کد خبر 1421693
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
خشم هواداران پرتغال از اقدام جنجالی رونالدو +عکس

اقدام جنجالی کریستیانو رونالدو در حاشیه دیدار دیشب مقابل اسپانیا خشم هواداران پرتغال را به همراه داشت.

به گزارش مشرق، در شرایطی که همه چیز برای صعود پرتغال به مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا ۲۰۲۲/۲۳ مهیا بود، اسپانیا با گل دقایق پایانی آلوارو موراتا مقابل پرتغال به برتری یک بر صفر رسید تا کریستیانو رونالدو از اضافه کردن یک جام دیگر به کلکسیون افتخارات خود محروم شود. رونالدو پس از اینکه دروازه تیمش باز شد، بسیار عصبانی و ناراحت بود.

خشم هواداران پرتغال از اقدام جنجالی رونالدو + عکس

رونالدو از شدت عصبانیت دست به اقدام جنجالی زد و بار دیگر بازوبند کاپیتانی پرتغال را به زمین انداخت. رونالدو پیش از این در مسابقات یورو ۲۰۲۰ هم بعد از حذف شدنشان این اقدام را انجام داده بود و از سوی هواداران و رسانه های پرتغال به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

تکرار این حرکت غیرورزشی از سوی فوق ستاره منچستریونایتد خشم هواداران پرتغال را به همراه داشت و به شدت از او به خاطر توهین به بازوبند کشورشان انتقاد کردند.

خشم هواداران پرتغال از اقدام جنجالی رونالدو + عکس

در نهایت با این نتیجه شاگردان لوئیس انریکه توانستند به عنوان صدرنشین با ۱۱ امتیاز به مرحله نیمه نهایی صعود کنند و در کنار کرواسی، ایتالیا و هلند چهار تیم مرحله نیمه نهایی را تشکیل دهند. 

در مقابل یاران رونالدو با ۱۰ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفتند و نتوانستند به مرحله بعد صعود کنند. این اولین برد اسپانیا در زمین پرتغال پس از ۱۹ سال بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    11 3
    اون وقت اینجا طرف رفتارشون در جهت تجزیه کشورش هست بقیه براش دست هم می زنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس