مهناز افشار

مهناز افشار با تصور اینکه در این ایران توییت‌های ساختارشکنانه منتشر کرده و با ادعای اینکه برای او پرونده سازی شده در تجمعات مردم شهر دوسلدورف حضور پیدا کرد اما با واکنش‌های عجیبی مواجه شد.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق- در کشاکش اعتراضات حامیان آشوبگران در شهر دوسلدورف، صفحه اینستاگرام شبکه «من و تو» ویدئویی را منتشر کرد که جمعی از ایرانیان این شهر به صورت دسته‌جمعی به «مهناز افشار» حمله‌ور شده‌اند و اطرافیان و آشنایان این بازیگر تلاش می‌کنند که این بازیگر سابق سینمای ایران صدمه‌ای نبیند. این تصویر تاثیر شگرفی در فضای مجازی داشت و درباره آن اظهارنظرهای متفاوتی نوشته شد و دامنه موضوع‌گیری‌های بسیار منفی مخالفان این بازیگر حتی در میان توده اپوزیسیون بسیار گسترده است.

اعتراضات اخیری که در ایران در هسته‌های ۵۰ الی ۱۰۰ نفره به اغتشاش و تخریب اموال عمومی منجر می‌شود و حاضران در آن صرفا به فکر تولید ویدئو و تامین خوراک برای شبکه‌های مجازی و شبکه‌های تلویزیونی فارسی زبان هستند، دارای زیرساختی غیرهدفمند و آنارشیستی است و جایگاه اجتماعی و حتی مفهوم برابری در آن جایی نخواهد داشت.

با گذشته ۱۵ روز سویه‌ها و نشانه‌های دقیق‌تری از این حرکت آنارشیستی در داخل و خارج از کشور خودنمایی می‌کند و سوگیری‌های هرج و مرج طلبانه آشوب اخیر به خارج از کشور هم سرایت کرد و حمله به سفارت ایران و مرکز اسلامی در لندن تبدیل استدلال مهمی در تحلیل این حرکت هرج و مرج طلبانه است.

سلبریتی‌هایی که سعی در همراهی با آشوبگران داخل و خارج را دارند، به مهمترین قربانیان این جنبش آنارشیستی تبدیل خواهد شد و حمله به مهناز افشار بزرگترین زنگ خطر برای چهره‌هایی است که در داخل و خارج از کشور  سعی در این همراهی را دارند.

از منظر این جنبش آشوب‌طلبانه هر جنبده‌ای که در ۴۳ سال اخیر در جمهوری اسلامی امکان رشد داشته و تبدیل به یک چهره آیکونیکی شده در اشکال مختلف مورد حمله قرار می‌گیرد. نکته جالب خیل حملات مجازی به صفحاتی در اینستاگرام است که بیانیه اخیر میرحسین موسوی را منتشر کرده است. این حملات نشان می‌دهد آشوبگران دارای هیچ قیود سیاسی نیستند و حتی از رهبر معترضان در سال ۱۳۸۸ هم عبور کرده‌اند.

مهناز افشار  با تصور اینکه در این ایران توییت‌های ساختارشکنانه و معترض فراوانی را منتشر کرده و با ادعای اینکه برای او پرونده سازی شده و مدتی در شهر دوسلدورف زندگی کرده در راهپیمایی آشوبگران این شهر شرکت کرد و با واکنش بی‌سابقه‌ای مواجه شد.

مهناز افشار در تهران باد کاشت، در دوسلدورف طوفان درو کرد

افشار با این تلقی که در زمانی که در ایران بوده از داریوش خواننده پشتیبانی مجازی کرده، در کنار ابی(ابراهیم حامدی) در شبکه وابسته به سعودی‌ها برنامه پرشین گات تلنت را داوری کرده و با کلی تصورات ساختگی دیگر می‌تواند با کشف حجاب به جمع آشوبگران بپیوندد و نام او در لیست شبه براندازان ثبت شود.

اما هرج‌ومرج طلبان این تصویر را از او نمی‌پذیرند و او را به این مسئله متهم می‌کنند که سال‌ها از مزایا حضور در سینمای جمهوری اسلامی بهره‌مند بوده و حالا می‌خواهد از مزایای مخالف بودن هم بهره‌مند شود، به این ترتیب از تجمع آنارشیست‌ها رانده می‌شود.

مهناز افشار در تهران باد کاشت، در دوسلدورف طوفان درو کرد

افشار برای تعدیل این فضای رادیکال که دیروز حول او شکل گرفت و حملات فراوانی از سوی آشوبگران مجازی به او شد، در اقدامی نسنجیده با بی‌بی‌سی فارسی گفت‌وگو کرد تا از میزان حملات مجازی به او کاسته شود، چون جایگاه خیالی خودساخته‌اش را از دست رفته می‌دید. اما این مصاحبه نیز تبدیل به ضد مهناز افشار شد.

جمال‌الدین موسوی مجری بی‌بی‌سی فارسی با طرح سئوال شیطنت‌آمیزی این مسئله را مطرح می‌کند شما همواره در فضای مجازی مواضع خود را مطرح کرده‌اید اما آنرا تاکنون با رسانه‌ها در میان نگذاشته‌اید. همین سئوال تبدیل به باتلاق دیگری برای مهناز افشار می‌شود. او سال‌ها در ایران در میزانسن‌های فرمایشی گفت‌وگو محور حضور داشته که عمدتا تدوین شده‌اند و هیچگاه در یک گفت‌وگو زنده حضور نداشته است و شیوه پاسخگویی او شبیه حفظ کردن توییت‌های معترضی است که در چند وقت اخیر در فضای مجازی منتشر شد.

او اعلام می‌کند که همواره تلاش می‌کرده صدای مردم باشد در حالیکه او در حال برندسازی کاملا وسط‌بازانه‌ای برای خودش بوده است. ازدواج با یک خانواده سیاسی مورد اعتماد حاکمیت و انتشار محتواهای مثلا ضد جریان هیچگاه نمی‌تواند تبدیل به صدای مردم باشد و حالا با حمله خارج‌نشینان به او درخواهیم یافت تلقی این بازیگر متوسط سینما از  مردم به اندازه درک او از هنر و سیاست  است. او صدای هرج و مرج طلبانی بوده که امروز حاضر نیستند حتی در تجمع بی‌خطر آنان حضور داشته باشد.

کشف حجاب رسمی هم برای مهناز افشار به صورت رسمی در بی‌بی‌سی فارسی نمی‌تواند آورده سیاسی برای این بازیگر باشد. مجری بی‌بی‌سی در ادامه سئوالات شیطنت‌آمیزش موضوع حجاب اجباری را با این بازیگر مطرح می‌کند و او هم پاسخ می‌دهد که به این حجاب اعتقادی نداشته و صرفا برای حضور جلوی دوربین از یک تکه پارچه (به زعم خودش) استفاده کرده است. این مسئله نشان می‌دهد او اگر بار دیگر به سینمای ایران بازگردد بازهم حجاب الزامی را برای کار رعایت خواهد کرد.

مجری از عبارت «حجاب اجباری» سئوال می‌کند و او به عبارت «حجاب اختیاری»  اکتفا می‌کند بازیگر فیلم «قسم» (محصول سازمان اوج) بار دیگر نشان داد بدون دیالوگ‌های حفظ شده نمی‌تواند در یک مصاحبه چالشی سیاسی حضور پیدا کند. بازیگر فیلم قصه پریا محصول ناجی‌هنر (موسسه وابسته به نیروی انتظامی) در این گفت‌وگو توضیح می‌دهد که اعتقادی به حجاب نداشته اما با خانواده‌ای وصلت کرده که التزام عملی  به اصل حجاب داشته‌اند.

مهناز افشار در تهران باد کاشت، در دوسلدورف طوفان درو کرد

مجری رسانه ملکه از تغییر حکومت سئوال می‌کند و مهناز افشار از همدلی ایرانیان در شهرهای مختلف می‌گوید. در حالیکه «آشوبگرانظاهر همدل» او را از جمیعت خود اخراج کرده‌اند اما بازیگر فیلم «متروپل»   در این  گفت‌وگو اصرار دارد که حاکمان صدای اعتراضات را بشنوند.

مجری بازهم سئوال می‌کند منظور شما از حاکمان کیست؟ این بازیگر بازهم از پرسش اصلی فرار می‌کند اما نمی‌تواند ادعا کند او از حاکمان بسیاری در سیستم حمایت کرده و حامی آنان بوده است. خطبه عقد او را محمد خاتمی خوانده است، او در دو انتخابات اخیر از حسن روحانی حمایت کرده و در لیست مسافران حجی بوده که حامی این سفر اسنفدیار رحیم‌مشایی است و از اتصالات سیاسی و تناقض‌های بازیگر فیلم دارکوب (به تهیه کنندگی سید محمود رضوی) می‌توان  لیست مفصل‌تری تهیه کرد.

 اخراج مهناز افشار از تجمعات نشان داد که دامنه آشوب‌طلبی اخیر هسته بسیار سختی دارد و او  همچنان در تلقی وبینش آنان به عنوان بازیگر سیستم شناخته می‌شود و مصاحبه با بی‌بی‌سی فارسی هم نمی‌تواند جایگاه شبه معترض بازیگر خیابان چهل و یکم (به تهیه کنندگی سید محمود رضوی) را ترمیم کند.

بار دیگر باید این تلقی را در باید میان سلبریتی‌ها تقویت کرد که با هر  بینشی که سعی در تقویت حرکت آشوبگران دارند، اگر به صورت میدانی با آنان مواجه شوند با برخوردهای مسالمت‌آمیزی مواجه نخواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 88
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    کار خوبی کردن هم از توبره میخورد هم از آخور. وسط نمیشه بازی کرد یا طرف مردم یا طرف حکومت
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      63 13
      مامان عروس کجا بودی تا حالا؟
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      98 19
      مردم وحکومت یکی هستند وبا جماعت حرامزاده منافق ودشمنان وصهیون نجس وتجزیه طلبان و.... رودررو!
    • پدی ازپیج همسایه IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      24 40
      خوشم میاد ملت عادی اگاه شدن و فرق حکومتی و تندرو و شرقگدا،ملت عادی(مثل من) ، وسط باز(امثال مهناز) ، تجزیه طلب و تروریست و غربگدا رو میفهمن.
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      82 10
      این کلمه مردم رو از دهانتان بیرون بکشید مردم و حکومت از هم جدا نیستن چون همونطور که تو این دو هفته مشخص شد مردم فقط آرامش و معاش براشون مهمه نه حرکت‌های کثیف تحمیل شده از طرف هرج و مرج طلبهای اجاره شده
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      48 5
      این کلمه مردم رو از دهانتان بیرون بکشید مردم و حکومت از هم جدا نیستن چون همونطور که تو این دو هفته مشخص شد مردم فقط آرامش و معاش براشون مهمه نه حرکت‌های کثیف تحمیل شده از طرف هرج و مرج طلبهای اجاره شده
    • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      70 10
      مردم طرفدار حکومت اسلامی هستند. چهار نفر آشغال خیابون جزو مردم حساب نمیشوند کاکو
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      47 2
      اصل هدفششون رو این لو داد... یا مردم یا حکومت. وقتی بین مردم و حکومت دو قطبی ایجاد بشه نه امنیتی میمونه نه اقتصادی و نه کشوری. البته ایران عرصه سیمرغ است مگسان خواب پرواز میبینند...
    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      42 4
      مردم و حکومت یه طرفن داداش. اون طرف تروریستا و وندالیستا و چاقوکشان
    • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      23 1
      ّین جکومت و مردم نه بین حکومت و نامردمان خائن
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      33 4
      حکومت ایران همون مردمه ، اما در مقابل شما گوشتون به حکومت های خارجیه و هرچی میگن انجام میدین
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      37 4
      بشین سر جات ، مردم و حکومت یکی هستند ، همین که خیل عظیم مردم تو این اغتشاشات همراهیتان نکردند باید اینو میفهمیدید که مردم و حکومت از هم جدا نیستن
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      41 3
      مردم و حکومت با هم در مقابل هر چی مزدور و اراذل اجاره ای هستند
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      26 1
      نظر دو پهلو هم مثل آدم دو پهلو برای مردم مسلمان و مومن در ایران اسلامی روشن و معلومه !!! مردم می دانند که دولت باید جلوی نفوذی ها و رانت خوارها را بگیرد و برای همین به نظام اسلامی اعتماد می کنند ، خیلی بیشتر از نظامهای لیبرالی و غیره که در این خصوص سالهاست امتحانشان را در جای جای جهان خیلی بد پس داده اند . اما چیزی که کاملا و قطعا روشنه اینکه هیچکدام از مردم ایران پا روی خون شهدای بیش از 43 سال مقابله با خباثت و مکر و حیله و فساد شیطان بزرگ آمریکا و اذنابش نمیگذارند . منافقین و نفوذی ها و مزدوران اجاره ای و جو گیر شده های غربگدا روز قیامت هیچ جوابی برای خون شهدا نخواهند داشت . البته مشکل از فهم کم آمریکا و اذنابش است که هنوز هم متوجه کنه وجود ملت مسلمان ایران نشده و نخواهند شد . خلاصه که به هوش باشید که اجرای کلام خداوند سبحان در قرآن مجید قطعی است زیرا ناموس خلقت با آن عجین شده. الله اعلم. اللهم عجل لولیک الفرج والعافیة و النصر
    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      8 2
      موهاش کم پشت شده، داره کچل میشه
    • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      19 3
      مردم و حکومت در جمهوری اسلامی یکی‌اند. اون غرب کافر است که مردم را سرکیسه می‌کند. این‌ جا حکومت از مردم و در راه ارزش‌های الهی است. این وسط چیزی نصیب تو نمیشه به جز مشکل به جای میم پ
    • US ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      0 25
      مامان عروس سر قبر تو بود
    • امیر IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      3 17
      تو دقیقا کجایی
    • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      21 3
      مردم از دید تو همین چهارتا اغتشاش گر هستند که با کومله و دمکرات و الاحوازیه و جیش الظلم همصدا شدند. بعد اون جمعیت میلیونی مدافع چی، حتما اونا خود حکومت‌ها هستند. ماشالله ما چقدر حکومتی داریم.
    • CA ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      14 1
      توبره و آخور و منبع درآمد مهناز افشار و امثال او در ایرانه، ولی سواری دادنشون به آمریکا ،رژیم صهیونیستی و آلسعوده. این حرامیهای خیانتکار از آل‌کوفتهای عرب دستور میگیرن که مخالفانشون رو برای یه انتقاد ساده میندازن زیر اره قصابی و یا گردن میزنن. جالبه این ورشکستگان اخلاقی اینهمه دم از ایران آریائی میزنن اما افسارشون دست آلسعود و صهیونیستهاست.
    • IR ۰۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      5 1
      هر کسی با به خشم‌آوردن خدا، به دنبال راضی نگه‌داشتن مردم باشد، خدا او را به همان مردم وامی‌گذارد.امام حسین (ع).دقیقا حال الان امثال مهناز افشاره.استیصال از قیافش میباره تو این عکس
    • IR ۰۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      5 0
      اشتباه مثبت شد متاسفانه.مردم و حکومت اسلامی جدا از هم نیستن عزیز
    • DE ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      2 0
      اهناز مفشار الان کیلوئی چند؟؟
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    50 1
    ما به این جور کیس ها میگیم چوب دو سر فلان. آدم رو یاد شمر و عمر و سعد میاندازه که بعد از جنایت شون، یزید از اون ها برائت جست! این جماعت به همین راحتی همدیگه رو خراب می کنن!
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    23 3
    مدل موها رو مثل ریاحی بسته چرا نمیخواد خودش باشه چرا هنری از خودش ندارد تقلید تا کجا
    • پدی ازپیج همسایه IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      10 53
      مقایسه ی بانو کتایون ریاحی بااون متانت و منطق و چهره ی نورانی وشجاعت با مهناز وسط باز که از شیرخشک نی نی های این سرزمین پولدار شده؟شوخیشم قشنگ نیست😐
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      36 6
      کتایون ریاحی و مهناز افشار یه طرف یه سکه هستن نه حتی دو روی یه سکه ! هر دو نون رو به نرخ روز خوردن و حتی همین حالا هم منافقانه رفتار میکنن
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      32 3
      با اون متانت؟ عجب! بیچاره متانت
    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      10 1
      درجواب به خذعبل پدی ابله جون این دفعه ضدانقلاب فکرکرده میادایران جنگ وتهدیدشو ازخارج اماده کرده بودولی نمیدونن این بحران تاچندساعت دیگه همانطورکه کم شدتمام میشه ولی فحاشی وتخریب این زامبیهاازایران تاپلیس اروپا وکادربهداشت واموال خصوصی وعمومی تجربه خوبی شد تاازمجاری قانونی اقدام بشه
    • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      32 3
      چهره نورانی کتایون ریاحی خخخخخخ
    • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      9 1
      کتایون باید خودش رو به یک دامپزشک نشون بده
    • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      18 1
      چهره نورانی ریاحی 😃متانت🤣🤣🤣🤣🤣
  • بختیاری IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    40 3
    ارزش این وطن فروش از آفتابه مسی دست مش ماشاالله کمتر هست.
  • علی IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    34 1
    اپوزیسیون متمدن! نوش جون همه متوهم ها هاهاهاهاهاهاها!خخخخخخخخ
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    17 2
    سال ۸۸ هم خیلی از آشوبگران به طرفداران موسوی می کنند : موسوی کیلو چنده ؟!!!
    • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      3 1
      دو روز دیگه توی حصر رحمت
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    15 2
    فک کردی خیلی کسی شده ، زیبای خفته است و خیلی خاصه
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    12 2
    پست مقام میخاد حسابی اشک اش در آمده😂
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    7 1
    جوگیر
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    9 6
    به خاطر اینکه نون نظام را در گذشته خورده و به اونجا پناه برده دیروز از تجمع رانده شد و در یک صورت اجازه حضور در تجمع دوسلدورف بهش داده می شد که شعار مرگ بر دیکتاتور سر می داد
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      10 5
      حالا با این تجمعات میخوان برعندازی کنن؟ خخخخخخ جمش کنید بابا
    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      8 0
      اون مو زرد بهش میگه ****بچه های مردمو با شیر خشک ها کُشتی.. در واقع کاری باهاش کرد که شماها نتونستید و شماها شوهرش را تبرئه کردید
    • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      2 1
      شیر خشک ها را هم که از همون فرنگ اوردن که خون الوده و شیمیایی داده بود !!!!
    • انقلابی IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      4 2
      این کارها جزئی از وحشی‌گری و دیکتاتوری اپوزیسون.جایی که سلطنت طلب و منافق عین سگهای همدیگرو میزنن که دیگه افشار تاریخ مصرف گذشته جای تود داره
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    7 2
    مخالف نظام و حکومت یک چیزه تجزیه طلب یک چیز دیگر این سلبریتی ها سواد سیاسی ندارند
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    4 1
    خخخخ چه تیتر جالبی مشرق احسنتتتتت
  • عطار IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    8 2
    نهایت ارزش امثال مهناز افشار برای اربابان در حد همون دستمال توالت هست. قابل توجه کدخدا پرستان داخلی بنفش
  • سیدمهدی IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    9 2
    و با باد معده به فنا رفت
  • US ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    8 26
    مهناز بین ملت و حکومت جمهوری اسلامی باید یکی را انتخاب می کرد ولی در عمل جانب هر دو را گرفته و قاطی کرده بود و به خاطر همین ، ایرانیان دوسلدورف پیام حسن نیت و سزای این رفتار دوگانه را در تجمع دیروز اینگونه دادند وگرنه شرط اصلی حضورش در تجمع این بود که باید رسما از حکومت و جمهوری اسلامی اعلام نفرت و بیزاری می کرده و در عمل با صدای بلندی شعار زن زندگی آزادگی و مرگ بر نظام و مرگ بر دیکتاتور سر می داد تا دل ایرانیان دوسلدورف را بدست می آورد.
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      8 2
      خب کم بخور :)
    • عصبانی IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      4 3
      ساکت شو مزدور.وحشی گریهه توتو توجیح نکن.از،شما جماعت داعشی یگ صفت بیشتر از این انتظاری،نیست
    • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      8 0
      مهناز باخت بد هم باخت
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    18 3
    از ترس اینکه لختش نکنند چقدر هم لباس پوشیده نسبت به بقیه...خخخ دلقلک بیچاره فکر کرده بود الان دورش حلقه میزنند میشه یکی از لیدرها...
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    2 1
    ضد انقلاب فقط واسه کارشون میخوانش
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    2 0
    این و کتایون و دوستانشان تا وقتی که برورویی دارند ،تحویلشان میگیرند، وقتی فرسوده و مستعمل می شوند دنبال دیده شدن هستند.
  • IQ ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    2 2
    مهناز فقط به درد سو استفاده شون علیه نظام به دردشون میخورد
    • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      0 0
      مگه تواروپا بافحاشی وحمله ضدانقلاب وضرب وشتم وتهدیدهم ومجروح کردن پلیس شد ماتحلیلی کردیم
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    1 2
    مهناز افشار! قران میفرماید: تا کاملا اعلام کفر به اسلام نکنی از تو راضی نمیشوند... بعبارتی با شیوه منافقانه و مذبذبانه در هیچ جایی، جا نداری. یا رومی رومی یا زنگی زنگی...
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    5 1
    طرف تنها هنرش این بوده که شبیه کسی بوده که اونم آلت دست و مزدور یک عده دیگه بوده، حالا ببین اونهایی که الگو و لیدرشون اینه دیگه کی هستند.
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    2 1
    مگه وزیر کشور نگفت غائله تموم شده پس چرا هنوز ادامه داره، چرا اینترنت را قطع کردین؟
  • DE ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    7 0
    برای شهرت و پول عروس یک مقام دولتی میشه و بعد از ازدواج ، مدام کثافتکاری و دزدی شوهرشو ماستمالی میکنه ، بعد بایک طلاق مصلحتی یا صوری میره آلمان و با پولهای نامشروع یاسین که از ایران براش میرسه و یا قبلا در بانکهای آلمان پس انداز کرده ،توی این کشور گرون ، خوشگذرانی میکنه درعین حال همه جا با یک حجاب نیمدار عکس میندازه یعنی که هنوز مقید به حجابه ،بعد از ماجرای مهسا و مخالفت زنها با حجاب ،یکباره با کشف حجاب میاد وسط مردم و ادای مردمی بودن درمیاره .. گمشو دوزاری ..
  • فردین FR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    6 1
    یک وطن فروش فرصت طلب آخر خط !
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    6 0
    مهناز افشار از نظر مردم ایران :( رفت آنجا که نادر رفت )
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    3 2
    آیه قرآن: « تحسبهم جمیعا وقلوبهم شتی» خیال می کنی اینها همدل هستند در حالی که قلبهایشان با هم نیست بلکه متشتت است خیالتان راحت اینها اختلافشان با خودشان خیلی بیشتر از جمهوری اسلامی است
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    4 1
    این مثل تو تـو آلبانی نیست که از توبره مریم مدام نوشخوار کنه.
  • GB ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    4 0
    این فاجعه ها مجازات خواهند شد بدست مردم
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    5 0
    مهناز افشار مدتهاست که با وطتن فروشی ارتزاق میکنه.
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    1 2
    مشرق ازش خبر می نویسی میره میگه ببین حاکمان بر صضد من هستن اینجوری به نفع خودش برداشت میکند
  • بنیامین IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    5 1
    قابل توجه سلبریتی های خائن داخلی !!توی هیچ سیستم و نظامی نمیتونین درآمد میلیاردی از سیستم داشته باشین و اینجوری جفتک بندازین
  • mojtaba SE ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    4 1
    جالب است ,که تظاهر کننده گان 2 زاری و نان به نرخ روز بخور با فرهنگ فشل و بی ارزش هچل در هفت غربی عبری دوست ندارن با عرب زده ها دیده بشن..پاینده ابر قدرت ایران عزیزم
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    7 2
    حکایت این جماعت مزدور مانند همان خائنی است که وقتی مغولان حمله کردند بجای دفاع از مردم، به پیشواز آنها رفت که بگوید من با شماهستم مغولان هم پس از قتل و غارت و سوزاندن آن شهر سر او را جدکردند
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    5 0
    رفته رو اره نه میتونه بره جلو ونه میتونه برگرده عقب! عوضی وطن فروش خائن
  • علی حقجو IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    3 2
    خدا خودشو و همفکراشو لعنت کنه
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    6 4
    مرگ بر ضد ولایت فقیه
  • ناشناس IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    2 0
    مرکز اسلامی لندن؟!
  • اصغر IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    6 1
    کتک خوردنش برای اینه که باشوهرسابقش وبا فساد ورانت تونسته بود شیرخشک فاسد وارد کشور بکنه
    • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      1 0
      شوهرسابق الکی بود طلاق صوری و کلاه بر سر مردم بود الان باهم در آلمان هستن
  • نیما IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    8 2
    اگر این اغتشاشاگران به حکومت برسند به هر جنبنده ای که از بغل رده شده باشد رحم نخواهند کرد اینو به اون احمدی نژاد احمق هم بگید
  • DE ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    9 2
    خخخخ چقدر این متوهم ها احمق هستند. ما در جنگ تحمیلی که کل سران مرتجع عرب و صدام و کوموله و تروریست های وطنفروش نفوذ کرده در کردستان و منافقین تا دندان مسلح و‌کل کشورهای غربی و حتی ۵۰۰۰ مزدور اوکراینی که ۸ سال خون مردم ایران را میریختند‌با‌تمام ستون‌پنجم و حزب خائن توده شوروی و چپول های امریکایی و منافقین صهیونیست...نتونستند یک‌سانتی متر از خاک‌ایران‌را بگیرند تازه حکم جهاد هم ندادند‌‌و اجبار به جبهه هم نبود. حالا هم همینطوره‌ بازیتون که تمون شد گم شید بخزید داخل همون راه آب و سوراخ و چاله و غاری که بودید که اگه حطوط قرمز را رد کردید .....
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    7 0
    خاک تو سرش....
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    0 0
    لااقل کامنتارو کلا ببندید البته این پیشنهاد منه، آخه من به آزادی بیان اعتقاد دارم.
  • علوی IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    0 0
    دو سه تا پیام دهنده ثابت هستند از جمله خانم یا آقای پدی از پیج .... خانم یا آقای پری مجرد چهل ساله و ....‌ جسارتا این نحو حضور در یک خبرگزاری با مخاطبانی اکثرا عالی یا حتی از دشمنان از مخالفان و منافقان با سابقه جنگ .. حالا امثال چنین مخاطبان لوس که کتایون ریاحی که خودش خودش را گاو نامیده اما ایشان متین و موقر میبنتد !!!! حضور نچسب در این فضا یا اختلال هورمونی دارند یا اختلال فکری و همان نفاق که قصد شکستن وزن مخاطبان و خبرگزاری وزین را دارند حقیر بعنوان یک شهروند با شغل آزاد از نظربات برادرانم لذت میبرم گاهی احساس میکنم دهه شصت است. همه از عملیات برگشتن و درباره همه چی صحبت میشه و ما هم خرد و کوچک گوشه ای شنونده آه که یادش بخیر .... خلاصه که دو سه تا مخاطب جلف برهم زننده فضاست دم همه مخاطبان عزیز مشرق گرم دم اهالی مشرق گرم که شاید فقط دو سه ساعتی خبر جدید کار نمیشه و خواب باشند و یکسره فعال دم همه تون گرم
  • سعید موسویان فرد IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    2 0
    ببخشید در واقع پلاک تو گردن مهناز افشار نقشه کشور ایران بود که در آن استان بوشهر و بخشی از خوزستان و هرمزگان و جنوب فارس رو حذف کرده بود!( ههمون قسمت و که الاهوازی میگه برای عربستان سعودی و الاهوازی هست و باید تجزیه بشه ...) خدا نبخشه این خائن معلوم الحاله بی بته را . باورنکردنی هست که هنوز سرش رو تنش مونده با وجوده این همه به اصطلاح وطن پرست ...
  • Amir DE ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    0 0
    این وسط فرق خائن و هموطن مشخص است
  • ناروتو IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    1 0
    اول از همه آلبانی نشینان آنقدر حرس نخورن سکته میکنند دومن بزنین بییییییییییییب
  • کتی 1371 IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    3 0
    آخيش دلم خنک شد خودش اینجا بود خیلی آروغ روشنفکری میزد و چرت و پرت میگفت و بدون سند قضاوت می‌کرد حالا سر خودش اومد
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    2 0
    کی باشه که باد بکاره و طوفان درو کنه؟
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    4 0
    این وطن فروش فقط دنبال پول است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس