کد خبر 1422911
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵

مقایسه هتل‌های لوکس کیش؛ شایگان، ترنج، داریوش

یکی از مهم‌ترین و زیباترین مقاصد گردشگری ایران، جزیره کیش است. شما می‌توانید در تمام فصول به این جزیره مرجانی سفر کرده و اوقات خوشی را سپری کنید. کیش علاوه بر آب و هوای بی‌نظیر خود، امکانات رفاهی و تفریحی زیادی دارد. همچنین هتل‌های لوکس زیادی داشته و امکان اقامتی راحت را برای شما فراهم می‌کند. در این مقاله قصد داریم هتل‌های لوکس کیش مانند هتل داریوش را از نظر امکانات بررسی کرده و آن‌ها را مقایسه کنیم.

هتل شایگان

هتل پنج ستاره شایگان بسیار لوکس بوده و از سال ۱۳۸۲ پذیرای گردشگران کیش است. این هتل ۳ طبقه و ۱۳۰ سوئیت و اتاق دارد. این مجموعه در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده و در ابتدای بلوار رودکی واقع شده است.

امکانات

وجود رستورانی با ظرفیت ۲۵۰ نفر، از امکانات ویژه این هتل است. این مجموعه، با ارائه رایگان اینترنت در لابی، به مهمانان خود خدمت کرده و نمازخانه، فروشگاه و کافی شاپ دارد. همچنین به صورت شبانه روزی پذیرش داشته و تاکسی سرویس دارد. اتاق‌های هتل شایگان، مجهز به امکاناتی از جمله حمام، روم سرویس، مبلمان، تلویزیون، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی و… بوده و سرو صبحانه در این هتل کاملا رایگان است.

  • اتاق‌ها

دو تخته ویلایی

سه تخته هتلی

دو تخته هتلی

  • سوئیت‌ها

یک خوابه سه نفره ویلایی

جونیور یک خوابه با ظرفیت سه نفره هتلی (جکوزی دار)

یک خوابه با ظرفیت سه نفره ویلایی با سرویس اضافه

جونیور یک خوابه با ظرفیت سه نفره هتلی و سرویس اضافه (جکوزی دار)

دوخوابه شش نفره

مقایسه هتل‌های لوکس کیش؛ شایگان، ترنج، داریوش

دسترسی به مناطق دیگر

با اقامت در هتل شایگان کیش می‌توانید به راحتی مراکز تفریحی و تجاری مثل مجتمع پردیس یک و دو، مجتمع تجاری پانیذ، پارک دلفین‌ها، پارک مرجان‌ها، اسکله تفریحی کیش و… را ببینید.

هتل ترنج

هتل ترنج کیش در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده و روی آب‌های خلیج همیشه فارس واقع شده است. فاز اول این هتل روی آب قرار گرفته و فاز دوم آن در ساحل جزیره است. این هتل علاوه بر معماری متفاوت خود، امکانات ویژه‌ای داشته و انتخاب مناسبی برای اقامت گردشگران است.

امکانات

این هتل رستورانی با ظرفیت ۳۰۰ و پارکینگی با ظرفیت ۵۰ نفر دارد. امکاناتی مانند استخر داشته و در قسمت لابی اینترنت رایگان ارائه می‌دهد. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به کرایه اتومبیل، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، فضای سبز، کافی شاپ و... اشاره کرد. همچنین اتاق‌های این مجموعه اقامتی نیز امکاناتی مانند یخچال، چای ساز، مبلمان، تلفن، روم سرویس و... دارد. ارائه آب رایگان و سرو صبحانه نیز از دیگر امکانات این مجموعه است.

  • اتاق‌ها

دو تخته رو به ترنج هافبرد

دو تخته رو به دریا هافبرد

دوتخته رو به غروب هافبرد

  • سوئیت‌ها

دونفره رویال رو به غروب هافبرد

سه نفره رویال رو به ترنج

دونفره رویال رو به ترنج هافبرد

چهار نفره امپریال هافبرد

دونفره رویال رو به دریا هافبرد

دسترسی به مناطق دیگر

این هتل با قرار داشتن در نزدیکی بازار دامون دریا یک و دو، اسکله تفریحی، بولینگ مریم، کیبل اسکی و... انتخاب مناسبی برای اقامت گردشگران بوده و فاصله کمی از مکان‌های تفریحی و مجتمع‌های تجاری دارد.

مقایسه هتل‌های لوکس کیش؛ شایگان، ترنج، داریوش

هتل داریوش

یکی از معروف‌ترین هتل‌های لوکس کیش، هتل داریوش کیش است. این هتل پنج ستاره بوده و در شرق جزیره واقع شده است. این مجموعه اقامتی یکی از جاذبه‌های توریستی کیش بوده و معماری آن برگرفته از تخت جمشید است. شما می‌توانید با اقامت در این هتل، چشم انداز زیبایی به سواحل خلیج فارس داشته و اوقات خوشی را برای خود و دیگران فراهم کنید.

امکانات

مجموعه آبی، دریاچه اختصاصی و زمین‌های ورزشی از امکانات ویژه این مجموعه است. همچنین رستوران با ظرفیت ۲۸۰ نفر و پارکینگ با ظرفیت ۱۲ خودرو از دیگر امکانات این هتل است. علاوه بر این، اینترنت لابی به صورت رایگان ارائه می‌شود و سرو صبحانه بر عهده مجموعه است. کافی شاپ، فروشگاه، مرکز خرید، پذیرش ۲۴ ساعته و... از دیگر امکانات این هتل است. اتاق‌های این مجموعه نیز مجهز به امکاناتی مثل بالکن، یخچال، چای ساز، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع و… است.

  • اتاق‌های دو تخته

استاندارد رو به باغ

کابانا در محوطه باغ

لوکس رو به دریا

کابانا رو به دریا در محوطه باغ

لوکس رو به باغ

کابانا در محوطه باغ (حمام سانروف)

استاندارد رو به دریا

  • سوئیت‌ها

دونفره استودیو لوکس رو به باغ

رویال لوکس چهار نفره رو به دریا

دو نفره آتوسا لوکس رو به باغ

رویال لوکس چهار نفره رو به باغ

دو نفره آتوسا لوکس رو به دریا

دسترسی به مناطق دیگر

این هتل کیش به بازار پردیس یک و دو، کیبل اسکی، بازار مرجان، اسکله تفریحی، حافظیه و... نزدیک بوده و در فاصله کمی از اماکن تفریحی و گردشگری قرار دارد.

در این مطلب هتل‌های لوکس کیش را معرفی کرده و امکانات آن‌ها را بررسی کردیم. تمام این هتل‌ها انتخاب مناسبی برای گردشگران بوده و در فاصله کمی از مکان‌های تفریحی و گردشگری قرار دارند. شما می‌توانید با رزرو اتاق در این هتل‌های لوکس و شیک، اقامت راحتی داشته و خاطرات به یاد ماندنی برای خود و عزیزانتان به یادگار بگذارید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس