مدرک جدیدی از دروغ پردازی شبکه سعودی +فیلم و عکس

رسانه سعودی بار دیگر با دروغ‌پردازی و شایعه پراکنی قصد حاشیه‌سازی در فضای ورزش کشور داشت.

به گزارش مشرق، شبکه سعودی اینترنشنال امروز با انتشار خبری دروغ و جعلی مدعی شد که پیام نیازمند، دروازه‌بان سپاهان اصفهان به دلیل حمایت از اغتشاشات با دستور مدیر عامل باشگاه و حراست فولاد مبارکه سپاهان از تیم سپاهان کنار گذاشته شده است و این بازیکن حتی اجازه حضور در تمرینات تیم را هم ندارد.

با این حال صحت و سقم این شایعه را جویا شدیم که این بار هم روسیاهی برای این رسانه سعودی و ضد ایرانی باقی ماند، زیرا اصلاً چنین شایعه‌ای صحت ندارد. رسانه سعودی اینترنشنال با این خبر فیک قصد بر هم زدن فضای روانی ورزش و هواداران فوتبال را دارد.

در زیر هم می توانید فیلمی از حضور نیازمند در تمرینات سپاهان مشاهده کنید. ضمن اینکه پوستر بازی سپاهان و پرسپولیس با عکس پیام نیازمند در صفحه رسمی باشگاه سپاهان قرار داده شده تا بار دیگر دشمنی این رسانه سعودی با کشور عزیزمان و مردم و ورزشکاران برهمگان اثبات شود.

مدرک جدیدی از دروغ پردازی شبکه سعودی در ورزش ایران +فیلم و عکس

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    10 1
    چرا علیه این شبکه که رسما دارد دامن به آشوب و تجزیه ایران می زند اخطار رسمی و تهدید انجام نمی دهید؟
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    11 1
    مادر یکی از مجریان شبکه ریاض اینتر نشنال چند روز پیش از انگلیس به ایران آمد و عمل جراحی انجام داد و پس از چند روز استراحت به انگلیس بازگشت ، حداقل میشه جلوی استفاده خانواده درجه یک این خائنین از امکانات و بیمه کشور را گرفت ....
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    1 0
    یه فکری بابد برای این قوتبالیست ها هم بشه. باید قوانین رفتار حرفه ای و تعهد به قانون قرار داد وضع بشه تا مثل تیم ها و بازیکنای خارجی حرفه ای باشن و با رفتار های نسنجیده برای تیم و ورزش کشور حاشیه درست نکنن. همه اینا میتونه در قرارداد ذکر بشه تا عده ای تحت جو، فشار یا به طمع امتیازاتی به واسطه تریبون داشتن علیه امنیت روانی و اجتماعی اقدام نکنن.
  • IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    1 2
    شما اینترنت ملی و بین المللی را وصل کن مردم ضرر نکن بعد دنبال کشف دروغ اسرائیل و عربستان باش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس