حمله اوکراین به مناطق الحاقی، تعرض به خاک روسیه تلقی می شود

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد با الحاق جمهوری های استقلال یافته دونباس به این کشور، حملات اوکراین به این مناطق تعرض به خاک روسیه تلقی می شود.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اینتل ریپابلیک، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه بر لزوم انجام تحقیقات بین المللی برای کشف علت اصلی انفجارهای اخیر در خطوط لوله گازی این کشور به اروپا تاکید کرد.

«دیمیتری پسکوف» امروز جمعه در نشست خبری کاخ کرملین اعلام کرد که تحقیقات بین المللی در مورد نشت در خطوط لوله گاز نورد استریم یک و دو، که گاز روسیه را به اروپا انتقال می داد، باید صورت گیرد.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در ادامه به موضوع برگزاری همه پرسی در جمهوری های استقلال یافته منطقه دونباس اشاره کرد و گفت که مناطق جمهوری دونتسک، جمهوری لوهانسک، خرسون و زاپروژیا به قلمرو حاکمیت فدراسیون روسیه الحاق خواهند شد و ۴ موافقتنامه برای ضمیمه این مناطق به روسیه در کاخ کرملین امضا خواهد شد.

پسکوف در همین راستا تاکید کرد تمام قلمرو جمهوری دونتسک در داخل مرزهای این منطقه آزاد خواهد شد و مسکو حملات اوکراین به این مناطق که بخشی از فدراسیون روسیه خواهد شد، را به عنوان یک اقدام تجاوزکارانه علیه خود تلقی خواهد کرد.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه فرمان به رسمیت شناختن خرسون و زاپروژیا در شرق اوکراین به عنوان مناطق مستقل را امضا کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    5 6
    وقاحت روسیه دیگه به سنگ پای قزوین گفته زکی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس