حملات مداوم دزدان دریایی علیه کشتی‌های ایران در آب‌های آزاد خنثی شد

فرمانده ناوشکن جمهوری اسلامی ایران جماران از خنثی‌سازی مداوم حمله‌های دزدان دریایی علیه کشتی‌های کشورمان در آب‌های آزاد خبر داد.

به گزارش مشرق، ناخدا یکم ابراهیمی فرمانده ناوشکن جمهوری اسلامی ایران جماران در ارتباط تصویری از عرشه این ناوشکن با پنجمین یادواره ۵۶۵ شهید ارتش استان قم گفت: ناوشکن بومی جماران هم اکنون به‌منظور برقراری امنیت کشتی‌های ایرانی و انجام عملیات‌های دریایی در دریای عدن حضور دارد.

وی افزود: این ناوشکن بارها مأموریت‌های مختلفی را در دریاهای آزاد برگزار و با موفقیت به میهن بازگشته است.

ناخدا یکم ابراهیمی با اشاره به عملیات‌های مختلفی که در هفته‌های اخیر این ناوشکن برای مقابله با دزدان دریایی انجام داده است، عنوان کرد: این مقابله ‌ا سبب شد تا مسیر امنی را برای عبور و مرور کشتی تجاری و باری کشورمان فراهم سازیم.

فرمانده ناوشکن جمهوری اسلامی ایران جماران در پایان خاطرنشان کرد: سربازان دلیر و شجاع این سرزمین در ناوشکن جماران همانند هم‌رزمان شهیدشان در به اهتزاز درآوردن پرچم نظام مقدس جمهوری در دریاهای آزاد از هیچ کوششی فروگذار نخواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    48 1
    سلام و خدا قوت خدمت یکایک مردان همه دریا ها ‌. چرا با این دزدان دریایی با اژدر پذیرایی نمی‌کنید . یا زنده گیری کنید ، یا با موشک و یا با پهپاد تکلیفشون رو روشن کنید .
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    1 2
    خواهش میکنم عزیزان چرا عنوان غلط بکار ببریم که مورد تمسخر یه مشت دربدر قرار بگیریم؟!!! مگه نداریم و نساختیم که بیاییم عنوان نادرست بکار ببریم؟ «ناوشکن» تعریفش مشخصه، جماران ناوشکن نیست. هرچی که هست مایه افتخار ایران و ایرانی ست اما ناوشکن نیست. چه اصراری دارید بگید ناوشکن؟ مکه قراره با گفتن ما ماهیت چیزی تغییر کنه؟ مثل اینکه به یه استوار هی بگیم جناب سرهنگ!!! هم به استاوره برمیخوره هم شنونده دمق میشه خوب!
  • علی افصحی IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    6 0
    این اخبار را به شیرین عقل های باند فاسد اصلاح طلب باید نشان داد که همواره ایران ضعیف و غیر مسلح را مثل اربابشان آمریکا می پسندند از یک طرف یک احمق اصلاح طلب می گوید به کشورم ایران توصیه می کنم به پهپادهای ضعیفش ننازد و از طرف دیگر زلنسکی دلقک آمریکا می گوید پهپادهای ایرانی بیچاره امان کرده و به همراه عرب وحشی از فروش سلاح ایرانی به روسیه هر روز خط و نشان می کشند. و این یک واقعیته که جماعت اصلاح طلب فاسد کوچه بازکن دشمن غدار است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس