اگر برای خرید برنج سری به فروشگاه‌های زنجیره ای یا فروشگاه‌های اینترنتی زده باشید، متوجه تنوع برنج‌های ایرانی و خارجی شده ‌اید. قیمت برنج برای هر کدام از محصولات مشخص است. اما شاید از خود سؤال کنید که کدام یک از برنج‌های ایرانی و خارجی بهترین گزینه هستند؟ قیمت آنها چقدر است؟ کدام راه برای خرید برنج ایرانی به صرفه تر است؟

در ادامه شما را با انواع برنج‌های ایرانی و خارجی آشنا می‌کنیم. در ضمن نکاتی ارائه می‌دهیم که انتخاب یکی از گزینه‌های خرید اینترنتی برنج یا خرید حضوری را برای شما آسان می‌کند.

خرید برنج ایرانی  راهنمای خرید بهترین برنج ایرانی و خارجی

با وجود تنوع برنج ایرانی و خارجی، هنوز هم انتخاب بسیاری از مردم برنج ایرانی است. علت اصلی آن هم مرغوبیت این برنج به حساب می‌آید. در میان انواع برنج ایرانی هم خرید برنج گلستان در اولویت اول بسیاری از خانواده‌ها قرار دارد. شاید به این دلیل که مرغوبیت برنج‌هایی مانند برنج هاشمی گلستان، طارم گلستان، نیم دانه گلستان، شکسته گلستان و کشت دوم گلستان برای همه آشناست. در ادامه دو برنج پرطرفدار ایرانی را معرفی می‌کنیم.

برنج هاشمی ممتاز

خرید آنلاین برنج های مرغوب ایرانی و خارجی موجود در بازار

برنج هاشمی ممتاز که اصالت آن به رشت باز می‌گردد، از مرغوب‌ ترین برنج‌های ایرانی است. دانه‌های بلند، چاق و سفید متمایل به کرم رنگ برنج هاشمی شاخصه‌های متمایز کننده این برنج به حساب می‌آیند. با این مشخصات انتخاب خرید برنج ایرانی آسان صورت می‌گیرد.

برنج گلستان

برنج گلستان یکی از مرغوب ترین برنج‌های ایرانی است که در انتخاب شالی، فراوری و بسته بندی محصولات آن از مشورت کارشناسان مجرب و به روزترین دستگاه‌ها استفاده می‌شود.

برنج طارم

برنج طارم که در شهری به همین نام کاشته شده، اکنون به طور وسیع در استان‌های شمالی کاشته می‌شود. خرید آنلاین برنج طارم به دلیل مرغوبیت آن بالاست. همین مسئله باعث شده که با برنج هاشمی قابل مقایسه باشد.

برنج ندا

برنج ایرانی ندا از ترکیب سه برنج سنگ طارم، حسن سرایی و آمل-۳ تهیه می‌شود. کیفیت بالا و پخت خوب این برنج باعث شده که هنگام خرید اینترنتی برنج بهترین گزینه باشد.

برنج دم سیاه

این برنج ایرانی که هنگام پخت قد می‌کشد، شباهت زیادی به برنج هاشمی دارد. بسیاری از خانواده‌ها هنگام خرید برنج ایرانی، برنج دم سیاه را انتخاب می‌کنند. به همین دلیل در کیسه‌هایی با وزن متفاوت عرضه می‌شود.

برنج فجر

افرادی که می‌خواهند برای مجالس و مهمانی‌ها برنج بپزند، برنج خوش پخت و معطر فجر را انتخاب می‌کنند. قیمت برنج فجر به گونه ای است که بسیاری آن را جایگزین برنج‌های خارجی می‌کنند.

برنج طبیعت

برنج طبیعت ایرانی یکی از مرغوب‌ترین برنج‌هاست که از نوع برنج هاشمی و یا برنج طارم محسوب می‌شود. این برنج هم هنگام خرید آنلاین برنج، به عنوان انتخاب برتر بسیاری از خانواده‌های ایرانی شناخته می‌شود.

برنج محسن

برند محسن یکی از معطرترین و خوش پخت ترین برنج‌های ایرانی را تولید می‌کند. خرید اینترنتی برنج محسن یکی از بهترین روش‌های تهیه این کالا به حساب می‌آید.

انتخاب و خرید برنج‌ خارجی

بسیاری از خانواده‌ها خرید برنج خارجی را با توجه به قیمت رو به افزایش برنج و ظاهر کشیده و قد بلند برنج ترجیح می‌دهند. انواع برنج خارجی شامل برنج هندی، پاکستانی و تایلندی هستند که در ادامه به آنها نگاهی می‌اندازیم.

برنج هندی

خرید آنلاین برنج های مرغوب ایرانی و خارجی موجود در بازار

برنج‌های مرغوب با برندهای محسن، طبیعت، خاطره، مژده و تبرک بسته بندی‌های ایرانی از برنج‌های مرغوب هندی هستند. قیمت برنج هندی و ظاهر خوب آن بعد از پخت مهم ترین دلایل برای انتخاب آن به حساب می‌آیند.

برنج پاکستانی

خرید اینترنتی برنج پاکستانی هم به دلیل پخت خوب و ظاهر مناسب افزایش یافته است. برنج واردتی باسماتی پاکستان به عنوان برنج درجه یک این کشور در ایران از محبوبیت بالایی برخوردار است.

برنج تایلندی

برنج تایلندی که عموماً با قیمت تنظیم بازار به فروش می‌رسد، برنج مرغوب خارجی دیگری است. قیمت برنج تایلندی علاوه بر کیفیت و ظاهر خوبش باعث شده که به عنوان یکی از برنج‌های پرفروش و محبوب شناخته شود.

قیمت برنج ایرانی مرغوب چقدر است؟

قیمت برنج گلستان 5 کیلویی و 10 کیلویی با هم متفاوت بوده و بین 550 هزار تا 1.170 میلیون تومان قرار دارد. این تنوع باعث شده که خرید برنج گلستان نسبت به رقبای خود بیشتر باشد. این در حالی است که قیمت برنج هاشمی در مقایسه با قیمت برنج گلستان تفاوت چندانی ندارد. هزینه آن برای بسته‌های 5 و 10 کیلویی بین 600 هزار تا 1.300 میلیون تومان متغیر است.

برنج ایرانی ارزان و باکیفیت کدام است؟

برای خرید اینترنتی برنج ایرانی مرغوب و ارزان مشاهده قیمت برنج گلستان، طبیعت، محسن و سایر برنج‌های مرغوب در انتخاب کمک می‌کند. هرچند برنج استخوانی طارم، برنج هاشمی درجه یک و برنج فجر به عنوان ارزان ترین برنج‌های ایرانی هستند.

بین برنج خارجی هندی و پاکستانی کدام بهتر است؟

برنج هندی و پاکستانی به عنوان مرغوب ترین برنج‌های خارجی به حساب می‌آیند. هرچند کیفیت و سرعت پخت برنج پاکستانی بالاتر از انواع برنج هندی است. در ضمن عطر بهتری نسبت به برنج هندی دارد. البته فراموش نکنیم که تنوع برندهای برنج هندی بیشتر است.

خرید برنج طارم یا برنج هاشمی؟

بسیاری از خانواده‌ها به خرید آنلاین برنج طارم و برنج هاشمی دست می‌زنند. اما باید توجه داشت که برنج طارم پخت بهتر و آسان تری دارد. در حالی که عطر برنج طارم و هاشمی شبیه به هم هست. از نظر قیمت نیز تفاوت چندانی میان این دو برنج ایرانی مرغوب وجود ندارد.

برنج ایرانی با قیمت مناسب را از کجا بخریم؟

اگر شما هم می‌خواهید خرید برنج را با قیمت به صرفه ای انجام دهید، خرید آنلاین برنج از فروشگاه اینترنتی اسنپ مارکت را به شما توصیه می‌کنیم. وجود کدهای تخفیفی که روی انواع برنج‌ها اعمال شده دلیل مهمی به حساب می‌آید. هرچند شما بدون اینکه نیاز به پرداخت هزینه برای رفت و آمد داشته باشید و همچنین در اسرع وقت می‌توانید در منزل سفارش خود را دریافت کنید. به این ترتیب خرید برنج گلستان یا سایر برنج‌های ایرانی با مناسب‌ترین قیمت انجام می‌شود.

خرید آنلاین برنج از اسنپ مارکت

افزایش قیمت برنج ایرانی و خارجی در سال‌های اخیر برای ایرانیان دردسرهایی داشته اما اسنپ مارکت امکان خرید اینترنتی برنج با قیمت‌های مناسب را فراهم کرده است. وجود کدهای تخفیف مختلف و حتی تخفیف به دلیل معرفی اسنپ مارکت به دوستان یا اولین خرید امکان خرید مقرون به صرفه را برای خانواده‌های ایرانی به وجود آورده اند. در واقع اسنپ مارکت در راستای افزایش رفاه خانواده‌های ایرانی تلاش می‌کند. بنابراین شما می‌توانید به سهولت خرید برنج ایرانی و خارجی را با اپلیکیشن یا وب سایت اسنپ مارکت انجام دهید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس