.

مجموعه‌ دشمنان، وطن‌فروشان و مزدوران خیلی زود با اقدامات وحشیانه و پلشت ثابت کردند حقوق زنان و فوت خانم مهسا امینی بهانه است، بلکه غلط زیادی‌ و هدف ناکام‌شان، خواندن فاتحه اسلام و انقلاب و نظام است.

به گزارش مشرق، فتنه اخیر صحنه خزیدن عوامل رنگارنگ و متنوع دشمن بود.

از عناصر گروهکی، فرقه‌ای، عوامل سرویس‌های جاسوسی دشمن، آمریکا، اسرائیل و انگلیس با دخالت مستقیم و چند دولت اروپایی دیگر، گاوشیرده سعودی و اغتشاشگران اجاره‌ای خودفروخته، ربع پهلوی که با تجزیه‌طلبان همراه شده است و مدافع مفلوک حکومت طاغوتی است که تمامیت ارضی ایران را حفظ نکرد، سلبریتی‌های بی‌حیثیتی که به سادگی وطن و ملت خود را می‌فروشند، افراطیون مدعیان اصلاحات که همصدا و همکار دشمن شدند؛ مجموعه‌ای از وطن‌فروشان و مزدوران که خیلی زود با اقدامات وحشیانه و پلشت ثابت کردند حقوق زنان و فوت خانم مهسا امینی بهانه است، بلکه غلط زیادی‌ و هدف ناکام‌شان خواندن فاتحه اسلام و انقلاب و نظام است.

اسم رمز آشوب

اعتراف برخی به بهانه بودن مرگ خانم امینی یادآور جرم و جنایت و خیانت افراطیون مدعی اصلاحات در سال ۸۸ بود. جایی که اسم رمز آشوب و شورش علیه نظام اسلامی، بهانه تقلب در انتخابات بود و امروز فوت مهسا امینی.

در تجمعات آشوبگران ۸۸ شعار رسوای «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است.» سر داده شد و حال آنکه خاتمی بعدها در پستو اذعان کرد تقلبی در کار نبوده است. 

بی اعتنایی مدعیان حقوق زنان به شهادت شیرین ابوعاقله و زینب عصام

لازم به یادآوری است که آمریکا، اسرائیل، انگلیس، دیگر دولت‌های اروپایی و آل‌سعود پرونده سیاهی علیه زنان دارند.

شیرین ابوعاقله در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ و در حالی که مشغول تهیه گزارش در مورد حمله صهیونیست‌ها به شهر جنین در کرانه باختری بود، هدف گلوله قرار گرفت و درجا به شهادت رسید.

زینب عصام، دختر نوجوان عراقی نیز اخیرا به ضرب گلوله نظامیان آمریکایی به قتل رسید.

کانال صابرین‌نیوز خبر داد که نظامیان آمریکا در پایگاه «ویکتوریا» در غرب بغداد، در یک تمرین تیراندازی بی‌محابا اقدام به تیراندازی کردند که در این میان این دختر عراقی مورد اصابت تیرها قرار گرفت اما مجموعه دشمنان ایران اسلامی از کنار این دو واقعه دلخراش، به راحتی عبور کردند و در فتنه اخیر دلسوز زنان شده‌اند.

گروهک‌های تروریستی نیز در اثر آشوب‌های اخیر مجال جولان‌گری یافته‌اند. ظهر جمعه و همزمان با خاتمه نماز جمعه و خروج نمازگزاران از مصلای زاهدان، تعدادی افراد ‌مسلح اقدام به عملیات تروریستی و ‌تیراندازی به‌سمت نمازگزاران و مقر کلانتری ۱۶ ‌در نزدیکی مصلی کردند که گروهک تروریستی جیش‌الظلم در اطلاعیه‌ای مسئولیت آن را برعهده گرفت.

مهدی شمس‌آبادی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان دیروز از کشف و ضبط ۹۰ قبضه سلاح و ۶۰ هزار انواع مهمات جنگی قبل از ورود به ایران پیرو رصد اطلاعاتی دقیق سربازان گمنام امام زمان(عج) خبرداد.

اخیرا نیز یک تیم تروریستی هفت نفره به همراه تجهیزات نظامی و مقادیری سلاح و مهمات توسط مرزبانان هنگ مرزی خداآفرین منهدم شد.

گروهک‌های تروریستی کومله، پژاک، دموکرات و... هم در غائله‌های اخیر در غرب کشور علیه مردم به میدان آمدند و مشغول توطئه شدند.

کشفیات و دستگیری‌های صحنه و پشت صحنه وزارت اطلاعات

وزارت اطلاعات در روزهای اخیر بخشی از کشفیات و دستگیری‌های صحنه و پشت صحنه خود را به آگاهی ملت فهیم، بصیر و مبارز ایران اسلامی رساند که شامل این موارد بود؛

دستگیری ۴۹ نفر از عوامل گروهک منافقین که بنا به دستور تروریست‌های آلبانی‌نشین، از تولید اخبار جعلی تحریک‌کننده اغتشاشگران تا سازمان‌دهی ترور و تخریب، جهت‌دهی به شعارها، حضور مستقیم در صحنه‌های اغتشاشات خیابانی و تخریب اموال عمومی، تأمین تجهیزات مختلف برای مقابله با پلیس و مواد محترقه برای به آتش کشیدن اماکن و خودروهای عمومی و شخصی، فعالیت داشته‌اند.

دستگیری ۷۷ نفر از عوامل گروهکی تجزیه‌طلب اعم از مزدوران رسمی گروهک‌های صهیونیستی موسوم به کومله، دموکرات، پاک، پژاک تا تعدادی از کادرهای رده بالای این گروهک‌ها که در دو سوی مرزهای غربی کشور مشغول توطئه علیه مردم مظلوم کردستان بودند که در میان بازداشت‌شدگان، یک کادر برجسته و عضو مرکزیت یکی از گروهک‌هایی که مقیم اقلیم کردستان عراق است نیز حضور دارد.

وی آموزش‌های نظامی را در پایگاه‌های آمریکایی صهیونیستی اقلیم مذکور فراگرفته و به‌عنوان فرمانده مبرز نظامی شناخته می‌شود. او در حال طراحی، سازماندهی و هدایت هسته‌های آشوبگر برای منطقه غرب کشور بود که طی یک عملیات غافلگیرانه، دستگیر و به محل‌های از پیش تعیین شده منتقل و هم‌اکنون در زندان است.

دستگیری ۵ عضو گروهک‌های تکفیری تروریستی همراه با ۳۶ کیلوگرم مواد منفجره که با استفاده از فرصت اغتشاشات، درصدد بمب‌گذاری در محافل مردمی و نیز در جمع آشوبگران و انتساب انفجارها به طرف‌های مقابلِ هر یک، برای تشدید نزاع و درگیری طرفین بودند.

دستگیری ۹۲ نفر از وابستگان رژیم منحوس پهلوی و از سلطنت‌طلبان نشان‌دار در صحنه‌های اغتشاش و پشت‌صحنه‌ها.

تذکر لازم به شکل مقتضی به دیپلمات‌های سفارت‌های آلمان، فرانسه، انگلیس، سوئد و... که عوامل آنها کوچک‌ترین دخالت یا ورود به صحنه اغتشاشات داشتند.

شناسایی و بازداشت ۲۸ نفر از اراذل و اوباشی که سابقه‌ زندان، خرید و فروش و مصرف مواد مخدر، اوباش‌گری، تجاوز به عنف و ... را دارا هستند در صحنه اغتشاشات. حمله‌ نامبردگان به نیروهای حافظ امنیت کشور و مجروح نمودن آنها مستند می‌باشد. همچنین دو کارگاهِ تولید کوکتل مولوتف از آنها کشف شده است.

خرابکاری در دو هواپیمای مسافربری با هدف سقوط آنها با عنایات الهی خنثی شد.

تعداد قابل توجهی کلت کمری، انواع مسلسل، فشنگ‌های مربوطه و تفنگ‌های ساچمه‌زنی نیز کشف و ضبط شده است.

در چند ماه گذشته، برخی سرویس‌های جاسوسی غربی و رژیم صهیونیستی، دوره‌های «آموزش مربیان براندازی» برای تعدادی از عناصرِ مرتبط و از پیش نشان شده برگزار کرده بودند.

در این دوره‌ها که برخی در کشورهای منطقه و تعدادی خارج از منطقه برگزار می‌شدند، آموزش‌های نحوه مبارزه با نظام مقدس جمهوری اسلامی، نافرمانی مدنی و براندازی تدریس می‌شد و قرار بر این بود که افراد آموزش دیده، آموخته‌ها را به عناصر دیگری در داخل کشور منتقل نمایند.

اما تعدادی از این افراد از همان ابتدا توسط سربازان گمنام امام زمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) شناسایی و چند نفر از آنها ظرف ماه‌های گذشته بازداشت شده و سناریوی جبهه استکبار را تشریح کرده بودند.

طبق اطلاع موثق، مقامات اطلاعاتی آمریکا از آغاز اغتشاشات خیابانی دستورالعمل مشروحی به کارگزاران خویش و عواملِ شاغل در رسانه‌های فارسی‌زبان آمریکایی- انگلیسی- سعودی ابلاغ می‌نمایند.

شبکه‌های فارسی‌زبان بیگانه به‌ویژه شبکه اشرافیت خرافه‌پرست انگلیسی (بی‌بی‌سی فارسی) و شبکه اشرافیت بَدَوی سعودی (ایران اینترنشنال) از روز نخست غائله آشوب‌ها، برنامه‌های عادی خود را تغییر داده، بخش‌های خبری ویژه‌ای به بخش‌های ثابت خود اضافه کردند و کل برنامه‌های خبری و تحلیلی خویش را بر جعل و دروغ و بزرگ‌نمایی برخی اتفاقات ایران و آموزش مبارزه با پلیس کشور و تولید بمب دستی و تشجیع آشوبگران به ادامه و گسترش اغتشاشات متمرکز نمودند.

در این راستا وزارت اطلاعات علاوه‌بر اقدامات پیش‌گفته در برخورد قانونی با مرتبطین این نارسانه‌ها، برای اعضای مجرم آن شبکه‌ها نیز پرونده‌هایی تشکیل و آنها قطعاً پاسخگوی اعمال مجرمانه خویش خواهند بود.

موساد و مدعیان اصلاحات چگونه به هم رسیدند؟!

غربگرایان مدعی اصلاحات نیز با برپایی فتنه سبز در سال ۸۸ و شعار «نه غزه نه لبنان»، طبق نقشه و خواسته اسرائیل عمل کردند. آنها اما در ماجرای برجام و تقسیم کار آمریکا و اسرائیل (بازی پلیس خوب- پلیس بد)، آمریکا را تطهیر کرده و فقط اسرائیل را دشمن قسم‌خورده و خبیث ملت ایران وانمود کردند.

برخی مدعیان اصلاحات، در آشوب‌افکنی اخیر، همان‌جا ایستادند که اسرائیل ایستاده بود و جزو طراحان آشوب بود؟!

صهیونیست‌ها در کنار آمریکا و غرب، گروهک‌های تروریست ورشکسته‌ای مثل کومله، دموکرات و منافقین را برای آشوب‌افکنی شرارت‌آمیز به میدان فراخواندند و ضمنا سعی کردند ناامنی را به عمق ایران بکشانند.

در این میان، شبکه «ایران اینترنشنال» در کنار رسانه‌هایی مانند بی‌بی‌سی و صدای آمریکا، از میدان‌داران تحریک آنلاین به اغتشاش و آشوب و جنایت و شرارت بود. این شبکه به اعتراف دو خبرنگار صهیونیست در خدمت موساد قرار دارد:

«باراک راوید» خبرنگار معروف صهیونیست (خبرنگار وبگاه عبری «واللا» و وبگاه آمریکایی آکسیوس): «موساد برای جنگ اطلاعاتی علیه ایران، به‌طور منظم از شبکه ایران اینترنشنال استفاده می‌کند».

«یوسی میلمان» تحلیلگر اطلاعاتی هاآرتص: «ایران اینترنشنال، شبکه متعلق به موساد به شمار می‌رود. موساد اطلاعات و مطالبی را که نمی‌خواهد به نام خودش منتشر کند، از طریق این شبکه منتشر می‌کند».

نکته مهم دیگر این است که علی‌اصغر رمضانپور، سردبیر ایران اینترنشنال، قبل از فرار از کشور، معاون وزیر ارشاد در دولت اصلاحات، و سردبیر روزنامه زنجیره‌ای آفتاب امروز و آینده نو بوده است.

دستگاه‌های قضایی، امنیتی، انتظامی و نظامی، همان‌گونه که اشرار تروریست را به‌خاطر جنایات انجام‌گرفته مورد تعقیب یا مجازات قاطع قرار می‌دهند، باید آن طیف از مدعیان اصلاح‌طلبی را که همگام با رسانه مزدور، تحریک به آشوبگری کردند و موجب خسارات گسترده  به جان و مال مردم و امنیت کشور شدند، تحت تعقیب و مجازات قرار دهند.

برو این دام بر مرغی دگر نِه

هزاران شبکه و کانال وابسته به آمریکا، انگلیس و اسرائیل از جمله بی‌بی‌سی، اینترنشنال سعودی، صدای آمریکا و... همه زورشان را زدند تا به نام مردم، ایران را گرفتار آشوب کنند اما بی‌محلی دیدند و تودهنی خوردند.

مردم ما به خوبی و با درایت و بصیرت عمیق آموخته‌اند که مجال موج‌سواری برای دشمنان قسم‌خورده ایران و اسلام فراهم نکنند.

دشمن دچار توهم سقوط حاکمیت و تجزیه ایران اسلامی است اما ملتی که ترورهای سال ۶۰، جنگ تحمیلی، کودتای نوژه، فتنه مخملی ۸۸ و... را شکست داده، با این شامورتی‌بازی‌ها مرعوب نمی‌شود و ورای همه تحریف‌ها و سیاه‌بازی‌های رسانه‌ای بیگانگان است.

به تعبیر حافظ: «برو این دام بر مرغی دگر نِه، که عنقا را بلنداست آشیانه».

منبع: کیهان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    14 6
    جبهه باطل کوچکه ولی جمعیت انسانهای نادان زیاده و جبهه باطل همیشه از جمعیت نادان بهترین استفاده رو میبره با ابزارهای مختلف مثل شهوت و زن و پول و دنیاپرستی در واقع جبهه حق باید با هر دو اینها بجنگه هم جبهه باطل و هم جمعیت فراوان انسانهای نادان.
  • IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    9 5
    ای مگس عرصه سیمرغ نه جولنگه توست
  • محمد IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    8 5
    افراد دارای سوابق تجاوز به عنف پس چرا اعدام نشده اند و در میان اغتشاش گران چی می کردن؟
  • IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    13 5
    درود بر خامنه ای سلام بر رزمندگان اسلام
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    6 4
    برو این دام بر مرغ دگر نه/ که عنقا را بلند است آشیانه...
  • ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    2 11
    جالب بود باید در مورد وزیر امور خارجه شکایت کنه از دولت انکلیس بخااطر پخش خبرهای دروغین شبکه اینترنشنال
  • محمد IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    1 7
    سلام و تشکر ، شما که مرکز هستید تو را بروید در صداوسیما تحصن کنید کاری کنید که طرفداران کشور هم در آنجا شبکه ای داشته باشند آخه چرا این حرفهای خوب از صداوسیما بازتاب ندارد؟
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    1 0
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس