درصد پیج های پربازدید اینستاگرام در این هرم فساد قرار دارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس