کد خبر 1422393
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳
هشدار هواشناسی: شهروندان تهرانی از اتراق کنار رودخانه‌ها خودداری کنند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از وقوع دو سامانه بارشی و وزش باد شدید در استان تهران گفت: شهروندان تهرانی از اتراق کنار رودخانه خودداری کنند.

به گزارش مشرق، حامد یزدی مهر بعدازظهر جمعه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفتم مهرماه، روز آتش نشان و تقدیر از تلاش‌های مجاهدانه این عزیزان گفت: طبق اعلام هواشناسی از بعد از ظهر شنبه تا روز یکشنبه در نیمه شمالی استان تهران به ویژه ارتفاعات این استان رگبار و رعد و برق و تندباد موقت و احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران اضافه کرد: در نیمه جنوبی استان تهران نیز بارش پراکنده باران، وزش باد شدید و گاهی خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود، که در پی این مخاطره احتمال اختلال در تردد جاده‌ای، احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها و آب‌گرفتگی معابر، خطر صاعقه، احتمال آسیب به سازه‌های موقت و شکستن درختان فرسوده و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه منطقه اثر این دو سامانه در مجموع شمال و ارتفاعات شمالی استان تهران و نیز نیمه جنوبی این استان را در بر می‌گیرد، از مردم این مناطق خواست، احتیاط لازم را در تردد از جاده‌های کوهستانی داشته باشند و از صعود به ارتفاعات بپرهیزند، همچنین اکیداً از اتراق در حاشیه مسیل‌ها خودداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    3 7
    تو ايران ديگه بارون نمياد انقدر ظلمه كه خدا قهرش گرفته.قابل توجه تندرو ها
    • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      7 0
      فعلا که اروپا خشک داره میشه
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      6 2
      ربطی به ظلم و پلم نداره... ربط به حرارت تولید شده بر اثر سوزاندن روزانه 120 میلیون لیتر بنزین داره. هوا گرم بشه، رطوبت موجود در هوا نمیتونه کندانس شه و به صورت قطرات آب در بیاد. همون بخار باقی میمونه. از روی ایران رد میشه و مره روی مناطقی که دمای پایین تری دارن میباره. منطق را خدا برای اینجور استفاده ها به آدم داده.. بله، سوزاندن روزانه صدوبیست میلیون لیتر بنزین در ایران ظلم بزرگیه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس