کد خبر 1422522
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
تومور مغزی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران درخصوص جزئیات عمل تومور مغزی مهسا امینی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش مشرق، حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران ، درخصوص اظهارات عجولانه برخی از افراد درباره دلیل فوت مهسا امینی اظهار داشت: پس از وقوع این حادثه کمیته حقیقت‌یابی متشکل از انجمن‌های پزشکی مرتبط با موضوع تشکیل شد و نتایجی که تا کنون به دست آمده نشان می‌دهد در جمجمه بیمار هیچ نشانی از شکستگی یا خونریزی زیر عنکبوتیه، خونریزی بافت مغزی وجود ندارد.

 مهسا امینی در بیمارستان میلاد جراحی مغز انجام داده است

وی با بیان اینکه ضربه مغزی که بتواند باعث مرگ فرد شود با خون‌ریزی یا سایر علایم مرتبط همراه است گفت: هیچ نشانی از موارد ذکر شده در سی تی اسکن‌های بیمار مشاهده نشده است. مردم جامعه حق دارند که با این سوال مواجه شوند که چرا یک شخص جوان بدون ضربه مغزی جان باخته است؟ این سوال برای پزشکان نیز به وجود آمده بود اما بررسی سی‌تی اسکن و پرونده بیمار نشان می‌دهد مهسا امینی در بیمارستان میلاد جراحی مغز انجام داده است و همه تصاویر نشان می‌دهد باز کردن جمجمه بیمار از سمت راست مغز برای خارج کردن تومور جراحی انجام شده است و آثار جراحی روی جمجمه مشهود است؛ همچنین قسمتی از تومور نیز در مغز بیمار باقی مانده است.

قناعتی توضیح داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد بیمار به دلیل انجام این جراحی به دیابت بی‌مزه نیز مبتلا بوده است.نظرات تکمیلی ارایه خواهد شد. . پرونده بیمار باید توسط کمیته حقیقت یاب به صورت کامل بررسی شود تا حقی از خانواده بیمار تضییع نشود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه آشوبها بر موج فوت مرحومه امینی سوار شد توضیح داد: از ماه‌های قبل کسانی درحال برنامه‌ریزی برای ایجاد آشوب در کشور بودند تا با آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها به این بحران دامن بزنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای اجرای این آشوب‌ها برنامه‌ریزی انجام داده بود اظهار داشت: کل افرادی که در اغتشاشات کشور حضور داشتند جمعا به پنجاه هزار نفر هم نمی‌رسیدند اما عملکرد اکیپ‌های صد و دویست نفره در نقاط مختلف کشور حکایت از آموزش افراد برای بهم ریختن نظم کشور دارد.

استاد تمام رادیولوژی اظهار داشت: برخی از افراد نیز به دلیل مسائلی مانند گرانی، فساد اداری و سایر مسائل اجتماعی تلاش کردند اعتراض خود را به گوش مسوولان برسانند اما زمانی که احساس کردند آشوبگران به دنبال تغییر نظام و اغتشاش هستند خط خود را از این افراد جدا کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 90
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    51 19
    این مدرکه ولی اونایی که میخوان خیابون پرازفحاشی وادم سوختن وزخمی وکشتن پلیس وامبولانس ورهگذروکسبه باشه وحمله وتخریب اموال عمومی باشه نمیخوان ببینن
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      31 13
      به جای انتشار امضا و اثر انگشت والدینش باید شجره نامه و تیر و طایفه اش مشخص بشه که از منافقین و حزب کومله بودن و با کشتن دخترشون مملکت رو ریختن بهم ، بعدا مطمئن باشید معلوم میشه که مرگش از خیلی وقت قبل برنامه ریزی شده بوده فقط برید دعا کنید با سم نمرده باشه
  • علیرضا IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    27 28
    برای انجام عمل جراحی اجازه والدین لازم هست لطفا امضا و اثر انگشت والدین قبل از انجام عمل هم منتشر کنید
    • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      34 16
      اونم منتشر کنند تو منافق میای یه ایراد بنی اسرائیلی دیگه میگیری.محتویات دفترچه بیمه اش که بررسی شد این خانم به پاش تو درمانگاه و بیمارستان بوده یه پاش خونه،
    • شاهرخ IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      28 8
      اثر انگشت والدین ۱۷ هزار شهید از مردم عادی توسط منافقین ....هنوز در حافظه ملت هست تو نگران مهسا نباش
    • مم IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      6 8
      اسم بیمارستان ذکر شده بعلاوه سمت راست سر باز شده
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    20 7
    میترا استاد شیلر رسولی و..... هیچ اتفاقی نیفتاد، مهسا بهانه ست اصل نظام نشانه ست
    • محمد IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      0 0
      احسنت
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    36 8
    ۱۶ بار فقط به پزشک مغز و اعصاب مراجعه کرده، اما اینها بهانه ست، این انقلاب به دست خود خداست، و با چهارتا دلقک سلبریتی براندازی نمیشه
  • نوید IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    7 14
    نفرمایید اقای قناعتی نفرمایید
  • NL ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    56 45
    اصلا ایشان مریض بوده. اگر گیر شما در گشت ارشاد نمی افتاد الان زنده بود. چرا استعفا نمی دهید؟ چرا گشت را جمع نمی کنید؟ چرا با مردم لجبازی می کنید؟
    • IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      1 0
      حتمن زنده بود گربه از کنارش رد میشد میرفت اون دنیا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس